Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie tarkvara ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Kas otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

3 põhjust, miks tarkvaraarendusettevõtted LiveAgenti valivad

Andke oma kasutajatele iseteenindusvõimalusi, luues põhjalikud teadmistebaasid, mis on täis artikleid, juhendeid, foorumeid ja KKK-sid.

Juhtige oma potentsiaalseid kliente läbi müügilehtri, vastates nende küsimustele reaalajas.

Kasutage meie tagasisidet ja soovituste lahtreid, et teada saada, mida kliendid Teilt soovivad ja ootavad.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Keskenduge vajadustele

Erinevatel klientidel on erinevad vajadused ja Teie peaksite keskenduma neile kõigile. Tänu mitmekanalilise kasutajatoe tarkvara võimalustele saate nendega ühendust pidada erinevatel tasanditel– olgu selleks siis sotsiaalvõrgustikud, kõned, e-kirjad või reaalajas vestlus. Pole tähtis, kust Teie kliendid tulevad, olete alati nende jaoks olemas.

Looge teadmusbaas

Teadmistebaas ja tugiportaal on esimesed kohad, kuhu enamik Teie kliente vastuste otsimisel vaatavad. LiveAgenti robustsed võimalused annavad Teile piisavalt jõudu KKK-de koostamiseks, iseteenindusabi käsitlevate artiklite kirjutamiseks või Teie ettevõtte põhjal mitme kategooria koostamiseks.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Täitke müügilehter

Mõned Teie tulevased kliendid saavad Teiega reaalajas vestluse kaudu ühendust võtta, kus saate neile kohe ja kiiresti vastuseid anda. Hiljem saavad nad Teiega tavalise e-posti teel ühendust võtta ja lõpetuseks helistada. Teil on universaalses postkastis kogu teave saadaval, nii et saate nende vajaduste ja päringute üle järge pidada. Kaunis, kas pole?

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning avastage kasutajatoe tarkvara juurutamise positiivne mõju tarkvaraarenduse tööstusele

Related Articles to Tarkvara & Internet
Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Avastage 2024. aasta 20 parimat klienditeeninduse tarkvara, mis pakuvad kiiret, tõhusat ja isikupärastatud teenindust. LiveAgent on mitme kanaliga lahendus, mis ühendab reaalajas vestluse, piletisüsteemid ja palju muud taskukohase hinnaga. Täiustage oma kliendisuhted ja suurendage rahulolu!

LiveAgenti tugidokumentatsiooni tarkvaraga saate hõlpsasti luua põhjalikke teadmusbaase koos tugidokumentatsiooniga, mis võimaldab iseteenindust.

Looge hõlpsalt teadmusbaas ning tugidokumentatsioon

Avastage LiveAgenti tugidokumentatsiooni tarkvara, mis võimaldab luua hõlpsalt põhjalikke teadmusbaase ja pakkuda klientidele 24/7 iseteenindust. Vähendage oma meeskonna töökoormust ja tõstke kliendirahulolu, pakkudes kiiret ja järjepidevat teavet. Alustage tasuta prooviperioodiga ja muutke teadmiste haldamine lihtsamaks võimsa WYSIWYG redigeerijaga. Kohandage oma teadmistebaasi vastavalt brändi stiilile ja toetage oma meeskonda tõhusa sisemise dokumentatsiooniga. LiveAgentiga on teadmiste jagamine lihtne ja tõhus!

Ettevõtted kasutavad kasutajatuge, et pakkuda oma klientidele tuge erinevate kanalite kaudu, sealhulgas kõnekeskuste, veebisaitide, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia või e-posti kaudu.

Kasutajatoe tarkvara

Avasta, kuidas kasutajatoe tarkvara võib parandada kliendirahulolu ja agentide tootlikkust. Õpi valima õiget süsteemi, et tõsta teeninduse kvaliteeti ja vähendada kulusid. Liitu LiveAgentiga, et saada põhjalik ülevaade ja tuge oma IT-infrastruktuurile.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga

Looge hõlpsasti teadmistebaas ja KKK-d LiveAgenti tarkvaraga. Tasuta prooviperiood, 24/7 tugi, ei vaja krediitkaarti!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start a Free Trial x