agreement illustration

Kas soovite koostööd teha?

See on suurepärane uudis! Võtke otse ühendust meie müügijuhiga ja arutage võimalikke partnerlusvõimalusi, millest osa sooviksite võtta. Kasutage allolevat kontaktnuppu, et kirjutada talle otse ja alustada uut teekonda.

Ei ole veel meiega tuttavad?

Tutvuge mitmekanalilise klienditoe tarkvara jõuga ja vaadake, millist mõju see paljudele ettevõtetele mitmetes äri ja tööstusharude valdkondades üle maailma avaldab. Tooge LiveAgent oma kohalikule turule lähemale ja saate vastastikusest partnerlusest kasu. 

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Konkreetsed vajadused?

Teeme oma klientidele korrapäraste vajaduste korral ettepanekute taotlusi. Mõistame, et mõnel ettevõttel on spetsiifilised sise-eeskirjad ja vastame hea meelega kõikidele Teie küsimustele. Lisateabe saamiseks võtke meiega ühendust.

Related Articles to Kas soovite koostööd teha?
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Siit saate teada, kuidas lõpetada vestlus professionaalselt, viisakalt ja stiilselt meie kõigi suhtluskanalite jaoks loodud mallide abil.

Kuidas vestlust lõpetada

Reaalajas vestluse etikett ja toe vestlus on olulised osad rahuldava kliendikogemuse pakkumisel. Etiketi reegleid järgivate pädevate ja sõbralike töötajate kaasamine on oluline klienditeeninduse kvaliteedi tagamiseks. Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab kiiremat ja odavamat kliendituge. Igas ettevõttes peaks olema toe vestlus, mis on kiireim suhtluskanal klientidele. Vestluse vidin veebilehel aitab säilitada kõrgema tasemega klienditeenindust ja mõjutab positiivselt ostuotsuseid. LiveAgenti vestlusnupp on kvaliteetse klienditeeninduse pakkumisel ideaalne tööriist, mis võimaldab klientidel lihtsalt ühendust võtta.

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub erinevate ärimudelite vajadustega. Uurige, kuidas LiveAgent Teie nišiga sobib. Agentuurid, haridusasutused ja valitsusvälised organisatsioonid toetuvad LiveAgentile.

Õige sobivus igale ettevõttele

Täielikult skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav platvorm, mis aitab suurendada tulu, parandada rahulolu ja klientide väärtust. Pakub mitme kanaliga suhtlusplatvormi eeliseid erinevates ärikeskkondades. Saadaval ka tasuta prooviperiood.

Suurendage oma klientide rahulolu LiveAgenti ja selle sisseehitatud kliendirahulolu tarkvara mõõtmise tööriista Nicereply abil.

Olge õnnelik kliendirahulolu tarkvaraga

Kiire, tõhus ja isikupärastatud klienditugi aitab suurendada rahulolu reitinguid. LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad parandada meeskonna efektiivsust ja klientide rahulolu. Suusõnalised heakskiidud on olulised, kuna õnnelikud kliendid soovitavad ettevõtet teistele.

LiveAgenti kliendisuhtluse haldustarkvara pakub Teie klientidele isikupärastatud, kiiret ja teadlikku teenust. Proovige seda tasuta

Teie kliendisuhtluse tarkvara esmapilgul.

Kliendisuhtluse tarkvara pakub personaalset ja kiiret teenust, mis on oluline e-kaubanduse trendide ja klientide vajaduste kontekstis. Pilvepõhised platvormid võimaldavad tugevat ja positiivset kliendikogemust, samas andes ettevõtetele olulist analüütilist ülevaadet.

Viige oma suhtlemine riskivabaks ja valige oma ettevõtte jaoks võimas suhtlusvahend - LiveAgent'i reaalajavestlus.

Reaalajavestlus suurettevõtete jaoks

Reaalajavestlus võimaldab personaalset klienditeenindust mitmekeelsete tervitussõnumite, ettemääratud vastuste ja proaktiivsete vestluskutsete abil. Paigaldamine on lihtne ja turvaline, aidates parandada klienditeenindust ja suurendada tõhusust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x