agreement illustration

Kas soovite koostööd teha?

See on suurepärane uudis! Võtke otse ühendust meie müügijuhiga ja arutage võimalikke partnerlusvõimalusi, millest osa sooviksite võtta. Kasutage allolevat kontaktnuppu, et kirjutada talle otse ja alustada uut teekonda.

Ei ole veel meiega tuttavad?

Tutvuge mitmekanalilise klienditoe tarkvara jõuga ja vaadake, millist mõju see paljudele ettevõtetele mitmetes äri ja tööstusharude valdkondades üle maailma avaldab. Tooge LiveAgent oma kohalikule turule lähemale ja saate vastastikusest partnerlusest kasu. 

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Konkreetsed vajadused?

Teeme oma klientidele korrapäraste vajaduste korral ettepanekute taotlusi. Mõistame, et mõnel ettevõttel on spetsiifilised sise-eeskirjad ja vastame hea meelega kõikidele Teie küsimustele. Lisateabe saamiseks võtke meiega ühendust.

Related Articles to Kas soovite koostööd teha?
Klienditeeninduse koolitus annab osalejatele olulised oskused ja tehnikad klientide ootuste, taotluste ja suhtlemise haldamiseks.

Ootuste haldamine

Klienditeeninduse koolitus annab osalejatele olulised oskused ja tehnikad klientide ootuste, taotluste ja suhtlemise haldamiseks.

LiveAgent on klientide teeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integratsioone. Saate alustada TASUTA prooviperioodiga!

Klienditeenindus – Kummaliselt ilus

LiveAgent pakub mitmeid funktsioone ja integratsioone klientide teenindamiseks. Tasuta prooviperiood, erakordne klienditeenindus. Kliendikeskse ärimudeli kujundamine.

Klienditeeninduse õpe on oluline igale ettevõttele, kes keskendub kliendikogemusele, kuna tarbijad otsivad koheseid ja tõhusaid vastuseid.

Klienditeeninduse õpe

Ettevõte pakub mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klientide ja iseteeninduse haldamise süsteeme ning VoIP telefonisüsteeme.

Siit saate teada, kuidas lõpetada vestlus professionaalselt, viisakalt ja stiilselt meie kõigi suhtluskanalite jaoks loodud mallide abil.

Kuidas vestlust lõpetada

Reaalajas vestluse etikett ja toe vestlus on olulised osad rahuldava kliendikogemuse pakkumisel. Etiketi reegleid järgivate pädevate ja sõbralike töötajate kaasamine on oluline klienditeeninduse kvaliteedi tagamiseks. Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab kiiremat ja odavamat kliendituge. Igas ettevõttes peaks olema toe vestlus, mis on kiireim suhtluskanal klientidele. Vestluse vidin veebilehel aitab säilitada kõrgema tasemega klienditeenindust ja mõjutab positiivselt ostuotsuseid. LiveAgenti vestlusnupp on kvaliteetse klienditeeninduse pakkumisel ideaalne tööriist, mis võimaldab klientidel lihtsalt ühendust võtta.

Kliendisuhted on suhted, mis on igal ettevõttel oma klientidega. Pole oluline, kui suur on ettevõte, loevad hoopis suured kliendisuhted.

Kliendisuhted

Heade suhete loomine kliendiga on oluline ettevõtte edu seisukohast. Personaalne teenindus ja kvaliteetsete toodete pakkumine on võtmetegurid.

Saage inspiratsiooni põhjalikust loetelust 80. klienditeeninduse tsitaadi, loosungi ja ütlusega, mis pärinevad tippjuhtkonnalt ja eesliini töötajatelt.

Klienditeeninduse tsitaadid, ütlused ja loosungid

"ET marketing summary: The text provides valuable insights on marketing strategies for businesses. A comprehensive overview of tactics and success stories."

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo