Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.
Mängustamise tarkvara arvustused
Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Reaalajas vestlus on oluline tööriist iga klienditoe agendi jaoks, aidates suurendada tulusid kuni 48%. Samuti aitab kõnekeskus lahendada klientide probleeme isiklikuma lähenemisega, suurendades probleemide lahendamist kuni 56%. LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe lahendust, mis hõlmab ka piletisüsteemi, sotsiaalmeediat, teadmusbaasi ja palju muud. Alustage tasuta prooviperioodi ja avastage, miks LiveAgent on valdkonna liider.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.