Ready to switch to LiveAgent

Me oleme New Yorkis!

Tulge kohvile New Yorki, et arutada kuidas LiveAgent võib täiendada Teie ettevõtet parema kasutajatoe ja klienditeeninduse tarkvaraga.

Soovite LiveAgentist rohkem teada saada? Ei meeldi videode vaatamine? Saame kokku!

• Näost näkku demo
• Kontori koosolek
• Planeeritud konverentskõne

Hüved Teie Ühendriikide ettevõttele

Iga ettevõte väärib paremat klienditeenindust

Teie konto loomine kohapeal

Pühendunud peakonto haldaja

Regionaalne kasutajatugi ja klienditeenindus

Parandage ettevõtte produktiivsust

Üleminekut LiveAgentile nähakse enamus ettevõtete poolt suure sammu edasiastumisena. Nad on suutelised kahekordistama lahendatud kliendipäringuid ja samaaegselt vähendama tööaega. See on win-win situatsioon mõlemale osapoolele. Ühine nendega ja toetu auhinnatud kasutajatoe tarkvarale.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Suurendage kliendirahulolu

Ettevõtted on reaalajas teenust ja reaalajavestlust rakendades suutelised suurendama kliendirahulolu kuni 29%. LiveAgent aitab lisaks parandada ümberarvestuskurssi ning pakub võimalusi ristmüügiks ja ülesmüügiks.

Kohtume ja arutame võimalusi

Kas olete uudishimulik kuidas meie kasutajatoe tarkvara võib parandada Teie klienditeenindust ja tuua positiivset mõju Teie brändile ja ettevõttele? Saame kokku ja arutame lõputuid võimalusi koostööks näost näkku.

get inspired

Meie globaalsed kontorid

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kiiev

New York

New York

Parim klienditoe tarkvara

LiveAgent on 2020. aastal kõige enim arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Hoidke oma klientidele lähemale ja aidake neid kiiremini kasutades LiveAgenti.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to New Yorki kontor
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Kasv

Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.

Olge valmis tõstma oma klienditoe kogemust, integreerides LiveAgenti LadiTechiga. Aitab ootamisest, alustage LiveAgenti ja Laditechi potentsiaali kasutamist juba täna.

LadiTech

LiveAgent pakub mitmekeelset tuge, sealhulgas VoIP-telekommunikatsiooni ja veebisaidi loomist. LadiTechi integreerimine võimaldab kulutõhusaid lahendusi ja 24/7 tuge. Registreeru tasuta prooviperioodiks ja saa rohkem teada!

Suurendage oma tootlikkust Wavixi ja LiveAgenti integreerimise kaudu. Lihtsustage kliendisuhtlust, jälgige tõhusalt kõnesid ja parandage vaevata oma teeninduse kvaliteeti

Wavix

Integreerige Daktela LiveAgenti ja parandage kliendisuhtlust. Wavix pakub tõhusat VoIP teenust, mis lihtsustab suhtlust ja kampaaniaid. LiveAgent tagab sujuva integreerimise ilma lisakuludeta, mis aitab optimeerida teenuse kvaliteeti.

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Mängustamise tarkvara arvustused

Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Reaalajas vestlus on oluline tööriist iga klienditoe agendi jaoks, aidates suurendada tulusid kuni 48%. Samuti aitab kõnekeskus lahendada klientide probleeme isiklikuma lähenemisega, suurendades probleemide lahendamist kuni 56%. LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe lahendust, mis hõlmab ka piletisüsteemi, sotsiaalmeediat, teadmusbaasi ja palju muud. Alustage tasuta prooviperioodi ja avastage, miks LiveAgent on valdkonna liider.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x