Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Veebiseminari lühiülevaate e-kirjade mallid

Veebiseminari lühiülevaate e-kirjade mallid

Nii et olete kulutanud kaua aega suurepärase veebiseminari planeerimisele ja korraldamisele ning sündmuse päevaks on kõik paigas. Teie esitlus on ette valmistatud ja harjutatud, esinejad on kokku pandud, olete loonud sündmuse lehe ning striimimisseadmed ja -tarkvara on testitud. Kõige olulisemad punktid on kõik läbi räägitud, eksju? Vale. Kui toimuks maailma parim veebiseminar, kuid seal pole kedagi, kes seda vaataks, siis kas see üldse juhtus?

Seetõttu on veebiseminari ettevalmistamise üks olulisemaid aspekte julgustada inimesi registreeruma ja seejärel tagada, et võimalikult paljud neist toimumise ajal ka osaleksid. Veebiseminarite reklaamimiseks on lugematu arv viise, sealhulgas tasuline reklaam ja postitused sotsiaalmeedia platvormidel.

Siiski on meiliturundus endiselt üks populaarsemaid ja kuluefektiivsemaid reklaamilahendusi. Seega on veebiseminari e-kirjad üks parimaid viise oma eelseisva veebikonverentsi või vestluse reklaamimiseks.

MarketMuse'i veebiseminari eelvaate e-kirja mall
MarketMuse’i veebiseminari eelvaate e-kiri

Veebiseminari e-kirjade sisu

Enne veebiseminari toimumist on soovitatav saata e-posti andmebaasis olevatele inimestele rida sõnumeid. Alustage e-kirjaga kutsega, saatke seejärel registreerimise kinnitusmeil ja lõpetage veebiseminari kuupäeva lähedal ühe või mitme meeldetuletusmeiliga. Enamik neist meilidest peaks sisaldama järgmisi teabejuppe, et anda Teie e-kirjade saajatele eelvaade sellest, mida nad võivad oodata:

  • Teie sündmuse kellaaeg ja kuupäev – inimesed peavad ilmselt teadma, millal veebiseminar toimub, et nad saaksid kuupäeva salvestada. Ärge unustage lisada ajavööndit, millele viitate, kuna veebikonverentsid võivad meelitada ligi ülemaailmset vaatajaskonda
  • Pakutud väärtus – reklaamige oma sündmust, kirjeldades, mida Teie publik veebiseminari jooksul õppida saab ja mis kõige tähtsam, kuidas see teave aitab neil lahendada probleeme, millega nad silmitsi seisavad.
  • Üksikasjad esinejate kohta – sisaldavad teavet, nagu nende nimed, taust, fotod, esitluste pealkirjad ja varasemad kogemused, mis neist antud teema eksperdid teevad. Lisage lingid nende YouTube’i kanalitele, Instagrami ja muudele sotsiaalvõrgustikele, et Teie vaatajaskond saaks end nende ja nende varasemate töödega kurssi viia.
LinkedIni veebiseminaride e-posti mall

Veebiseminari eelvaate meili teemaread 

  • Teie kutse [ettevõtte] veebiseminarile teemal [teema]
  • Te ei taha eelseisvast [pealkiri] veebiseminarist ilma jääda
  • Registreerumine on lõpetatud! Siin on see, mida võite oodata…
  • [Pealkiri] veebiseminari registreerumise kinnitus ja ülevaade
  • Meeldetuletus: meie veebisündmus toimub [täna/homme/sel nädalal]
  • Ärge unustage eelseisvat [ettevõtte] veebiseminari!

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mallid

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mall 1 – kutse eelvaatega


Hello,

We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].

We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:

Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…

You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.

[Sign up]

Best,
[Name] from [company]

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mall 2 – registreerumise kinnitus koos ülevaadetega


Dear [name],

Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].

You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:

[View the webinar]

Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:

Insight 1
Insight 2
Insight 3…

Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mall 3 – meeldetuletus videotreileriga


Hi [name],

We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].

Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.

[Video trailer]

More information about the webinar can be found on our website.

[Find out more]

See you soon!
[Name], [position] at [company]

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju aega ette peaksin veebiseminari e-kirja saatma?

Saatke kutse kohe, kui Teie üritus on täielikult planeeritud. Registreerumise kinnitus tuleb saata kohe, kui kasutaja on vastanud, et olla kindel, et registreerumisprotsess oli edukas. Lõpuks peaksite saatma e-kirjaga meeldetuletuse nädal enne sündmuse toimumist ja teise meeldetuletuse 1 päev enne sündmuse toimumist.

Kas minu veebiseminari lühiülevaade peaks sisaldama üleskutset tegevusele?

Peaksite alati e-kirjale lisama CTA-nupu, et adressaatidel oleks Teie veebiseminarile registreerumine võimalikult lihtne. Teie CTA võib sisaldada fraase nagu „Registreeru“, „Registreeru kohe“ või „Broneeri mu koht“, ttues vaid mõned näited. Võite isegi lisada mitu CTA-d, näiteks nuppu “Loe edasi”, mis lingib sündmuse kohta lisateavet sisaldavale lehele.

Milliseid tulemusi võivad veebiseminarid saavutada?

Võimalus potentsiaalsete klientidega suhelda on ehk veebiseminaride peamine eelis, mistõttu soovite hästi kirjutatud eelvaate meilidega kohale meelitada suurt publikut. Edukad veebiseminarid võivad:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo