Veebiseminari lühikirjelduste mallid on olulised veebiseminari reklaamimisel ja osalejate kaasamisel. Artiklis käsitletakse erinevaid e-kirja malle, mis on mõeldud veebiseminari promomiseks ja selgitatakse, millist sisu tuleks lisada e-kirjadesse. Samuti rõhutatakse veebiseminari reklaamimise olulisust e-posti turunduse kaudu ning erinevate kommunikatsioonikanalite kasutamise vajadust veebiseminari edendamisel.
Nii et olete kulutanud kaua aega suurepärase veebiseminari planeerimisele ja korraldamisele ning sündmuse päevaks on kõik paigas. Teie esitlus on ette valmistatud ja harjutatud, esinejad on kokku pandud, olete loonud sündmuse lehe ning striimimisseadmed ja -tarkvara on testitud. Kõige olulisemad punktid on kõik läbi räägitud, eksju? Vale. Kui toimuks maailma parim veebiseminar, kuid seal pole kedagi, kes seda vaataks, siis kas see üldse juhtus?
Seetõttu on veebiseminari ettevalmistamise üks olulisemaid aspekte julgustada inimesi registreeruma ja seejärel tagada, et võimalikult paljud neist toimumise ajal ka osaleksid. Veebiseminarite reklaamimiseks on lugematu arv viise, sealhulgas tasuline reklaam ja postitused sotsiaalmeedia platvormidel.
Siiski on meiliturundus endiselt üks populaarsemaid ja kuluefektiivsemaid reklaamilahendusi. Seega on veebiseminari e-kirjad üks parimaid viise oma eelseisva veebikonverentsi või vestluse reklaamimiseks.
Enne veebiseminari toimumist on soovitatav saata e-posti andmebaasis olevatele inimestele rida sõnumeid. Selleks, et inimesed saaksid osaleda Zoomi koosolekutel või veebiseminaridel, peavad nad olema teadlikud selle toimumisest. Alustage e-kirja kutsega, saatke seejärel registreerimise kinnitusmeil ja lõpetage veebiseminari kuupäeva lähedal ühe või mitme meeldetuletusmeiliga. Enamik neist meilidest peaks sisaldama järgmisi teabejuppe, et anda teie e-kirjade saajatele eelvaade sellest, mida nad võivad oodata:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team