Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Veebiseminari lühiülevaate e-kirjade mallid

Veebiseminari lühiülevaate e-kirjade mallid

Nii et olete kulutanud kaua aega suurepärase veebiseminari planeerimisele ja korraldamisele ning sündmuse päevaks on kõik paigas. Teie esitlus on ette valmistatud ja harjutatud, esinejad on kokku pandud, olete loonud sündmuse lehe ning striimimisseadmed ja -tarkvara on testitud. Kõige olulisemad punktid on kõik läbi räägitud, eksju? Vale. Kui toimuks maailma parim veebiseminar, kuid seal pole kedagi, kes seda vaataks, siis kas see üldse juhtus?

Seetõttu on veebiseminari ettevalmistamise üks olulisemaid aspekte julgustada inimesi registreeruma ja seejärel tagada, et võimalikult paljud neist toimumise ajal ka osaleksid. Veebiseminarite reklaamimiseks on lugematu arv viise, sealhulgas tasuline reklaam ja postitused sotsiaalmeedia platvormidel.

Siiski on meiliturundus endiselt üks populaarsemaid ja kuluefektiivsemaid reklaamilahendusi. Seega on veebiseminari e-kirjad üks parimaid viise oma eelseisva veebikonverentsi või vestluse reklaamimiseks.

MarketMuse'i veebiseminari eelvaate e-kirja mall
MarketMuse’i veebiseminari eelvaate e-kiri

Veebiseminari e-kirjade sisu

Enne veebiseminari toimumist on soovitatav saata e-posti andmebaasis olevatele inimestele rida sõnumeid. Alustage e-kirjaga kutsega, saatke seejärel registreerimise kinnitusmeil ja lõpetage veebiseminari kuupäeva lähedal ühe või mitme meeldetuletusmeiliga. Enamik neist meilidest peaks sisaldama järgmisi teabejuppe, et anda Teie e-kirjade saajatele eelvaade sellest, mida nad võivad oodata:

  • Teie sündmuse kellaaeg ja kuupäev – inimesed peavad ilmselt teadma, millal veebiseminar toimub, et nad saaksid kuupäeva salvestada. Ärge unustage lisada ajavööndit, millele viitate, kuna veebikonverentsid võivad meelitada ligi ülemaailmset vaatajaskonda
  • Pakutud väärtus – reklaamige oma sündmust, kirjeldades, mida Teie publik veebiseminari jooksul õppida saab ja mis kõige tähtsam, kuidas see teave aitab neil lahendada probleeme, millega nad silmitsi seisavad.
  • Üksikasjad esinejate kohta – sisaldavad teavet, nagu nende nimed, taust, fotod, esitluste pealkirjad ja varasemad kogemused, mis neist antud teema eksperdid teevad. Lisage lingid nende YouTube’i kanalitele, Instagrami ja muudele sotsiaalvõrgustikele, et Teie vaatajaskond saaks end nende ja nende varasemate töödega kurssi viia.
LinkedIni veebiseminaride e-posti mall

Veebiseminari eelvaate meili teemaread 

  • Teie kutse [ettevõtte] veebiseminarile teemal [teema]
  • Te ei taha eelseisvast [pealkiri] veebiseminarist ilma jääda
  • Registreerumine on lõpetatud! Siin on see, mida võite oodata…
  • [Pealkiri] veebiseminari registreerumise kinnitus ja ülevaade
  • Meeldetuletus: meie veebisündmus toimub [täna/homme/sel nädalal]
  • Ärge unustage eelseisvat [ettevõtte] veebiseminari!

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mallid

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mall 1 – kutse eelvaatega

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mall 2 – registreerumise kinnitus koos ülevaadetega

Veebiseminari lühiülevaate e-posti mall 3 – meeldetuletus videotreileriga

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju aega ette peaksin veebiseminari e-kirja saatma?

Saatke kutse kohe, kui Teie üritus on täielikult planeeritud. Registreerumise kinnitus tuleb saata kohe, kui kasutaja on vastanud, et olla kindel, et registreerumisprotsess oli edukas. Lõpuks peaksite saatma e-kirjaga meeldetuletuse nädal enne sündmuse toimumist ja teise meeldetuletuse 1 päev enne sündmuse toimumist.

Kas minu veebiseminari lühiülevaade peaks sisaldama üleskutset tegevusele?

Peaksite alati e-kirjale lisama CTA-nupu, et adressaatidel oleks Teie veebiseminarile registreerumine võimalikult lihtne. Teie CTA võib sisaldada fraase nagu „Registreeru“, „Registreeru kohe“ või „Broneeri mu koht“, ttues vaid mõned näited. Võite isegi lisada mitu CTA-d, näiteks nuppu “Loe edasi”, mis lingib sündmuse kohta lisateavet sisaldavale lehele.

Milliseid tulemusi võivad veebiseminarid saavutada?

Võimalus potentsiaalsete klientidega suhelda on ehk veebiseminaride peamine eelis, mistõttu soovite hästi kirjutatud eelvaate meilidega kohale meelitada suurt publikut. Edukad veebiseminarid võivad:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo