Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Üldiste vastuste mallid

Üldiste vastuste mallid

Kas otsesõnumid Facebookis või Instagramis on olulised? Enamik sotsiaalmeedias tegevust alustavaid ettevõtteid arvab, et sotsiaalvõrgustikes otsesõnumite kaudu saadud päringud on vähem tähtsad kui meilid.

Kuid tegelikult on see vastupidi! Kasutajad veedavad tänapäeval rohkem aega sotsiaalmeedias kui oma postkasti kontrollides. Seetõttu peab Teie ettevõte pakkuma silmapaistvat klienditeenindust nii sotsiaalmeedia kui ka muude suhtluskanalite kaudu ning vastama igale klientidelt saadud sõnumile.

Üldiste vastuste mallid
Vastake Facebooki kommentaaridele ja otsesõnumitele otse oma LiveAgenti juhtpaneel

Mis on otsesõnum? Miks see oluline on?

Otsesõnum on privaatsõnum, mille sotsiaalmeedia kasutaja saadab kas teisele kasutajale või ettevõtte kontole. Asjaolu, et teised kasutajad ei näe sisu, mida neile ei saadetud, muudab sellise suhtluse ainulaadseks.

Mis puudutab avamismäära, siis Facebooki või Instagrami otsesõnumi väärtus on väga kõrge, ületades 60% või isegi 80%, võrreldes keskmise meili avamismääraga, mis on umbes 15–25% (allikas). Seda lihtsalt seetõttu, et inimesed kasutavad neid sotsiaalvõrgustikke laialdaselt. Mida aktiivsem on Teie bränd konkreetses võrgus, seda asjakohasem on postkast.

Sotsiaalmeedia üldise vastuse mallide ideed

Sotsiaalmeedia üldine vastus 

Sotsiaalmeedia üldine vastus – vastus defektse/kahjustatud tellimuse teatele

Sotsiaalmeedia üldine vastus – vastates küsimusele varude taastamise kohta

Sotsiaalmeedia üldine vastus – vastates küsimusele tellimuse oleku kohta

Sotsiaalmeedia üldine vastus – vastamine sõumile, mis palub abi, kuna klient ei saanud teistel kanalitel vastust

Suhtlemine sotsiaalmeedias – põhireeglid

Looge veebipõhine isiksus

Olge sina ise. Loote ühenduse teiste inimestega, seega olge läbipaistev, aus ja empaatiline. Edastage enda või oma brändi väärtusi oma klientidele.

Olge järjekindel

Tagage sotsiaalmeedias nii avalikule kui ka privaatsele suhtlusele sama hääletoon. Kui Teie avalike postituste toon on pingevaba ja kergesti seeditav, tehke sama otsesõnumites. Ärge olge liiga ametlik. Te ei taha, et saatja kahtleks, kas ta saatis sõnumi õigele ettevõttele, eksju?

Vastake kiiresti

Sotsiaalmeedia on “alati sisse lülitatud” kanal. Harjuge kirjadele ja kommentaaridele vastama esimesel võimalusel, olenemata sõnumi kontekstist.

Jälgige kirja- ja grammatilisi vigu

Veenduge, et need, kes Teie ettevõtte konto postkasti eest hoolitsevad, teaksid kuidas õigesti kirjutada. Kui neil on kahtlusi, soovitage neil kasutada head õigekirjakontrolli või küsida abi oma toimetajatelt.

Sotsiaalmeedia üldised vastused – korduma kippuvad küsimused

Kui pikad peaksid minu otsesõnumid olema?

Üldiste vastuste mallid

See sõltub tõesti ja üldreeglit pole. Ükski digitaalne sõnum ei tohiks olla liiga pikk, kuid Teie vastused kliendisõnumitele ei tohiks olla ka liiga äkilised. See ei ole müügimeil, milles peate 2-3 lausega saaja tähelepanu köitma. Teie potentsiaalne või olemasolev klient saadab Teile sõnumi, seega kasutage seda võimalust ja proovige teda võluda.

Tervitage saatjat ja proovige olla oma sõnumiga võimalikult kõikehõlmav. Suhtlemine sotsiaalmeedias on vähem formaalne kui meilisuhtlus ja toimub sageli reaalajas, nii et enne detailidesse laskumist võite lubada endale pisijuttu rääkida.

Kuidas peaksin kasutajate poole pöörduma?

Tagasiside mull

Sotsiaalmeedia suhtlemine on pigem mitteametlik, lisaks kui keegi saadab Teie ettevõttele otsesõnumi, siis teate juba tema nime. Seetõttu soovitame vahemaa lühendamiseks pöörduda saatjate poole nende eesnime järgi. Kui profiilipilt näitab, et Teil on tegemist vanema inimesega, võite otsustada oma sõnumi algusesse panna “Härra/Proua”, kuid see on sotsiaalmeedia suhtluses üsna ebatavaline.

Ärge unustage kasutada emotikone, mis on sotsiaalmeedia teine keel.

Kas ma võin salvestada otsesõnumeid saatnud kasutajate andmeid?

Mitu andmekeskust

See sõltub kohalikest privaatsusseadustest ja konkreetse platvormi kasutustingimustest. Võite kasutada tööriista sõnumite korraldamiseks ettevõtte sotsiaalmeedia postkastis, kuid ärge käsitlege otseseid sotsiaalmeedia sõnumeid kui teist kanalit külma meili saatmiseks. See on väga ebatavaline praktika, mille tulemusena võib sotsiaalmeediaplatvorm Teie konto blokeerida.

Ready to use our social media templates?

Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikad peaksid minu otsesõnumid olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub tõesti ja üldreeglit pole. Suhtlemine sotsiaalmeedias on vähem formaalne, nii et võite enne detailidesse laskumist lubada endale pisijuttu. Kuid otsesõnumid ei tohiks olla liiga pikad.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas peaksin kasutajate poole pöörduma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sotsiaalmeedia suhtlemine on pigem mitteametlik, lisaks kui keegi saadab Teie ettevõttele otsesõnumi, siis teate juba tema nime. Seetõttu soovitame vahemaa lühendamiseks pöörduda saatjate poole nende eesnime järgi. Kui profiilipilt näitab, et Teil on tegemist vanema inimesega, võite otsustada oma sõnumi algusesse panna “Härra/Proua”, kuid see on sotsiaalmeedia suhtluses üsna ebatavaline.. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma võin salvestada otsesõnumeid saatnud kasutajate andmeid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub kohalikest privaatsusseadustest ja konkreetse platvormi kasutustingimustest. Võite kasutada tööriista sõnumite korraldamiseks ettevõtte sotsiaalmeedia postkastis, kuid ärge käsitlege otseseid sotsiaalmeedia sõnumeid kui teist kanalit külma meili saatmiseks. See on väga ebatavaline praktika, mille tulemusena võib sotsiaalmeediaplatvorm Teie konto blokeerida.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo