Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mallid

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mallid

Isegi kui juhite oma ettevõtet hoolikalt ja olete väga organiseeritud, peate varem või hiljem tegelema õnnetute või rahulolematute klientidega. Kõigile lihtsalt ei saa meeldida. Muidugi peate proovima, kuid ebaõnnestumise korral peate tagajärgedega silmitsi seisma.

Kui kliendid kaebavad Teile otse, peaksite olema tänulik. Klientidel on palju võimalusi Teie ettevõttest tuleneva rahulolematuse jagamiseks, mis võib kahjustada Teie brändi mainet. Negatiivse tagasiside privaatselt oma sotsiaalmeedia postkasti saamine annab Teile rohkem aega ja ruumi, et asjad korda ajada enne kui negatiivne kogemus kontrolli alt väljub.

Kaebuste haldamise põhimudel

Klientide rahulolematuse põhjused tulenevad toote või teenuse ootuste ja selle tegeliku toimivuse erinevusest. Mõnikord on klientide kaebused õigustatud ja mõnikord mitte. Kuid hoolimata rahulolematuse põhjusest ei saa Te kaebust ignoreerida.

Kaebuste haldamiseks on mitu mudelit, kuid järgmised viis sammu on kõige olulisemad ja neid tuleks järgida.

  • Kliendiga ühenduse võtmine: See on kõige olulisem osa ja menetluse algus, mis algab kliendi poolse kaebuse esitamisega. Seejärel peaksite koguma kliendi andmed, kaebuse kuupäeva ja kellaaja ning probleemi kirjelduse.
  • Edastamine funktsionaalsesse piirkonda: Kui kaebuse või nõude sai töötaja, kes ei kuulu klienditeeninduse osakonda, tuleb kaebus viivitamata edastada õigetele inimestele.
  • Kaebuse põhjus: Klient võib oma viha või rahulolematust väljendada erineval viisil, kuid organisatsioon peab välja selgitama tegelikud põhjused. See ei seisne süüdlaste otsimises, vaid tulevaste kaebuste või pretensioonide ärahoidmises.
  • Otsige lahendusi: Lahendused peavad leidma klienditeenindajad. Lahendamise tingimused peavad olema lühikesed, teave ja tähelepanu kvaliteet on probleemide lahendamisel kaks peamist sammast. Paljud kliendid on rahul sellega, et neid kuulatakse, mõistetakse ja aktsepteeritakse.
  • Probleemi lahendamine. Kui lahendus on selgunud, tuleb probleemi lahendamiseks võetud meetmed läbi viia ja kliendile üksikasjalikult teavitada. See on hetk tänada neid usalduse eest, pakkuda selgitusi ja vabandada. Ärge unustage tänada klienti kaebuse või nõude esitamise eest.

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse malli ideed

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mall 1

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mall 2

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mall 3

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mall 4

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mall 5

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mall – korduma kippuvad küsimused

Kas peaksin vastama kõikidele otsesõnumitega saadetud klientide kaebustele?

Pileti ümbrik

Jah, peaksite vastama kõikidele klientide kaebustele. Veelgi enam, peaksite pöörama erilist tähelepanu igale negatiivsele tagasisidele ja uurima, mis põhjustas nende klientide rahulolematuse Teie toote või teenusega.

Kas ma peaksin vabandust paluma ka siis, kui kliendil pole õigus või tema kaebused on põhjendamatud?

Klienditeeninduse uuring

Kui kliendi kaebus on põhjendatud ja Teie ettevõte tegi vea, peaksite kindlasti vabandama. Kui nende kaebus tegelikkust ei peegelda, peaksite siiski olema professionaalne ja suhtuma kliendisse lugupidavalt, kuid proovige vabandamise asemel tõestada, et tal pole õigus.

Kui kliendi kaebus on põhjendatud, kas ma peaksin oma ettevõtte vea kuidagi hüvitama?

Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mallid

Peaksite tegema kõik endast oleneva, et oma viga parandada. Kui saatsite defektse toote, asendage see uuega. Kui Teie tarkvara funktsioon ei tööta korralikult, parandage see esimesel võimalusel. Siiski on probleeme, mida Te ei saa kohe parandada. Sellistel juhtudel peaksite püüdma oma ettevõtte tehtud viga kompenseerida. Näiteks kui juhite restorani ja klient ei ole talle pakutava einega rahul, võite pakkuda talle kompensatsiooni vormis tasuta lõunasööki või lisajooke.

Ready to put our social media complaint reply templates to use?

Sign up for our free 14-day trial today, and reply to social media messages directly from your LiveAgent dashboard. No credit<br /> card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin vastama kõikidele otsesõnumitega saadetud klientide kaebustele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah, peaksite vastama kõikidele klientide kaebustele. Veelgi enam, peaksite pöörama erilist tähelepanu igale negatiivsele tagasisidele ja uurima, mis põhjustas nende klientide rahulolematuse Teie toote või teenusega.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin vabandust paluma ka siis, kui kliendil pole õigus või tema kaebused on põhjendamatud?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui kliendi kaebus on põhjendatud ja Teie ettevõte tegi vea, peaksite kindlasti vabandama. Kui nende kaebus tegelikkust ei peegelda, peaksite siiski olema professionaalne ja suhtuma kliendisse lugupidavalt, kuid proovige vabandamise asemel tõestada, et tal pole õigus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui kliendi kaebus on põhjendatud, kas ma peaksin oma ettevõtte vea kuidagi hüvitama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Peaksite tegema kõik endast oleneva, et oma viga parandada. Kui saatsite defektse toote, asendage see uuega. Kui Teie tarkvara funktsioon ei tööta korralikult, parandage see esimesel võimalusel. Siiski on probleeme, mida Te ei saa kohe parandada. Sellistel juhtudel peaksite püüdma oma ettevõtte tehtud viga kompenseerida” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo