Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Sotsiaalmeedia klienditeeninduse mallid

Sotsiaalmeedia klienditeeninduse mallid

Sotsiaalmeedia klienditeenindus on korduv – samad küsimused ja taotlused ilmuvad ikka ja jälle. Iga kord sama vastuse sisestamine on väsitav, aeganõudev ja üle jõu käiv rutiinne töö, mida saab vältida eelnevalt määratletud vastuste abil. Allpool on mõned praktilised näpunäited koos valmis sotsiaalmeedia klienditeeninduse mallidega, mida saate kohandada, isikupärastada ja kasutada alati, kui Teie kliendid pöörduvad klienditoe saamiseks sotsiaalmeedia poole.

Sotsiaalmeedia mainimistele ja kommentaaridele vastamise parimad tavad

Ärge ignoreerige klientide kaebusi

Ligi 70% klientide poolt sotsiaalmeedias esitatud kaebustest jäetakse tähelepanuta. Kasutage ära sotsiaalmeedia jälgimise tööriistu, mis hõlbustavad kõigi brändimainimiste, kommentaaride ja sõnumite jälgimist kohe, kui need ilmuvad.

Vastake kohe (sotsiaalmeedia toel loeb kiirus)

Kuna sotsiaalmeediat peetakse “alati sisse lülitatud” platvormiks, ootavad tarbijad loomulikult, et kaubamärgid reageerivad võimalikult kiiresti. Vastavalt uuringule Social Habiti poolt, ootavad 42% tarbijatest vastust sotsiaalmeedias 60 minuti jooksul ja 32% 30 minuti jooksul.

Sotsiaalmeedia klienditeeninduse mallid
Vastake sotsiaalmeedia päringutele otse LiveAgentist

Ärge kustutage (või peitke) negatiivseid kommentaare

Negatiivse kommentaari kustutamine oma virtuaalse kuvandi säilitamiseks ärritab kaebajat ainult veelgi ja kahjustab Teie suhteid temaga. Ainus erand on siis, kui kommentaarid on selgelt rämpspostitused või rikuvad postitatud kogukonna juhiseid.

Tunnetage tooni

Kasutage õiget hääletooni, mis on kohandatud iga konkreetse juhtumi jaoks. Kas klient kasutab casual keelt ja slängi? Sellisel juhul võib jäljendamine olla okei. Kas klient tundub pettunud? Parem on kasutada tooni, mis on empaatiline ja rahustav. JetBlue on näide brändist, mis teeb seda väga hästi.

Alati ei pea kõigile vastama

Massiprobleemide või katkestuste korral ei pea igale sõnumile vastama, kuna see oleks äärmiselt aeganõudev ja ebaefektiivne. Kui üks probleem mõjutab paljusid kliente, on mõttekas pakkuda ainult avalikke olekuvärskendusi, mis jõuavad kõigini.

Teadke millal minna ‘võrguväliseks’

Iga vestlus sotsiaalmeedias ei pea olema avalik. Privaatsõnumile üleminek toimib kõige paremini siis, kui vajate kliendi isikuandmeid (e-post, tellimuse number jne), probleemi põhjalikku selgitust, mis teda abistaks või kui vestlus läheb pingeliseks.

Sotsiaalmeedia klienditeeninduse vastuse mallide näited

Infopäringutele vastamine

Teenusetaotlustele vastamine

Positiivsetele kommentaaridele vastamine 

Positiivsetele arvustustele vastamine

Klientide kaebustele vastamine

Negatiivsetele arvustustele vastamine

Vestluse lõpetamine ja järelkontakti võtmine

Boonus: miks Teie ettevõte ei saa sotsiaalmeedia klienditeenindust ignoreerida

  • 67% tarbijatest kasutavad probleemidele lahenduse otsimiseks sotsiaalmeediavõrke, nagu Twitter ja Facebook, ning peaaegu 70% teatas, et on vähemalt ühel korral kasutanud sotsiaalmeediat klienditeeninduseks. (Social Media Today)
  • 63% tarbijatest eeldab tegelikult, et ettevõtted pakuksid oma sotsiaalmeediakanalite kaudu klienditeenindust ning 90% sotsiaalmeedia kasutajatest on sotsiaalmeediat juba kasutanud suhtlusvahendina brändi või ettevõttega. (Smart Insights).
  • Kui tarbijad võtavad sotsiaalmeedias mõne kaubamärgiag ühendust, eeldab neist 40%, et kaubamärgid reageerivad esimese tunni jooksul, samas kui 79% ootavad vastust esimese 24 tunni jooksul. (Sprout Social)
  • 71% tarbijatest, kellel on sotsiaalmeedias mõne kaubamärgiga positiivne kogemus olnud, soovitavad seda brändi tõenäoliselt oma sõpradele ja perele. (Ambassador)
  • Ühele kolmandikule kõigist klientide kaebustest ei vastata kunagi, enamik neist on pärit sotsiaalmeediast. Kaebusele vastamine suurendab klientide huvi 25%, kaebusele vastamata jätmine aga vähendab klientide huvi 50%. (Convince & Convert)
  • 77% Twitteri kasutajatest tunnevad end brändi suhtes positiivsemalt, kui nende säutsule on vastatud. Twitterit klienditeeninduseks kasutavad ettevõtted näevad klientide rahulolu 19% tõusu. (Brandwatch)

Sotsiaalmeedia klienditeenindus – korduma kippuvad küsimused

Milline on parim viis sotsiaalmeedia klienditeeninduse haldamiseks?

Parim viis sotsiaalmeedia klienditeeninduse haldamiseks on ühendada see oma klienditoe tarkvaraga. Tänu sellele saavad Teie agendid ühest liidesest efektiivselt ja tõhusalt käsitleda igasuguseid päringuid.

Kuidas käsitleda negatiivseid kommentaare sotsiaalmeedias?

Klientide negatiivsed kommentaarid võivad mõjutada Teie ettevõtte edu. Kui olete ettevõtte esindaja, peaksite tegelema sotsiaalmeedia negatiivsete kommentaaridega, tunnustades kaebust, pakkudes lahendust ja mitte kunagi võtma asju isiklikult.

Mis on klienditeenindus?

Klienditeenindus on teenuste osutamine klientidele enne toote müüki, selle ajal või pärast seda. Teisest küljest võib see olla ka osakond ettevõtte sees, mis selle eest vastutab.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline on parim viis sotsiaalmeedia klienditeeninduse haldamiseks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim viis sotsiaalmeedia klienditeeninduse haldamiseks on ühendada see oma klienditoe tarkvaraga. Tänu sellele saavad Teie agendid ühest liidesest efektiivselt ja tõhusalt käsitleda igasuguseid päringuid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas käsitleda negatiivseid kommentaare sotsiaalmeedias?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide negatiivsed kommentaarid võivad mõjutada Teie ettevõtte edu. Kui olete ettevõtte esindaja, peaksite tegelema sotsiaalmeedia negatiivsete kommentaaridega, tunnustades kaebust, pakkudes lahendust ja mitte kunagi võtma asju isiklikult.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on klienditeenindus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienditeenindus on teenuste osutamine klientidele enne toote müüki, selle ajal või pärast seda. Teisest küljest võib see olla ka osakond ettevõtte sees, mis selle eest vastutab.” } }] }

Ready to put your ticketing templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo