Tervitusmeilide mallid on oluline samm uute klientidega pikaajaliste suhete loomisel. Siiski ainult 57,7% kaubamärkidest saadavad oma uutele tellitud kasutajatele tervitusmeile. Tutvustusmeilid peaks sisaldama lingid toote juhenditele, KKK jaotisele jne.
Tervitusmeilid on üks olulisemaid samme uute klientidega pikaajaliste suhete loomisel või potentsiaalsete klientidega, kes on alles teinud oma otsuse Teie ettevõtte kasuks. Mulje, mille Teie tervitus-/tutvustussõnum jätab, mõjutab tohutult Teie üldist meiliturunduse edu. Uuringud näitavad siiski, et ainult 57,7% kaubamärkidest saadavad oma uutele tellitud kasutajatele tervitusmeile.
Tervitusmeil või tutvustusmeil on esimene, mille Teie tellijad või kliendid saavad kohe pärast esimest suhtlust Teie ettevõttega. See võib teenida erinevaid eesmärke, nagu teie brändi/toote/teenuse tutvustamine klientidele, järgmiste sammude julgustamine või lihtsalt kliendi valiku tunnustamiseks. Ei tohiks alahinnata tervitusmeili võimet suurendada kasutajate seotust ja brändilojaalsust. Tegelikult näitavad uuringud järgmist:
74% inimestest eeldavad, et saavad kohe pärast teie listiga liitumist tervitusmeili. | Tellijad, kes saavad tervitusmeili, näitavad brändiga 33% rohkem seotust. | Keskmine tervituskirjade avamise määr on 50%, mis muudab need 86% tõhusamaks kui uudiskirjad. |
Tervitusmeilid toovad 4x rohkem avamisi ja 5x rohkem klikke kui tavalised meiliturunduse kampaaniad. | Terevitusmeilide konversioonimäär on 0,94% võrreldes tavalise meili 0,10%-ga. | Tervitusmeilid toovad keskmiselt kuni 320% rohkem tulu meili kohta kui muud reklaammeilid. |
Arvestades, et ainuüksi teemarida on määrav tegur, kas 47% inimestest loeb Teie meili või mitte, on õige teemarida hea tutvustusmeili aluseks. Siin on mõned tõestatud tervitusmeili teemaread, mida saate oma kaubamärgiga kohandada ja koheselt kasutada:
Professionaalne tutvustusmeil/tervitusmeil uutele klientidele või tellijatele võib sisaldada järgmisi põhielemente:
Vaadake neid tervitusmeilide malle, mida saate oma ärisuhtluses kasutada.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid
Veenduge, et Teie e-kaubanduse müügijärgsed kliendirahulolu küsitlused on edukad, kasutades meie eelnevalt koostatud, väga konverteerivaid malle.
Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid
Tekstis räägitakse tõhusa teadmusbaasi loomisest ja klienditeeninduse kontseptsioonist. Samuti antakse nõu kupongide kasutamisest e-kaubanduses ning kirjeldatakse e-kirjade mallidega seotud teateid. Tekstis tutvustatakse ka sotsiaalmeedia kasutamist turunduses ning rõhutatakse selle eeliseid. Tekstis antakse ka erinevaid näiteid klientidele vastamisest seoses toodete, teenuste ja ettevõttega seotud küsimustele.
Klienditeenindus on tarbijatele olulisem kui toodete kvaliteet ja hind ning kliendi rahulolu saavutamiseks on oluline kergesti ligipääsetav ja valmisolekus klienditugi. Klienditoe parimad tavad hõlmavad õige klienditoe tarkvara valikut, ühte ainukest kontaktpunkti, klienditoe automatiseerimist ja spetsiaalseid klienditoe rühmi. LiveAgent pakub funktsioone, nagu ettevõtte eesmärkide rakendamine ja tasuta prooviperiood. Klienditoe mallide kasutamine aitab ettevõtet ellu jääda ja vastata tarbijate ootustele.
Klientide tunnustuse e-kirja mallid
E-kirjade kasutamine aitab tugevdada kliendisuhteid ja muuta brändi inimlikumaks. Antud tekst pakub erinevaid e-posti mallide näiteid e-kaubandusega seotud küsitluste, kohaletoimetamise ja tagastamisega seotud teadete ja klientide tunnustamise jaoks. Kliendi tajutav ükskõiksus põhjustab klientide kaotust ja tunnustusmeilid aitavad klientidele kindlustunde anda, brändi inimlikumat palet näidata ja klientide väärtust suurendada. Eloqua uuringu kohaselt on kirjade, mille teemareal on "Aitäh", avamis- ja läbiklikkimismäär kõrgem. Artiklis on esitatud 10 erinevat e-kirja malli klientide tunnustamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team