Tervitusmeilide mallid on oluline samm uute klientidega pikaajaliste suhete loomisel. Siiski ainult 57,7% kaubamärkidest saadavad oma uutele tellitud kasutajatele tervitusmeile. Tutvustusmeilid peaks sisaldama lingid toote juhenditele, KKK jaotisele jne.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tervitusmeilid on üks olulisemaid samme uute klientidega pikaajaliste suhete loomisel või potentsiaalsete klientidega, kes on alles teinud oma otsuse Teie ettevõtte kasuks. Mulje, mille Teie tervitus-/tutvustussõnum jätab, mõjutab tohutult Teie üldist meiliturunduse edu. Uuringud näitavad siiski, et ainult 57,7% kaubamärkidest saadavad oma uutele tellitud kasutajatele tervitusmeile.
Tervitusmeil või tutvustusmeil on esimene, mille Teie tellijad või kliendid saavad kohe pärast esimest suhtlust Teie ettevõttega. See võib teenida erinevaid eesmärke, nagu teie brändi/toote/teenuse tutvustamine klientidele, järgmiste sammude julgustamine või lihtsalt kliendi valiku tunnustamiseks. Ei tohiks alahinnata tervitusmeili võimet suurendada kasutajate seotust ja brändilojaalsust. Tegelikult näitavad uuringud järgmist:
74% inimestest eeldavad, et saavad kohe pärast Teie listiga liitumist tervitusmeilit. | Tellijad, kes saavad tervitusmeili, näitavad brändiga 33% rohkem seotust. | Keskmine tervituskirjade avamise määr on 50%, mis muudab need 86% tõhusamaks kui uudiskirjad. |
Tervitusmeilid toovad 4x rohkem avamisi ja 5x rohkem klikke kui tavalised meiliturunduse kampaaniad. | Terevitusmeilide konversioonimäär on 0,94% võrreldes tavalise meili 0,10%-ga. | Tervitusmeilid toovad keskmiselt kuni 320% rohkem tulu meili kohta kui muud reklaammeilid. |
Arvestades, et ainuüksi teemarida on määrav tegur, kas 47% inimestest loeb Teie meili või mitte, on õige teemarida hea tutvustusmeili aluseks. Siin on mõned tõestatud tervitusmeili teemaread, mida saate oma kaubamärgiga kohandada ja koheselt kasutada:
Professionaalne tutvustusmeil/tervitusmeil uutele klientidele või tellijatele võib sisaldada järgmisi põhielemente:
Vaadake neid tervitusmeilide malle, mida saate oma ärisuhtluses kasutada.
Peaksite saatma tervitusmeili kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud. Ärge lubage neil liiga kaua oodata, sest kui nad mõne minuti jooksul sõnumit ei saa, võivad nad arvata, et midagi läks valesti.
Tervitusmeil peaks olema lühike, kuid see võib toimida ka sõnumina, mis hõlbustab kasutajal Teie portaalis navigeerimist.
Seetõttu võite lisada mõned (maksimaalselt 3, kui Te ei soovi, et adressaat segadusse jääks) lingid, mis viivad näiteks KKK jaotisse, peamiste juhenditeni või sõnastikku.
Lihtsate automatiseeritud meilide saatmine aastal 2021 ei ole parim idee. Proovige oma kontaktid segmentida ja lisada unikaalset teavet, mis on seotud Teie adressaatidega. Kasutage isikupärastamise märke, et mainida nende liitumistüüpi, levinud valupunkte või Teie ettevõttega liitumise kuupäeva.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kliendirahulolu eesmärk koos parimate tavadega
Tehisintellektil põhinev klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel kulusid vähendada, teavet koguda ning efektiivseid tooteid kavandada. LiveAgent pakub mitmeid klientide teenindamise funktsioone ja integratsioone, sealhulgas võimalust teha klientidele tunnustuskingitusi. Ettevõtted saavad ka kasutada LiveAgenti kaebuste juhtimiseks ja klientide rahulolu tagamiseks.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel