Tasuta Prooviperiood

Tervitusmeilide mallid

Tervitusmeilid on üks olulisemaid samme uute klientidega pikaajaliste suhete loomisel või potentsiaalsete klientidega, kes on alles teinud oma otsuse Teie ettevõtte kasuks. Mulje, mille Teie tervitus-/tutvustussõnum jätab, mõjutab tohutult Teie üldist meiliturunduse edu. Uuringud näitavad siiski, et ainult 57,7% kaubamärkidest saadavad oma uutele tellitud kasutajatele tervitusmeile.

Mis on tervitus-/tutvustusmeil?

Tervitusmeil või tutvustusmeil on esimene, mille Teie tellijad või kliendid saavad kohe pärast esimest suhtlust Teie ettevõttega. See võib teenida erinevaid eesmärke, nagu teie brändi/toote/teenuse tutvustamine klientidele, järgmiste sammude julgustamine või lihtsalt kliendi valiku tunnustamiseks. Ei tohiks alahinnata tervitusmeili võimet suurendada kasutajate seotust ja brändilojaalsust. Tegelikult näitavad uuringud järgmist:


74% inimestest eeldavad, et saavad kohe pärast Teie listiga liitumist tervitusmeilit.

Tellijad, kes saavad tervitusmeili, näitavad brändiga 33% rohkem seotust.

Keskmine tervituskirjade avamise määr on 50%, mis muudab need 86% tõhusamaks kui uudiskirjad.

Tervitusmeilid toovad 4x rohkem avamisi ja 5x rohkem klikke kui tavalised meiliturunduse kampaaniad.

Terevitusmeilide konversioonimäär on 0,94% võrreldes tavalise meili 0,10%-ga.

Tervitusmeilid toovad keskmiselt kuni 320% rohkem tulu meili kohta kui muud reklaammeilid.
LiveAgentiga liitumise tervitusmeili mall
Tervitusmeili näide

20 Tervitusmeili/tutvustusmeili teemarea näidet

Arvestades, et ainuüksi teemarida on määrav tegur, kas 47% inimestest loeb Teie meili või mitte, on õige teemarida hea tutvustusmeili aluseks. Siin on mõned tõestatud tervitusmeili teemaread, mida saate oma kaubamärgiga kohandada ja koheselt kasutada:

  1. Rõõm Teid pardal näha! Siit leiate, kuidas alustada
  2. [NIMI, meil on hea meel, et olete siin!
  3. Kas soovite teada, kuidas [TOODE] töötab?
  4. Tere tulemast teenusesse [BRÄND]! Kasulikud lingid, mis aitavad Teil alustada
  5. Tere tulemast teenusesse [BRAND]! Nautige oma esimesest tellimust $10 soodsamalt
  6. Tere tulemast! Siin on Teie allahindluskood
  7. Tere tulemast teenusesse [BRAND]! Järgmised olulised sammud
  8. Teretulemast pardale! Siit leiate, mis järgmiseks
  9. Tere tulemast teenusesse [BRÄNDI]! Tundke end nagu kodus
  10. Kas olete valmis? Tere tulemast teenusesse [BRÄND]!
  11. See on ametlik, olete nimekirjas!
  12. Tere tulemast teenusesse [BRÄND]! Saame tuttavaks
  13. Tore, et olete nimekirjas! Sukeldume sisse
  14. Tere tulemast! Kuidas saan muuta [TOOTE] Teile kasulikumaks?
  15. Nüüd, kui olete sisse lülitatud, alustame!
  16. Teie [BRÄNDI] teekond algab kohe
  17. Meil on hea meel, [NIMI]!
  18. See on ametlik, olete nimekirjas!
  19. Hea otsus. Tere tulemast meie perre! 😊
  20. Tere tulemast teenusesse [BRÄND], shopake kohe ♥

5 Tervitusmeili malli näidet

Professionaalne tutvustusmeil/tervitusmeil uutele klientidele või tellijatele võib sisaldada järgmisi põhielemente:

  • Tunnustust avaldada registreerumise/kliendiks saamise eest
  • Oma brändi/toote/teenuse väärtuspakkumise ümbersõnastamine
  • Järgmiste liitumisetappide esiletõstmine
  • Kasulike ressursside ja juhendite loetelu koos kutsega tegevusele
  • Selgitada, mida järgmistelt meilidelt oodata
  • Julgustada kliente rohkem kaasa lööma, kui neil on küsimusi või kui nad vajavad abi
  • Oma kontaktandmete, sotsiaalmeedia lehtede linkide esitamine

Vaadake neid tervitusmeilide malle, mida saate oma ärisuhtluses kasutada.

Tervitusmeili mall uutele tellijatele

Tervitusmeil prooviperioodiga liitumisel

Tootekeskne tervitusmeili mall

Uue kliendi pardaletuleku tervitusmeili mall

Uut töötajat tutvustav e-kiri kolleegidele

Tervitusmeili mall – korduma kippuvad küsimused

Millal peaksin saatma tervitusmeili?

Lahendamise aeg

Peaksite saatma tervitusmeili kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud. Ärge lubage neil liiga kaua oodata, sest kui nad mõne minuti jooksul sõnumit ei saa, võivad nad arvata, et midagi läks valesti.

Integratsioon

Tervitusmeil peaks olema lühike, kuid see võib toimida ka sõnumina, mis hõlbustab kasutajal Teie portaalis navigeerimist.

Seetõttu võite lisada mõned (maksimaalselt 3, kui Te ei soovi, et adressaat segadusse jääks) lingid, mis viivad näiteks KKK jaotisse, peamiste juhenditeni või sõnastikku.

Kas tervitusmeile tuleks isikupärastada sõltuvalt kliendi tüübist?

Liguid markup

Lihtsate automatiseeritud meilide saatmine aastal 2021 ei ole parim idee. Proovige oma kontaktid segmentida ja lisada unikaalset teavet, mis on seotud Teie adressaatidega. Kasutage isikupärastamise märke, et mainida nende liitumistüüpi, levinud valupunkte või Teie ettevõttega liitumise kuupäeva.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo