• Mallid
  • Tervitusmeilide mallid

Tervitusmeilide mallid

Tervitusmeilid on üks olulisemaid samme uute klientidega pikaajaliste suhete loomisel või potentsiaalsete klientidega, kes on alles teinud oma otsuse Teie ettevõtte kasuks. Mulje, mille Teie tervitus-/tutvustussõnum jätab, mõjutab tohutult Teie üldist meiliturunduse edu. Uuringud näitavad siiski, et ainult 57,7% kaubamärkidest saadavad oma uutele tellitud kasutajatele tervitusmeile.

Mis on tervitus-/tutvustusmeil?

Tervitusmeil või tutvustusmeil on esimene, mille Teie tellijad või kliendid saavad kohe pärast esimest suhtlust Teie ettevõttega. See võib teenida erinevaid eesmärke, nagu teie brändi/toote/teenuse tutvustamine klientidele, järgmiste sammude julgustamine või lihtsalt kliendi valiku tunnustamiseks. Ei tohiks alahinnata tervitusmeili võimet suurendada kasutajate seotust ja brändilojaalsust. Tegelikult näitavad uuringud järgmist:


74% inimestest eeldavad, et saavad kohe pärast Teie listiga liitumist tervitusmeilit.

Tellijad, kes saavad tervitusmeili, näitavad brändiga 33% rohkem seotust.

Keskmine tervituskirjade avamise määr on 50%, mis muudab need 86% tõhusamaks kui uudiskirjad.

Tervitusmeilid toovad 4x rohkem avamisi ja 5x rohkem klikke kui tavalised meiliturunduse kampaaniad.

Terevitusmeilide konversioonimäär on 0,94% võrreldes tavalise meili 0,10%-ga.

Tervitusmeilid toovad keskmiselt kuni 320% rohkem tulu meili kohta kui muud reklaammeilid.
LiveAgentiga liitumise tervitusmeili mall
Tervitusmeili näide

20 Tervitusmeili/tutvustusmeili teemarea näidet

Arvestades, et ainuüksi teemarida on määrav tegur, kas 47% inimestest loeb Teie meili või mitte, on õige teemarida hea tutvustusmeili aluseks. Siin on mõned tõestatud tervitusmeili teemaread, mida saate oma kaubamärgiga kohandada ja koheselt kasutada:

  1. Rõõm Teid pardal näha! Siit leiate, kuidas alustada
  2. [NIMI, meil on hea meel, et olete siin!
  3. Kas soovite teada, kuidas [TOODE] töötab?
  4. Tere tulemast teenusesse [BRÄND]! Kasulikud lingid, mis aitavad Teil alustada
  5. Tere tulemast teenusesse [BRAND]! Nautige oma esimesest tellimust $10 soodsamalt
  6. Tere tulemast! Siin on Teie allahindluskood
  7. Tere tulemast teenusesse [BRAND]! Järgmised olulised sammud
  8. Teretulemast pardale! Siit leiate, mis järgmiseks
  9. Tere tulemast teenusesse [BRÄNDI]! Tundke end nagu kodus
  10. Kas olete valmis? Tere tulemast teenusesse [BRÄND]!
  11. See on ametlik, olete nimekirjas!
  12. Tere tulemast teenusesse [BRÄND]! Saame tuttavaks
  13. Tore, et olete nimekirjas! Sukeldume sisse
  14. Tere tulemast! Kuidas saan muuta [TOOTE] Teile kasulikumaks?
  15. Nüüd, kui olete sisse lülitatud, alustame!
  16. Teie [BRÄNDI] teekond algab kohe
  17. Meil on hea meel, [NIMI]!
  18. See on ametlik, olete nimekirjas!
  19. Hea otsus. Tere tulemast meie perre! 😊
  20. Tere tulemast teenusesse [BRÄND], shopake kohe ♥

5 Tervitusmeili malli näidet

Professionaalne tutvustusmeil/tervitusmeil uutele klientidele või tellijatele võib sisaldada järgmisi põhielemente:

  • Tunnustust avaldada registreerumise/kliendiks saamise eest
  • Oma brändi/toote/teenuse väärtuspakkumise ümbersõnastamine
  • Järgmiste liitumisetappide esiletõstmine
  • Kasulike ressursside ja juhendite loetelu koos kutsega tegevusele
  • Selgitada, mida järgmistelt meilidelt oodata
  • Julgustada kliente rohkem kaasa lööma, kui neil on küsimusi või kui nad vajavad abi
  • Oma kontaktandmete, sotsiaalmeedia lehtede linkide esitamine

Vaadake neid tervitusmeilide malle, mida saate oma ärisuhtluses kasutada.

Tervitusmeili mall uutele tellijatele


Hi [NAME],
Thanks for signing up for our newsletter! You’re joining an amazing community of beauty lovers. From now on you’ll enjoy:
Exciting new product announcementsSpecial offers and exclusive dealsOur unique take on the latest beauty trends
As promised, here is your 10% off your first purchase. Simply use this discount code at the checkout: [CODE]
While you wait for the next issue, check out some of our most popular blog posts:
[LINK 1][LINK 2][LINK 3]
Want more? Follow us on social media and get your daily dose of advice, behind-the-scenes looks and beauty inspiration:
Like us on Facebook / Follow us on Instagram
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Tervitusmeil prooviperioodiga liitumisel


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE]! Your 15-day free Trial starts today.
What happens next? Keep an eye on your inbox as we’ll be sending you the best tips for [PRODUCT/ SERVICE] to make sure you get the most out of it.
Want to get things done faster? Choose a plan below:
[plan details or a link]
If you’re interested in learning more about [PRODUCT/ SERVICE] or need help deciding on the best plan for your business, feel free to contact our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.
Have an awesome day,
[YOUR SIGNATURE]

Tootekeskne tervitusmeili mall


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE] – we’re excited to have you on board and we’d love to say thank you on behalf of our whole company for chosing us. We believe our [PRODUCT/ SERVICE] will help you [summary of key product/ service benefits].
To ensure you gain the very best out of our product/ service, we’ve put together some of the most helpful guides:
This video [LINK] walks you through setting up your [PRODUCT] for the first time. Our FAQ [LINK] is a great place to find the answers to common questions you might have as a new customer. The knowledge base [LINK] has the answers to all of your tech related questions. Our blog [LINK] has some great tips and best practices on how you can use and benefit from [PRODUCT].
Have any questions or need more information? Just shoot us an email! We’re always here to help. Feel free to hit us up on Facebook (link) or Twitter (link), if you want a fast response, too.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]

Uue kliendi pardaletuleku tervitusmeili mall


Hi [NAME],
Thanks for signing up with us to use [PRODUCT]. My name is [YOUR NAME], and I’m your point-of-contact for getting up-and-running using the tool. Over the next few weeks, I’ll be sending you a few more emails to help you gain maximum value from [PRODUCT].
For the start, you might find these resources helpful for getting going:
[SETUP GUIDE][HOW-TO VIDEOS][COMPANY BLOG]
If you have any difficulties with setting up the tool, we can schedule an onboarding call for next week, and I can walk you through it. In the meantime, be sure to complete your profile and add your [CUSTOMER PREFERENCES] so we can send you other content that will help you get started.
If you ever have questions, run into problems, consider an upgrade or anything at all, don’t hesitate to reach out to us via phone [NUMBER], email [ADDRESS], or live chat [CLICK-TO-CHAT], or you can connect with me directly using the contact information below.
Looking forward to hearing from you soon!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Uut töötajat tutvustav e-kiri kolleegidele


Hi all,
I am very pleased to announce that our team is growing! I’d like to introduce [EMPLOEE NAME] who will start working for our company’s customer service department on [DATE].
As a customer service manager, [NAME] will be responsible for [information about what an employee will be doing]. She will also work closely with the marketing and sales teams. [NAME] has worked in customer service with two different companies before working with us and she can bring over 10 years of experience to the table.
Please join me in welcoming our new team member and make sure to stop by her workspace to introduce yourselves!
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Tervitusmeili mall – korduma kippuvad küsimused

Millal peaksin saatma tervitusmeili?

Lahendamise aeg

Peaksite saatma tervitusmeili kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud. Ärge lubage neil liiga kaua oodata, sest kui nad mõne minuti jooksul sõnumit ei saa, võivad nad arvata, et midagi läks valesti.

Kas ma peaksin tervitusmeilile lisama konkreetsed lingid?

Integratsioon

Tervitusmeil peaks olema lühike, kuid see võib toimida ka sõnumina, mis hõlbustab kasutajal Teie portaalis navigeerimist.

Seetõttu võite lisada mõned (maksimaalselt 3, kui Te ei soovi, et adressaat segadusse jääks) lingid, mis viivad näiteks KKK jaotisse, peamiste juhenditeni või sõnastikku.

Kas tervitusmeile tuleks isikupärastada sõltuvalt kliendi tüübist?

Liguid markup

Lihtsate automatiseeritud meilide saatmine aastal 2021 ei ole parim idee. Proovige oma kontaktid segmentida ja lisada unikaalset teavet, mis on seotud Teie adressaatidega. Kasutage isikupärastamise märke, et mainida nende liitumistüüpi, levinud valupunkte või Teie ettevõttega liitumise kuupäeva.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma tervitusmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Peaksite saatma tervitusmeili kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud. Ärge lubage neil liiga kaua oodata, sest kui nad mõne minuti jooksul sõnumit ei saa, võivad nad arvata, et midagi läks valesti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin tervitusmeilile lisama konkreetsed lingid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tervitusmeil peaks olema lühike, kuid see võib toimida ka sõnumina, mis hõlbustab kasutajal Teie portaalis navigeerimist. Seetõttu võite lisada mõned (maksimaalselt 3, kui Te ei soovi, et adressaat segadusse jääks) lingid, mis viivad näiteks KKK jaotisse, peamiste juhenditeni või sõnastikku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: Kas tervitusmeile tuleks isikupärastada sõltuvalt kliendi tüübist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lihtsate automatiseeritud meilide saatmine aastal 2021 ei ole parim idee. Proovige oma kontaktid segmentida ja lisada unikaalset teavet, mis on seotud Teie adressaatidega. Kasutage isikupärastamise märke, et mainida nende liitumistüüpi, levinud valupunkte või Teie ettevõttega liitumise kuupäeva.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo