• Mallid
  • Tagasilükkamise kirja mallid

Tagasilükkamise kirja mallid

Nii väga kui iga ettevõte soovib oma klientidele iga kord meeldida, ei ole alati võimalik kõigile klientide soovidele jah öelda. Kui võtate omaks idee, et kliendil on alati õigus, on raskem välja mõelda, kuidas öelda klientidele ei pettumust valmistamata või neid kaotamata. Kui aga klient nõuab midagi, mis pole kättesaadav, on ebamõistlik või lihtsalt võimatu pakkuda, peaksid kõik klientidega otseses suhtluses osalejad olema täiesti teadlikud, kuidas klientidele viisakalt ei öelda.

Kuidas öelda klienditele ei, kaotamata neilt tulevat ära /strong>

Kuidas öelda “ei” klientide soovidele või nõudmistele ilma, et kliendid vihastaksid või pettuksid? Siin on meeles pidamiseks mõned põhitõed, kui peate oma klientidele või potentsiaalsetele klientidele tagasilükkamise kirja kirjutama.

  • Sõnastage “ei” kasutades positiivset keelt, mis on ainsaks suhtlusviisiks, mida peaksite keeldumiskirja kirjutamisel kasutama.
  • Kasutage lihtsat tagasilükkamise kirja vormingut: avaldage tunnustust, teatage uudistest, öelge miks, pakkuge abi ning lõpetage kõrge noodiga.
  • Kasutage empaatiaavaldusi näitamaks, et mõistate kliendi tundeid (st ma saan täiesti aru, et … ; ma tean, kui masendav see võib olla… jne.)
  • Esitage alati spetsiaalne selgitus, miks Te ei saa kliendi soovi täita (st midagi läheb vastuollu ettevõtte poliitikaga).
  • Kinnitage oma keeldumist ilma klientidele valelubadusi andmata (st ärge lubage lähitulevikus funktsiooni kasutusele võtta, kui Te seda tegelikult ei plaani).
  • Võimalusel leidke lähim alternatiiv. Isegi kui see kliendi jaoks ei tööta, hindavad nad Teie pingutust ikkagi.
  • Veenduge, et klient mõistaks, et ütlete ei tema palvele, mitte talle isiklikult.
  • Kui asjad muutuvad, võtke kliendiga ühendust, et anda talle teada, et saate nüüd tema soovi täita.

Kuidas öelda kliendile “Ei”: 7 tagasilükkamise 3-kirja malli

Ükskõik, kas kardate halva maine ees, rikkuda suhteid kliendiga või kaotada oma äri täielikult, võib klientide soovide tagasilükkamine olla keeruline, kui Teil puudub teadmine, kuidas seda professionaalselt teha. Tegelikult on ei ütlemise õppimine oluline oskus, eriti neile, kes töötavad klientidega seotud ametikohtadel. Allpool on mõned standardsed tagasilükkamise e-kirja mallid, mida saate oma klientidega suhtlemiseks kasutada (ja isikupärastada).

Looge tagasilükkamise e-kirja malle LiveAgentis
Aja säästmiseks salvestage meie tagasilükkamise kirjade mallid oma konserveeritud sõnumitesse

Kuidas öelda EI kliendi funktsiooni taotlemisele


Hi [NAME],
Thank you for emailing and bringing this feature to our attention. I could definitely understand how our customers would benefit from it.
Right now, we don’t have anything like that in place, however, we’ve actually heard that request quite a lot, so we’ll possibly implement it very soon. I’ll talk to our development team and find out if that could be added to a future release.
In the meantime, please let me know if there’s anything else that we can help you with and have a great rest of the week!
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kuidas öelda ei kliendile, kes küsib eemaldatud funktsiooni


Hi [NAME],
Thanks for reaching out. This feature was removed from our product because it was slowing down the app loading time for most of our customers, including those who never used it. So we are not likely to bring it back any time soon.
I totally understand that it must be frustrating for you to lose a feature you relied on. But if needed, I could recommend you an alternative tool that has it. Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kuidas öelda ei kliendile, kes soovib allahindlust


Hi [NAME],
Thank you for choosing [COMPANY NAME]. We’re happy that you’ve decided to buy our product and we can’t wait to have you on board!
Regarding your discount request, unfortunately, we won’t be able to offer you a discount at the moment. We believe that our service offers more value for your money and besides, it would be unfair to our other customers if we make an exception.However, we do run promotions sometimes, you can find them on our website at [LINK], or you can subscribe to our monthly newsletter to be up-to-date with our future offerings.
Please let me know if you would like me to add your email to our mailing list.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kuidas öelda ei kliendile, kes soovib raha tagasi/tagasisaatmist/vahetust 

Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kuidas öelda ei kliendile, kes palub Teil tema eest oma tööd teha

Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kuidas öelda ei kohtumisele kliendiga

Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]

Kuidas öelda ei kliendi projektile

Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Korduma kippuvad küsimused

Mis on tagasilükkamise e-kiri?

Tagasilükkamise e-kiri on ametlik kiri, millega taotlejale teatatakse, et teda ei võeta tööle.

Mida tagasilükkamise e-kirjas öelda?

Kirjas tuleks lühidalt kokku võtta peamine põhjus, miks taotlejat ei palgata. Kiri peaks lõppema tänumisega. Lisaks tuleks keeldumiskiri saata nädala jooksul pärast vestlust.

Kuidas kirjutada head keeldumiskirja?

Kiri tuleks adresseerida taotlejale ja kirjutada kolmandas isikus. See peaks olema professionaalne, viisakas ja lühike.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on tagasilükkamise e-kiri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tagasilükkamise e-kiri on ametlik kiri, millega taotlejale teatatakse, et teda ei võeta tööle.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mida tagasilükkamise e-kirjas öelda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “TKirjas tuleks lühidalt kokku võtta peamine põhjus, miks taotlejat ei palgata. Kiri peaks lõppema tänumisega. Lisaks tuleks keeldumiskiri saata nädala jooksul pärast vestlust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kirjutada head keeldumiskirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kiri tuleks adresseerida taotlejale ja kirjutada kolmandas isikus. See peaks olema professionaalne, viisakas ja lühike.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo