Tasuta Prooviperiood

Tagasilükkamise kirja mallid

Nii väga kui iga ettevõte soovib oma klientidele iga kord meeldida, ei ole alati võimalik kõigile klientide soovidele jah öelda. Kui võtate omaks idee, et kliendil on alati õigus, on raskem välja mõelda, kuidas öelda klientidele ei pettumust valmistamata või neid kaotamata. Kui aga klient nõuab midagi, mis pole kättesaadav, on ebamõistlik või lihtsalt võimatu pakkuda, peaksid kõik klientidega otseses suhtluses osalejad olema täiesti teadlikud, kuidas klientidele viisakalt ei öelda.

Kuidas öelda klienditele ei, kaotamata neilt tulevat ära /strong>

Kuidas öelda “ei” klientide soovidele või nõudmistele ilma, et kliendid vihastaksid või pettuksid? Siin on meeles pidamiseks mõned põhitõed, kui peate oma klientidele või potentsiaalsetele klientidele tagasilükkamise kirja kirjutama.

  • Sõnastage “ei” kasutades positiivset keelt, mis on ainsaks suhtlusviisiks, mida peaksite keeldumiskirja kirjutamisel kasutama.
  • Kasutage lihtsat tagasilükkamise kirja vormingut: avaldage tunnustust, teatage uudistest, öelge miks, pakkuge abi ning lõpetage kõrge noodiga.
  • Kasutage empaatiaavaldusi näitamaks, et mõistate kliendi tundeid (st ma saan täiesti aru, et … ; ma tean, kui masendav see võib olla… jne.)
  • Esitage alati spetsiaalne selgitus, miks Te ei saa kliendi soovi täita (st midagi läheb vastuollu ettevõtte poliitikaga).
  • Kinnitage oma keeldumist ilma klientidele valelubadusi andmata (st ärge lubage lähitulevikus funktsiooni kasutusele võtta, kui Te seda tegelikult ei plaani).
  • Võimalusel leidke lähim alternatiiv. Isegi kui see kliendi jaoks ei tööta, hindavad nad Teie pingutust ikkagi.
  • Veenduge, et klient mõistaks, et ütlete ei tema palvele, mitte talle isiklikult.
  • Kui asjad muutuvad, võtke kliendiga ühendust, et anda talle teada, et saate nüüd tema soovi täita.

Kuidas öelda kliendile “Ei”: 7 tagasilükkamise 3-kirja malli

Ükskõik, kas kardate halva maine ees, rikkuda suhteid kliendiga või kaotada oma äri täielikult, võib klientide soovide tagasilükkamine olla keeruline, kui Teil puudub teadmine, kuidas seda professionaalselt teha. Tegelikult on ei ütlemise õppimine oluline oskus, eriti neile, kes töötavad klientidega seotud ametikohtadel. Allpool on mõned standardsed tagasilükkamise e-kirja mallid, mida saate oma klientidega suhtlemiseks kasutada (ja isikupärastada).

Looge tagasilükkamise e-kirja malle LiveAgentis
Aja säästmiseks salvestage meie tagasilükkamise kirjade mallid oma konserveeritud sõnumitesse

Kuidas öelda EI kliendi funktsiooni taotlemisele

Kuidas öelda ei kliendile, kes küsib eemaldatud funktsiooni

Kuidas öelda ei kliendile, kes soovib allahindlust

Kuidas öelda ei kliendile, kes soovib raha tagasi/tagasisaatmist/vahetust 

Kuidas öelda ei kliendile, kes palub Teil tema eest oma tööd teha

Kuidas öelda ei kohtumisele kliendiga

Kuidas öelda ei kliendi projektile

Korduma kippuvad küsimused

Mis on tagasilükkamise e-kiri?

Tagasilükkamise e-kiri on ametlik kiri, millega taotlejale teatatakse, et teda ei võeta tööle.

Mida tagasilükkamise e-kirjas öelda?

Kirjas tuleks lühidalt kokku võtta peamine põhjus, miks taotlejat ei palgata. Kiri peaks lõppema tänumisega. Lisaks tuleks keeldumiskiri saata nädala jooksul pärast vestlust.

Kuidas kirjutada head keeldumiskirja?

Kiri tuleks adresseerida taotlejale ja kirjutada kolmandas isikus. See peaks olema professionaalne, viisakas ja lühike.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on tagasilükkamise e-kiri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tagasilükkamise e-kiri on ametlik kiri, millega taotlejale teatatakse, et teda ei võeta tööle.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mida tagasilükkamise e-kirjas öelda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “TKirjas tuleks lühidalt kokku võtta peamine põhjus, miks taotlejat ei palgata. Kiri peaks lõppema tänumisega. Lisaks tuleks keeldumiskiri saata nädala jooksul pärast vestlust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kirjutada head keeldumiskirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kiri tuleks adresseerida taotlejale ja kirjutada kolmandas isikus. See peaks olema professionaalne, viisakas ja lühike.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo