Peamised teadmusbaasi suhtlemise mallid sisaldavad teavet toote, teenuse, osakonna või muu teema kohta, mida ettevõtte esindajad osalema ja modereerima peaksid. Teadmusbaasi foorumites käsitletakse tavaliselt juhendeid ja korduma kippuvaid küsimusi. KKK ja teadmistebaasi erinevused on teabearhitektuur, otsitavus, kasutajakogemus ja analüüsivõimalused.
Teadmusbaas on iseteenindusega veebiteek, mis sisaldab teavet toote, teenuse, osakonna või muu teema kohta, mis on seotud konkreetse ettevõttega, kes seda omab ja haldab.
teadmusbaasis olevaid andmeid ja teavet saab hankida kõikjalt, kuid tavaliselt pärineb see mitmelt kaasautorilt, kes vastutavad hoolduse ja värskenduste eest. Üldjuhul peaksid teie ettevõtte esindajad osalema ja modereerima kõiki teie teadmusbaasi foorumites peetavatel vestlustel.
Teadmusbaasis käsitletavad teemad ulatuvad tavaliselt juhenditest kuni korduma kippuvate küsimusteni ning saatmis- või tagasimaksepoliitika kohta. Üldiselt sisaldavad teadmisbaasid igasugust sisu, sealhulgas korduma kippuvaid küsimusi, veaotsingu juhendeid ja muud olulist klientidele ja sidusrühmadele mõeldud teavet.
Teadmiste haldamine võimaldab Teil luua, hallata, jagada, kasutada ja juhtida ettevõtte teadmisi ning see on mõeldud kasutamiseks kõikides tööstusharudes. Tugeva teadmiste haldamise alusega on Teie organisatsioon vilgas, tegutseb kiiremini ja töötab tõhusamalt. Lisaks paraneb klientide rahulolu tänu Teie pakutavatele iseteenindusvõimalustele.
Selleks, et aidata teil kasutada teadmiste haldamise võimsust ja toetada teid iseteenindusvalikute rakendamisel Teie klienditoes, oleme loonud teadmusbaasi mallide komplekti .
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
VÕI
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
VÕI
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
Järgmised mallid aitavad Teil liituda teemaväliste aruteludega COVIDiga seotud teemadel, kaugtööst, viimasest filmi esilinastusest, Netflixi seeriast, skandaalist tehnoloogiatööstuses jne. Üldiselt saab neid malle kasutada mis tahes vestlusega liitumiseks pole otseselt seotud Teie ettevõtte tegevuse, toote või teenustega.
VÕI
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Enhance your customer support communication with LiveAgent's basic knowledge base templates.
Reduce support tickets, improve response times, and foster customer satisfaction by providing a reliable and accessible source of information.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team