Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Peamised teadmusbaasi suhtlemise mallid

Peamised teadmusbaasi suhtlemise mallid

Teadmusbaas on iseteenindusega veebiteek, mis sisaldab teavet toote, teenuse, osakonna või muu teema kohta, mis on seotud konkreetse ettevõttega, kes seda omab ja haldab.

Teadmistebaasi andmeid ja teavet saab hankida kõikjalt, kuid tavaliselt pärineb see mitmelt kaasautorilt, kes vastutavad hoolduse ja uuenduste eest. Üldreeglina peaksid Teie ettevõtte esindajad osalema ja modereerima kõiki Teie teadmistebaasi foorumites peetud vestlusi.

Mitu teadmusbaasi

Teemad, mida tavaliselt käsitletakse teadmistebaasis, ulatuvad juhenditest ja korduma kippuvatest küsimustest tarne- või tagasimaksepoliitika kohta. Üldiselt sisaldavad teadmistebaasid igasugust sisu, sealhulgas korduma kippuvaid küsimusi, veaotsingu juhendeid ja muud olulist teavet klientidele ja sidusrühmadele.

Kliendiportaal

Teadmiste haldamine võimaldab Teil luua, hallata, jagada, kasutada ja juhtida ettevõtte teadmisi ning see on mõeldud kasutamiseks kõikides tööstusharudes. Tugeva teadmiste haldamise alusega on Teie organisatsioon vilgas, tegutseb kiiremini ja töötab tõhusamalt. Lisaks paraneb klientide rahulolu tänu Teie pakutavatele iseteenindusvõimalustele.

Selleks, et aidata Teil kasutada teadmiste haldamise võimsust ja toetada Teid iseteenindusvalikute rakendamisel Teie klienditoes, oleme loonud teadmistebaasi mallide komplekti .

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Peamised teadmusbaasi suhtlemise mallid

Peamine teadmusbaasi suhtlemise mall #1 – Vastuse küsimusele on juba andnud teine kasutaja

VÕI

Peamine teadmusbaasi suhtlemise mall #2 – Foorumi küsimuse eskaleerimine piletiks

VÕI

Peamine teadmusbaasi suhtlemise mall #3 – Teemavälise vestlusega liitumine, kuid ettevõtte hääle säilitamine

Järgmised mallid aitavad Teil liituda teemaväliste aruteludega COVIDiga seotud teemadel, kaugtööst, viimasest filmi esilinastusest, Netflixi seeriast, skandaalist tehnoloogiatööstuses jne. Üldiselt saab neid malle kasutada mis tahes vestlusega liitumiseks pole otseselt seotud Teie ettevõtte tegevuse, toote või teenustega.

VÕI

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Korduma kippuvad küsimused

Kui pikk peaks olema tüüpiline teadmusbaasi vastus?

Teadmistebaasi vastus peaks olema põhjalik. Mõnel juhul tähendab põhjalik vastus ühte või kahte lauset. Kuid teistel juhtudel võib see tähendada pika postituse kirjutamist või isegi vastuse eskaleerimist klienditeeninduse piletiks.

Oluline on kaasava ja juurdepääsetava suhtluse aspekt. Teadmistebaasi küsimustele vastates või käimasolevas suhtluses kasutage alati kõigi asjaosaliste jaoks arusaadavat keelt ja sõnastust. Hoiduge žargooni või tehniliste terminite kasutamisest. Teadmistebaas on tööriist, mille loote oma kasutajatele või klientidele, seega peaks see olema neile väärtuslik ja kasulik.

Mis vahe on teadmusbaasil ja KKK-del?

Nagu juba mainitud, on teadmistebaas tavaliselt osa ettevõtte kasutajatoe platvormist, mis sisaldab palju teavet erinevate teemade kohta ja mida Teie töötajad saavad regulaarselt muuta. Teisest küljest on KKK-l staatiline vorm ja nagu nimigi ütleb, sisaldavad need korduma kippuvaid küsimusi konkreetse teema kohta. Peamised erinevused teadmistebaaside ja KKK-de vahel on teabearhitektuur, otsitavus, kasutajakogemus ja analüüsivõimalused.

Oma ettevõtte vajaduste põhjal peate hindama, milline neist lahendustest on Teie jaoks kõige parem valik. Pidage meeles, et võite alati alustada KKK-dest ja seejärel arendada sellest täieõigusliku teadmistebaasi.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo