Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Hüljatud ostukorvi meilimallid

Hüljatud ostukorvi meilimallid

Mahajäetud ostukorv on alati olnud üks suurimaid väljakutseid, millega veebimüüjad on silmitsi seisnud. Tegelikult paljastas Statista, et ülemaailmne ostukorvi hülgamise määr oli 2019. aastal 69,57%. Nii kõrge ostukorvist loobumise määr võrdub paljude ettevõtete jaoks suure potentsiaalse tulukaotusega.

Kuigi ostukorvi hülgamist on võimatu täielikult kõrvaldada, saate seda minimeerida mitme peamise taktika ja strateegiaga, näiteks muutes ostuprotsessi võimalikult lihtsaks, pakkudes proaktiivset reaalajas vestluse a> tuge Teie kassalehel ja hüljatud ostukorvi e-kirjade saatmine neile, kellel on raskusi kassaprotsessi lõpuleviimisega.

Miks saata hüljatud ostukorvi e-kirju?

Hüljatud ostukorvi meilimallid
Salvestage meie meilimallid ja juurutage need ühe klõpsuga otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt

Hüljatud ostukorvi e-kirjad on üks tõhusamaid ja tulutoovamaid e-kirju, mida turundajad saavad oma potentsiaalsetele klientidele saata. Moosendi andmetel avatakse 45% kõigist ostukorvist loobumise meilidest ja 21%-le kõigist ostukorvi hülgamise meilidest klikitakse ja 50% nendest klikkidest viivad taastatud ostuni. See tähendab, et saate tagasi tuua peaaegu 11% ostjatest, tuletades neile lihtsalt meelde nende hüljatud kärusid.

5 parimat strateegiat, mida kasutada oma hüljatud ostukorvi e-kirjades

  1. Pilkupüüdev teemarida: 64% inimestest otsustab meili avamise üle ainult teemarea põhjal. Looge kindlasti võimsad teemaread, sest see võib olla Teie ainus võimalus üleujutatud postkastis oma kliendi tähelepanu köita.
  1. Isikupärastamine: Isikupärastatud meilidel on alati parem avamis- ja klõpsamismäär. Mahajäetud ostukorvi e-kirju saab isikupärastada, pöördudes kliendi poole tema nime järgi ja loetledes ostukorvi jäetud kaupu.
  1. Ajastus ja sagedus: Kaaluge kolmest meilist koosneva järjestuse loomist, et hüljatud ostjatega uuesti suhelda, ja määrake esimene meil, mis saadetakse välja esimese tunni jooksul pärast ostukorvist loobumist. Barilliance’i tehtud uuringust selgus, et esimese meili saatmine ideaalsel ajal võib kaasa tuua 20,3%-lise konversiooni määra.
  1. Vähese pühendumusega CTA: Esitage selge üleskutse tegevusele, vältides samal ajal palju segavaid sõnu, nagu „osta” ja „maksa”. Selle asemel on soovitatav kasutada madalama kohustusega alternatiive, nagu „Tagasi oma ostukorvi”, „Vaadake oma ostukorvi”, „Vaadake uuesti” jne.
  1. Sotsiaalne tõend: Kuna 91% inimestest loeb regulaarselt või aeg-ajalt veebiarvustusi, mõjutab sotsiaalne kinnitamine veebipõhiseid ostuotsuseid. Kasutage arvustusi ja iseloomustusi usalduse ja usaldusväärsuse suurendamiseks ning ebausklike ümber pööramiseks.
Mahajäetud ostukorvi näide – Sephora
Ostukorvi hülgamise e-kiri Sephoralt

Hüljatud ostukorvi e-kirja teemaridade ideed

  • Salvestasime Teie eest ostukorvis olevad kaubad.
  • Jätsite mõned asjad oma [ettevõtte nimi] ostukorvi.
  • Teie ostukorvis olevad kaubad ootavad.
  • [Nimi], Teie ostukorvi aegub peagi.
  • 3…2…1 Aeg hakkab otsa saama. Haarake oma [toote nimi] kohe!
  • Ainult mõned [toote nimi] on jäänud, [Nimi]. Hankige endale oma.
  • Hei, see on peaaegu välja müüdud.
  • Hankige [toote nimi], kuni see on veel saadaval.
  • Kas saate hakkama? Teie ostukorv aegub peagi.
  • Ostukorv aegub 10…9…8…
  • Olete kaotamas oma ostukorvi…
  • Võimalik, et me ei saa Teie ostukorvist kinni hoida, viimane hoiatus!
  • [Päevi] jäänud: päästke oma ostukorv kohe.
  • Peaaegu kohal…
  • Kas unustasite mind, [Nimi]? 😱
  • [Nimi], Teie käru mõtleb, kuhu Te kadusite.❤️
  • Teie ostukorv SUNDIS meid selle meeldetuletuse saatma. 🙂
  • Kas see käru kuulub Teile, [Nimi]?
  • [Nimi], ärge laske [toote nimi] endas eest põgeneda.
  • [Nimi], kuulsime, et olete huvitatud [toote nimi].
  • [Nimi], kas peaksime Teie jaoks hoidma [toote nimi]?
  • Tere, [Nimi], kuhu Te kadusite?
  • Olete nii kaugele jõudnud, [Nimi], ärge andke alla!
  • Tulge tagasi ja säästke palju. Soodustus sees!
  • X% allahindlus mu ostukorvile? Jah palun!
  • [Nimi], Teie ostukorvi kaupade tasuta kohaletoimetamine!
  • Viige ost lõpule ja saate X% allahindlust.
  • Võtke oma ostukorvist X% alla, enne kui see on kadunud.
  • Kas Teie ostukorvile X% allahindlus kinnitab tehingu?

10 hüljatud ostukorvi meilimalli näidet

Tähelepanu köitvate ja konverteerivate ostukorvist loobumise meilide koostamine võib olla väljakutse. Siin on 10 peamist hüljatud ostukorvide meilimalli, mida saate kasutada oma meiliturunduse kampaaniates, et parandada ostukorvist loobumise määra ning võita tagasi potentsiaalseid ja ostukorvi hülganud kliente.

Meilimall „Rõõm aidata”.

Meilimall „Tasuta tarne”.

Meilimall „Allahindluse pakkumine”.

Meilimall „Viimane tagasilugemine”.

Meilimall „Hankige see pakkumine”.

Meilimall „Vaadake neid”.

Meilimall „Vaadake mis inimesed ütlevad”.

Meilimall „Päästsime Teie esemed”.

Meilimall „Suurepärane valik”.

Meilimall „Tagasi ostukorvi”.

Hüljatud ostukorvi meilimallid – korduma kippuvad küsimused

Kas ostukorvi hülgamise määra on mõtet vähendada?

Teekonna kaardistamine

Sellele küsimusele on ainult üks vastus ja vastus on jah! Ostukorvi hülgamise andmete kohaselt kaotavad e-kaubanduse kaubamärgid 18 miljardit dollarit aastasest müügitulust, kuna potentsiaalsed kliendid lahkuvad kauplustest tellimusi täitmata (allikas). Lisaks ostukorvist loobumise määra vähendamisele peaksite keskenduma ka põhjaliku ostukorvist loobumise strateegia loomisele ja elluviimisele.

Mis on keskmine ostukorvist loobumise määr?

Hüljatud ostukorvi meilimallid

See võib tulla üllatusena, kuid keskmine ostukorvist loobumise määr kõigis tööstusharudes on peaaegu 70%. Iga 7 potentsiaalset klienti 10-st ei vii ostuprotsessi lõpule (allikas). See ei tähenda, et selle võrdlusaluse saavutamine on normaalne, kuid võite olla kindel, et see on tavaline väljakutse, millega iga e-kaubanduse ettevõte peab silmitsi seisma.

Mitu e-kirja “tulge tagasi ostukorvi” peaksin saatma?

Meili edastamine õiges suunas osutava noolega

Saatke potentsiaalsele kliendile ostukorvis olevate kaupade kohta üks e-kiri, kuid ärge olge liiga pealetükkiv ega spämmige. Lõppude lõpuks ei taha Te, et ükski väärtuslik kontakt Teie turunduskommunikatsioonist loobuks lihtsalt seetõttu, et olete liiga pealetükkiv.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ostukorvi hülgamise määra on mõtet vähendada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sellele küsimusele on ainult üks vastus ja vastus on jah! Ostukorvi hülgamise andmete kohaselt kaotavad e-kaubanduse kaubamärgid 18 miljardit dollarit aastasest müügitulust, kuna potentsiaalsed kliendid lahkuvad kauplustest tellimusi täitmata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on keskmine ostukorvist loobumise määr?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See võib tulla üllatusena, kuid keskmine ostukorvist loobumise määr kõigis tööstusharudes on peaaegu 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mitu ostukorvist hülgamise e-kirja peaksin saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saatke potentsiaalsele kliendile ostukorvis olevate kaupade kohta üks e-kiri, kuid ärge olge liiga pealetükkiv ega spämmige. Lõppude lõpuks ei taha Te, et ükski väärtuslik kontakt Teie turunduskommunikatsioonist loobuks lihtsalt seetõttu, et olete liiga pealetükkiv.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo