• Mallid
  • Omandamise e-posti mallid

Omandamise e-posti mallid

E-posti turundus on endiselt üks tugevamaid veebisuhtluse meetodeid, kus igapäevaste kasutajate arv kasvab pidevalt. Iga e-posti turundusstrateegia üks olulisemaid aspekte on suur aktiivsete tellijate andmebaas. Meililistid halvenevad aja jooksul loomuliku tellimustest loobumise, rämpspostiks teatamise või avamata meilide tõttu.

E-posti tellijate kaotamist nimetatakse nimekirjade hääbumiseks ja see võib olla läbipaistmatu, nagu näiteks kõva tagasilöögi korral, või läbipaistev, mis hõlmab lugemata sõnumeid. Nimekirjade arvu vähenemise vältimiseks saavad turundajad teha kahte asja: korrapäraselt puhastada oma e-posti andmebaasi ja/või täiustada oma e-posti hankimise strateegiat.

Mis on omandamise e-kiri?

E-posti hankimine on protsess, mille käigus luuakse inimeste e-posti aadresside andmebaas, et saata neile turundusteavet. Kui Teil pole veel potentsiaalsete klientide meilide suurt nimekirja, pole vaja muretseda, sest alustamiseks pole kunagi liiga hilja.

Teisest küljest, kui Teil on mõne müügivihje aadress juba olemas, võiksite olemasoleva andmebaasi konsolideerida. See võib tähendada andmebaasi kontrollimist, kas Teie olemasolevad tellijad on endiselt huvitatud Teie sisu vastuvõtmisest. Kuid ärge tehke seda lihtsalt küsides kasutajatelt, kas nad soovivad Teilt e-kirju saada, vaid saatke neile e-kiri, mis nõuab teatud toimingu tegemist.

E-posti hankimisel on kaks aspekti: esiteks e-posti aadresside loendi koostamine ja teiseks e-posti turundusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine. Mõlemad osad peavad olema edukad, et suurendada Teie e-posti hankimist, mis tähendab tellijate loendite suurendamist ja mõõdikute täiustamist. Aga kuidas täpselt peaksite seda tegema?

Etsy kliendi hankimise e-posti kinnitus
Etsy kliendi hankimise e-posti kinnitus

Omandamise e-kirjade parimad tavad

Aktiivsete e-posti tellijate andmebaasi edukaks ülesehitamiseks peate otsima kliente ja potentsiaalseid kliente, kes on näidanud üles huvi võttes vastu Teie teateid. Saadetavate sõnumite täpne tüüp sõltub Teie ettevõtte tegevusvaldkonnast, kuigi üldiselt on uudiskiri alati hea mõte. Seejärel peate oma kampaaniat tõhusalt planeerima, et toota inimestele meelepärast sisu ja pakkuda oma tellijatele väärtust.

Kui olete seda teinud, võite hakata oma sisu reklaamides hankima rohkem e-posti aadresse, olgu see siis uudiskiri või mis tahes muu sisu. See reklaam võib olla Teie veebisaidil, kus kliendid saavad registreeruda vormi kaudu või Teie sotsiaalmeedia profiilidel. Lõppude lõpuks on Teie veebisaidi külastajad ja jälgijad juba huvitatud Teie ettevõtete toodetest või teenustest. Ainuüksi nende julgustamisest meililisti registreerumiseks piisab nende e-posti aadresside hankimiseks, kui lubate ja pakute neile väärtuslikku sisu.

Kui kasutaja on Teie uudiskirjale (või muu sisu) registreerimisel jätnud oma e-posti aadressi, peate saatma talle tellimust kinnitava sõnumi.

Omandamismeili teemaread

  • Aitäh, et registreerusite!
  • Õnnestumine! Varsti kuulete meist
  • Kas olete endiselt huvitatud meie arvamusest? Siit leiate meie pakkumise…
  • Väike nõuanne meie aktiivsetele tellijatele
  • Nägime Teie postitust [sotsiaalmeedia platvormil] ja soovime Teid aidata
  • Nüüd, kui oleme [sotsiaalmeedia platvormil] Teie küsimusele vastanud, kuidas oleks registreerumisega?

Omandamise e-posti mallid

Tellimuse kinnitus


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].

Andmebaasi konsolideerimine & asjalik nõuanne


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [company]

Sotsiaalmeedia postituse järelmeil


Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Omandamise e-kiri – Korduma kippuvad küsimused

Kas peaksin lisama tellimis- või loobumislingi?

Kas peaksin lisama tellimis- või loobumislingi?

E-posti aadresside hankimise kogu eesmärk on luua aktiivne andmebaas kasutajatest, kes on huvitatud Teie ettevõtte toodetest. Seega, kui jälgite müügivihjet, peaksite alati esitama lingi, mis võimaldab kasutajal Teie meililistiga liituda. Teisest küljest, kui konsolideerite oma olemasolevat andmebaasi, peaksite oma tellijatele pakkuma alati oma e-kirjade vastuvõtmisest loobise võimalust.

Mis saab siis, kui keegi ei vasta andmebaasi koondamise e-kirjale?

Vastamise ikoon

Kui tellija ei vasta sõnumile, mille eesmärk on teada saada, kas ta on endiselt aktiivne ja Teie sisust huvitatud, on tõenäoliselt ohutu eeldada, et ta on huvi kaotanud. Soovi korral võite oodata ühe nädala ja saata uue järelmeili, kuid kui vastust ei tule, peaksite selle passiivse kasutaja oma andmebaasist eemaldama.

Mis saab siis, kui keegi ei vasta sotsiaalmeedia järelmeilile?

Vastus

Jällegi saate umbes nädala pärast saata järelmeili, juhuks kui Teie viimane kiri nende postkastis kaduma läks. Potentsiaalsetele klientidele saadetavad lisasõnumid peaksid pakkuma neile rohkem väärtust ja aimu Teie tellimusest. Kui Te ikkagi vastust ei saa, peaksite seda käsitlema külma müügivihjena.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo