Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Tagasivõitmise e-posti mallid

Tagasivõitmise e-posti mallid

Kliendid on kõige rohkem seotud ettevõttega kohe, kui nad teevad oma esimese ostu või tellivad uudiskirja. Olenemata sellest, kui köitev on Teie tootevalik või kui hea on Teie pakutav kliendikogemus, lõpetavad nii kliendid kui ka tellijad lõpuks Teie ettevõttega suhtlemise.

Siin ei pea midagi ilmtingimata Teie turundusstrateegiaga valesti olema – see on lihtsalt loomulik eraldumisprotsess.

Niisiis, kas see tähendab, et peaksite laskma oma lojaalsetel klientidel või järgijatel liikuda edasi, võibolla konkurentide juurde, püüdmata nende tähelepanu eest võidelda? Muidugi mitte! Arvestades, et olemasoleva kliendi säilitamine on umbes viis korda odavam kui uue leidmine (allikas), peaksid tagasivõitmise e-kirjad olema iga efektiivse turundusstrateegia osa.

Tagasivõitmise e-posti mallid
Salvestage meie mallid konserveeritud vastustena

Mida on mõeldud tagasivõitmise e-kirja all?

Tagasivõitmise e-kiri on sõnum või sõnumite jada, mis saadetakse eemale jäänud klientidele lootuses veenda neid Teie veebipoodi naasma, sooritama ostu või kaasata neid uuesti oma e-posti kampaaniatega. Et anda endale parimad eduvõimalused selliste klientide tagasivõitmiseks, on ülioluline pakkuda neile mingisugust erilist allahindlust või lisaväärtust, mis paneb nad taas Teie ettevõtte vastu rohkem huvi tundma.

Kliendi hoidmist ei saavutata vaid ühe e-kirja saatmisega. Olenemata sellest, kui hea Teie pakkumine on, võib saaja lihtsalt kasutada ergutavat soodustust, et saada ühekordse ostu eest suurepärane ale, ning kaob seejärel uuesti. Selle asemel on soovitatav saata mitu e-kirja, et uuesti kaasamise protsess lõpule viia. Esimene e-kiri peaks sisaldama eelnevalt mainitud allahindlust või lisaväärtust, millele järgneb teine teade, mis tuletab kliendile meelde kõiki Teie ettevõtte jaoks pakutavaid suurepäraseid eeliseid või funktsioone.

Sephora tagasivõitmise e-kiri
Tagasivõitmise e-kiri Sephora’lt

Lõpuks, kui klient ei ole endiselt Teie brändiga uuesti seotud, on tõenäoliselt aeg lasta neil minna ja Teie e-posti andmebaas vastavalt puhastada. Seetõttu peaksite saatma neile viimase sõnumi, et nad teaksid, et eemaldate nad oma meililoendist, andes neile veel ühe võimaluse uuesti kaasamiseks.

Tagasivõitmise e-kirja teemaread 

  • Sellest on tükk aega möödas! Ostke meilt uuesti [X]% allahindlusega
  • Kus Te olete olnud? Me igatseme Teid! Tulge tagasi, meil on Teile suurepärane pakkumine
  • Siin on [X] põhjust, miks peaksite jätkama meiega ostlemist
  • Igaüks [ettevõttes] igatseb Teid! Siin on peamised [X] põhjust, miks meie meililistis püsida
  • Andke meile teada, kui soovite meist veel kuulda
  • Lahkuminek on raske, kuid siiski pole veel hilja asju parandada!

Tagasivõitmise e-posti mallid

Tagasivõitmise e-posti mall 1 – pakkudes allahindlust

Tagasivõitmise e-posti mall 2 – teavitades põhjustest, miks jääda

Tagasivõitmise e-posti mall 3 – tellimuse nimekirjast eemaldamine

Tagasivõitmise meilimallid – Korduma kippuvad küsimused 

Kas ma peaksin tagasivõitmise e-kirja lisama allahindluse pakkumise?

Kingitus lindikesega

Tagasivõitmise e-kirja saatmise kogu põhjus on pakkumise või lisaväärtuse pakkumine, mis julgustab varem lojaalseid ja huvitatud kliente või tellijaid Teie brändi pakkumiste või sisuga uuesti suhtlema. Üks parimaid viise selleks on lihtsalt pakkuda neile olulist ja ainulaadset allahindlust.

Ärge peatuge siin – samuti on oluline neile meelde tuletada kõiki põhjuseid, miks nad peaksid Teie poodi tagasi tulema, ja seda tüüpi e-kirjad peaksid pakkuma ka allahindlust, et maksimeerida nende mõju. Lõpuks võib viimase võimalusena tagasivõitmise e-kiri koos tellimuse tühistamise või uuesti tellimise võimalusega sisaldada ka allahindlust, mis meelitab kliente Teie poodi naasma.

Kui palju tagasivõitmise e-kirju peaksin saatma?

Avatud lähtekoodiga piletisüsteem

Peaksite saatma ühe e-kirja, milles pakutakse allahindlust, et julgustada klienti Teie poodi tagasi tulema. Isegi kui nad kasutavad seda vautšerit ostu sooritamiseks, on siiski soovitatav saata oma kliendile uus sõnum, milles on välja toodud parimad põhjused lojaalseks kliendiks olemiseks, et vähendada tõenäosust, et nad jäävad uuesti eemale või kasutavad ainult allahindlust ühekordseks ostuks. Lõpuks, kui adressaat ei naase Teie poodi, ei vasta ega ava Teie eelmisi kirju, peaksite saatma viimase sõnumi, pakkudes meililistist eemaldamist. See aitab Teil konsolideerida oma tellijate andmebaasi ja võimaldab Teil keskenduda parematele müügivihjetele.

Mis saab siis, kui keegi ei vasta mu viimasele tagasivõitmise e-kirjale?

Vastamise ikoon

Umbes nädala pärast võite saata veel ühe e-kirja, juhuks kui Teie viimane kiri nende postkasti kadus. Kõik täiendavad sõnumid, mille saadate pärast andmebaasist eemaldamise e-kirja, peaksid esile tooma Teie toote väärtuse. Kui Te ikkagi vastust ei saa, on ilmselt parem see endine klient unustada ja edasi minna.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo