Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • E-kaubanduse e-posti mallid

E-kaubanduse e-posti mallid

E-kaubandus kasvab uskumatult kiiresti ja praegu pole selle tööstusharu jaoks midagi tähtsamat kui eelseisev müügihooaeg. 2019. aastal ulatus e-kaubanduse kaudu ülemaailmne müük üle 3,4 miljardi dollari ja eeldatavasti jõuab see 2021. aastal 4,9 miljardi dollarini (allikas). Seega, kui Teil on e-pood, on see viimane võimalus valmistumiseks. Kui Te pole seda veel teinud, on aeg üle vaadata oma e-kaubanduse turundusstrateegia.

Millistele oma strateegia aspektidele peaksite keskenduma? Kõik viitab sellele, et e-kaubanduse ettevõtete jaoks eelistatud suhtlusviisiks on e-kirjad. Tegelikult eelistab 72% inimestest (sealhulgas milleenialid ja teismelised) oma e-posti kui peamist suhtlusallikat ettevõtetega (allikas).

Kõike seda arvesse võttes pakume Teile kõiki vajalikke ressursse ja näpunäiteid oma e-kaubanduse e-posti turundusstrateegia tõhustamiseks, seal hulgas erinevat tüüpi e-kirju, mida vajate klientide tähelepanu köitmiseks.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle LiveAgenti piletisüsteemi juhtpaneelil

E-posti turundusstrateegiad: põhitõed

Enne kui hakkate oma klientidele massiliselt e-kirju saatma, on oluline määratleda oma e-posti turundusstrateegia eesmärgid. Teie eesmärgid on kogu Teie tegevuse aluseks ja aitavad Teil nende tulemuslikkust mõõta.

Kui hakkate lihtsalt e-kirju kirjutama ilma kindla strateegiata, riskite sõnumite saatmisega, mis tulemust ei pruugi tuua. E-kaubanduse ettevõttena peate endalt küsima: “Mida ma tahan saavutada?”

Teie eesmärgid võivad hõlmata järgmist:

  • Uute kasutajate konverteerimine
  • Müügi suurenemine
  • Tagasisisde ja arvustuste kogumine
  • Kliendilojaalsuse edendamine ja suhtluse parandamine
  • Klientidele teabe pakkumine (eripakkumiste, uute toodete või värskenduste jms kohta)
  • Oma ettevõtte ja eksklusiivsete müügipunktide tutvustamine

Ilmselgelt ei pea Te neist eesmärkidest valima ainult ühte. E-posti turunduse rohkete võimalustega, on eesmärgiks siiski mõned selgelt määratletud eesmärgid. Liiga paljude sihtmärkide tabamise proovimine põhjustab Teie kampaaniate alatalitlust. Keskendudes Teie jaoks kõige olulisematele eesmärkidele, kasutate oma ressursse tõhusalt ja väldite aja raiskamist meilisisu loomisele, mis ei anna Teie kasutajatele mingit lisaväärtust.

Vaatame, mida saate teha oma selgelt määratletud eesmärkide saavutamiseks.

E-kaubanduse e-posti mallid
Konserveeritud vastused kohandatavate meilimallidena

Kokkuvõte e-kaubanduse e-posti turunduse parimatest tavadest

  • Olge saadetud meilide arvu osas järjekindel – ärge muutke sagedust drastiliselt
  • Hankige e-posti loendeid seaduslikul viisil – ärge ostke kontaktiloendeid
  • Hoidke nimekirjad rämpsposti lõksudest puhtana
  • Vältige rämpspostiks märkimist
  • Isikupärastage oma e-kirju
  • Olge oma meilide kujundamisel järjekindel
  • Kasutage teemaridade väljatöötamisel loovust
  • Tehke A/B teste
  • Täitke alati eelpäis
  • Looge koopia ja piltide vahel kena tasakaal
  • Asetage tellimuse tühistamise nupp nähtavale kohale
  • Vältige linkide lühendamist
  • Segmenteerige oma kontaktid nende huvide ja ostuajaloo alusel jne.
  • Kohandage, muutke või joondage oma eesmärke aja jooksul

Nagu alguses mainitud, oleme valmistanud käputäie materjale, et saaksite teooriat praktikas rakendada ja hakata oma potentsiaalsete ja olemasolevate klientidega meilide kaudu suhtlema.

Müügieelse e-kirja teemaread

  • Ärge magage maha – müügihooaeg algab [järgmisel nädalal/esmaspäeval/X päeva pärast] jne.

Toote müügi e-kirja malli teemaread

  • Hea uudis – meie hinnad langevad
  • Hinnalanguse hoiatus: kuni [X]% alla valitud kaupadele

Tellimuse kinnituse e-posti teemaread

  • Õnnestumine! Saime Teie tellimuse kätte

Viimase võimaluse e-posti malli teemaread

  • [Nimi] kollektsioonist on järele jäänud vaid mõned [esemed]. Osta nüüd
  • [X]% soodustus lõpeb [Y] tunni pärast. See on Teie viimane võimalus [esemeid] osta

Mahajäetud ostukorvi e-posti teemaread

  • Olete ostukorvi midagi maha jätnud
  • Ärge unustage tellida [kasutaja ostukorvis oleva kauba nimi]
  • Ikka kaalute? Viige ost lõpule enne, kui [toode] on kadunud!

E-kaubanduse e-posti mallid

Müügieelne e-posti mall 


Toote müügi e-posti mall 1


Toote müügi e-posti mall 2


Toote müügi e-posti mall 3


Viimase võimaluse e-posti mall 1


Viimase võimaluse e-posti mall 2


Kupongi e-posti mall 1  


Kupongi e-posti mall 2 – tänutäheks millegi tegemise eest


Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mall 1 – ristmüügile keskenduv


Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mall 2 – ristmüügile keskenduv

E-kaubanduse e-kirjad – Korduma kippuvad küsimused

Mis on e-kaubanduse e-post?

E-post on pikaajaline turundustööriist. Müügilehter kirjeldab toimingute jada, mida külastaja saab järgida, alates esialgsest huvist kuni kaalumiseni ja ostmiseni. E-kaubanduse e-post on tõhus meetod toote või teenuse reklaamimiseks, saates kasutajale veebisaidi külastamisel rea e-kirju.

Kuidas luua e-kaubanduse meililisti?

E-kaubanduse meililisti loomiseks vajate e-kaubanduse jaoks varustatud e-posti turundustööriista, et saaksite luua vormi oma klientide teabe kogumiseks ja e-kirjade seeria, mis aitavad Teil luua suhteid oma klientidega, samuti teavitada oma ärist. Sellise tööriista näide oleks Mailchimp.

Kuidas on e-post e-kaubandusele kasulik?

E-post on kõige populaarsem viis veebis suhtlemiseks. E-kirja saatmine on sageli ostuprotsessi esimene samm.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo