Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Müügimeili mallid

Vaatamata sotsiaalmeedia ja teiste digitaalsete turunduskanalite kiirele kasvule on e-post endiselt kõige võimsam ja tõhusaim müügi- ja turundustööriist, mis edestab kõiki teisi kanaleid. Tegelikult on e-posti turundus, mille potentsiaalne investeeringutasuvus on kuni 4400%, osutunud parimaks viisiks klientide meelitamiseks ja hoidmiseks nii väikeettevõtete kui ka suurte organisatsioonide jaoks. Järgnev meiliturunduse statistika näitab selgelt, et Teie müügitöö edukus sõltub suuresti sellest, kas ja kuidas kasutate oma digitaalse turunduse strateegias e-posti.

Müügimeili mallid
Salvestage meie mallid konserveeritud sõnumitena, et Teie käsutuses oleksid täiuslikud üles- ja ristmüügisõnumid

Miks jääb e-post parimaks müügikanaliks?

  • 72% inimestest eelistavad saada reklaamsisu meili teel, samas kui 17% eelistavad sotsiaalmeediat.
  • 61% tarbijatest eelistab, et kaubamärgid võtaksid nendega ühendust e-posti teel.
  • 90% meilidest saadetakse soovitud adressaadi postkasti, samas kui ainult 2% Teie Facebooki fännidest näevad Teie postitusi oma uudistevoos.
  • Teie sõnumit nähakse 5 korda tõenäolisemalt e-postis kui Facebooki kaudu.
  • Teil on 6 korda suurem tõenäosus saada klikke meilikampaaniast kui säutsu kaudu.
  • Turundussõnumi saamise tulemusel tehtud ostude puhul on e-kirjal kõrgeim konversioonimäär (66%), võrreldes sotsiaalvõrgustike, otsesõnumite ja muude kanalitega.
  • 4,24% meiliturunduse külastajatest ostavad midagi, võrreldes 2,49% otsingumootorite ja 0,59% sotsiaalmeedia külastajatega.
  • Klientide keskmine e-posti tellimuse väärtus on vähemalt kolm korda suurem kui sotsiaalmeedia oma.
  • Ülemaailmselt tsiteerivad 30% turundajatest e-posti turundust kõrgeima ROI-ga.

10 meilimalli Teie müügi- ja turundusmeeskonnale

Valmis meilimallide kasutamine võib Teie tööd lihtsamaks muuta ja jõudlust suurendada. Siin on 10 peamist müügimeili malli, mida saate oma valdkonna, toote, kliendi või potentsiaalse kliendi jaoks kohandada. Alates külmalt potentsiaalide otsimisest ja järelmeetmetest kuni olemasoleva kliendibaasi kaasamiseni erinevat tüüpi reklaami meilidega – need mallid võivad olla suurepärane lähtepunkt Teie enda klienditoe e-posti turunduskampaaniate ja väljaminevate müügisuhtluste jaoks.

Sissetuleva müügivihje meil

Müügitutvustuse meil

Potentsiaalse kliendiga kontakti loomise meil

Uue toote tutvustamise meil

Lojaalsusprogrammi e-post

Ülesmüügi meil

Uuendamise pakkumise meil

Kliendi sünnipäevapakkumise meil/strong>

Pühadepakkumise meil

Musta reede promo meil

Müügimeili mallid – korduma kippuvad küsimused

Kuidas kirjutada müügimeili?

Müügimeilide kirjutamisele saate läheneda mitmel viisil. Kõige tähtsam on mõista oma kliendi vajadusi ja kohandada oma sõnumit neile sobivaks. Ülejäänu tuleb ise.

Kuidas kirjutada müügieesmärgi meili?

Iga uue kliendi jaoks peate kirjutama uue meili, mis sisaldab isiklikku tervitust, toote või teenuse ülevaadet, müügieesmärki ja üleskutset tegevusele.

Kuidas müügimeili lõpetada?

Müügimeili saate lõpetada kutsega tegevusele, mis pakub adressaadile toodet või teenust.

Ready to put our sales templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kirjutada müügimeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Müügimeilide kirjutamisele saate läheneda mitmel viisil. Kõige tähtsam on mõista oma kliendi vajadusi ja kohandada oma sõnumit neile sobivaks. Ülejäänu tuleb ise.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kirjutada müügi sihtmärgile meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iga uue kliendi jaoks peate kirjutama uue meili, mis sisaldab isiklikku tervitust, toote või teenuse ülevaadet, müügieesmärki ja üleskutset tegevusele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas müügimeili lõpetada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Müügimeili saate lõpetada kutsega tegevusele, mis pakub adressaadile toodet või teenust.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo