Kõnekeskuse kontakti lõpetamise/peatamise mallid. Selgitatakse, millal ja miks peaksite kõne lõpetama ning esitatakse kaks malli, mida saab kohandada vastavalt vajadusele.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Paljud kliendid soovivad telefoniteel ühenduda oma lemmmik kaubamärkidega. Klienditeenindusele keskendunud väljaandeid kuulutavad, et “telefonikõne on surnud”, mis on tegelikult lause 14. novembri 2010. (!) TechCrunchi artiklis. Ehkki autor lisas, et “surnud” all peab tehnikatööstus silmas sõna “languses”, mitu aastat ja uuringut hiljem, nagu ka see Forresteri oma, tõestavad vastupidist.
Siiski ei saa me väita, et muud klienditeeninduses kasutatavad suhtluskanalid, nagu näiteks vestlus, juturobotid või kiirsuhtlusprogrammid pole populaarsust kasvamas. Kuid see ei täehnda, et kliendid poleks enam huvitatud telefoniabist.
Alt leiate mõned näited suhtlemise lõpetamise/peatamise mallidest. Kasutage neid klientidega suhtlemise positiivsel viisil lõpetamiseks või pooleli jätmiseks.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.
Kõnekeskused töötlevad häälsuhtlust, kontaktikeskused aga kogu suhtlust mitme kanali kaudu. Kontaktikeskuste tarkvara pakub põhjalikumat ülevaadet klientide käitumisest ja eelistustest. Mõlemad kasutavad iseteeninduse võimalusi. Valik sõltub eesmärkidest, vajadustest ja kanalitest, mida kliendid eelistavad.
Klienditeeninduse tagasihelistamine
LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks ja parandab müüki. See pakub mitmeid suhtluskanaleid ja on lihtne kasutada.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel