Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Lahkumineku e-posti mallid

Lahkumineku e-posti mallid

Lahkumineku e-kiri on üks tõhusamaid müügijärgseid e-kirju, mida saate kasutada, kui Teie potentsiaalne klient on muutunud jahedaks ja ei vasta Teie mitmele järelmeilile. Kui e-kirjad on õigesti tehtud, võivad need aidata Teil parandada vastamismäärasid, tuua need külmad väljavaated müügitsüklisse tagasi ja sõlmida tehinguid, mis muidu oleksid tõenäoliselt kaotsi läinud. 

Tegelikult näeb HubSpoti vanemmüügijuhi Katharine Derumi sõnul tema meeskond 33%-list vastamismäära nende lahkumineku e-kirjadele. Pole ime, et seda tüüpi e-kirjad muutuvad B2B keskkonnas müüjate seas üha populaarsemaks. Siin on kiire ülevaade sellest, mis tegelikult on lahkumineku e-kiri ja 10 lahkumineku e-kirja malli, mida saate kasutada oma müügi järelkampaaniates.

Crocsi väärtuste lahkumineku meil
Crocs teatab adressaadile, et kui nad sellel ei klõpsa, eemaldatakse ta meililistist.

Mis on lahkumineku e-kirjad ja miks neid saata?

Lahkumineku meil on viimane e-kiri, mille peaksite potentsiaalsele kliendile saatma, kui Te pole temast mõnda aega kuulnud (või pole üldse kuulnud), et provotseerida vastuse saamist. Põhimõtteliselt toimib see mustri katkestusena, et saada reageerimatud ja aeglaselt liikuvatelt potentsiaalsetelt klientidelt vastus ja tegutsemine, kuna enamik neist on üllatunud, kui saavad müüjalt hüvastijätu e-kirja. Ehkki enamik lahkumineku e-kirju ei konverteeri, on nende saatmiseks mitu kindlat põhjust:

  • Eraldusmeilid annavad potentsiaalsetele väljavaadetele väikse tõuke, et nad saaksid tagasi Teie müügilehtrisse siseneda ja Teie vastamismäärasid tõsta
  • Hästi koostatud lahkumineku meilid jätavad potentsiaalsetele klientidele positiivse püsiva mulje ja aitavad Teid neil meeles hoida, kui nad kunagi Teie toodet/teenust peaksid vajama.
  • Need e-kirjad filtreerivad torustikust halvad potentsiaalsed kliendid ja annavad aega, et saaksite keskenduda paremini sobivatele müügivihjetele. 
  • Lahkumineku e-kirjad võimaldavad Teil suhtlusahela sulgeda, seadistades samal ajal ka tulevikuks uue järeltsükli.

Lahkumineku e-kirja teemaread

  • Aitäh Teile [Brändi] poolt
  • Hüvasti [Brändilt]
  • Ma arvan, et see on head aega?
  • Kas peaksin jääma või lahkuma?
  • Kas olete endiselt huvitatud [oma eesmärgist]?
  • Kas tohib Teie faili sulgeda?
  • Aeg erinevat teed minna
  • Viimane järelmeil
  • Ma ei kuulnud sinust tagasi
  • Asi pole Sinus. Asi on minus.
  • Enne kui ma lahkun…
  • Vaatan 6 kuu pärast tagasi
  • [Nimi], minu viimane katse, juhul kui Te ei soovi uuesti ühendust luua

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

10 lahkumineku e-posti malli

Lahkumineku e-kirjad võivad olla tõhusad nii väljaminevate järelmeilide puhul (kui saadate külmasid kirju potentsiaalsetele klientidele, kes pole Teiega varem suhelnud) kui ka sissetulevate meilide puhul (kui saadate järelmeile potentsiaalsetele klientidele, kes mingil hetkel väljendasid Teie pakkumise vastu huvi). Igal juhul võivad need kümme e-posti malli olla lähtepunktiks Teie enda viimastele järelsõnumitele, mis vastavad väljavaadetele.

Viisakas & formaalne lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Igapäevane lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Otsekohene lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Lühike ja lihtne lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Väärtusele keskendunud lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kasulike ressursside jagamine


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Nende faili sulgemise kohta loa küsimine


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Uue järelmeili tsükli seadistamine


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Naljakas lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Hüvastijätu lahkumineku e-kiri


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Korduma kippuvad küsimused

Kui pikk peaks olema lahkumineku e-kiri?

Teie e-posti pikkus on oluline. Kui Teie sõnum on liiga pikk, ei pruugi mõned kasutajad seda lõpuni lugeda ja kui see on liiga lühike, võib neile tunduda, et Te pole piisavalt teavet esitanud. Seega hoidke e-kirja 75 kuni 100 sõna vahel.

Kas meiliturundus on klientide hoidmiseks tõhus?

E -posti turundus on tõhus, kui seda kasutatakse klientidega suhtlemiseks. See on hea näide sellest, kuidas saate oma klientidega suhelda ja aidata neil tunda, et neid võetakse kuulda. Paljud ettevõtted ei suuda seda teha ja see kaotab klientide usalduse ettevõtte vastu.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo