Tutvuge erinevate kupongi meilimallidega ja süvendage klientidega sidet, pakkudes neile ahvatlevaid sooduskuponge. Leia erinevad kupongimallid, mis aitavad klientide tähelepanu meelitada ja suurendada müüki!
Kas on midagi veenvamat kui kliendile sooduskupongi pakkumine? See tunne, et on võimalik midagi ihaldatut madalama hinnaga saada, annab klientidele sageli viimase tõuke, mida nad vajavad silma jäänud toote või teenuse ostmiseks.
Üha enam ettevõtteid viivad müügi veebi ja ühinevad e-kaubanduse maailmaga. Seega, mida rohkem turundusstrateegiaid oma veebipoes kasutate, seda suurem on võimalus Teil konkurentidest eristuda. Sooduskupongid on suurepärane näide tehnikast, mis meelitab ligi nii olemasolevaid kui ka potentsiaalseid kliente. Mõnede hiljutiste uuringute kohaselt kulutab 77% tarbijatest kupongide lunastamisel 10–50 dollarit rohkem kui ette nähtud ja 68% neist usub, et kupongid suurendavad klientide lojaalsust. (allikas).
Siiski pole palju inimesi, kellele meeldib ise sooduskoode või kuponge küsida. Ja see on täpselt teie võimalus särada proaktiivse kaasamiskampaaniaga.
Kuponge mõistetakse kui mis tahes digitaalset turundusstrateegiat, mille eesmärk on müügi genereerimine ja meelitada ligi rohkem kliente sooduskupongide kasutamise kaudu. Sooduskupongid on alati olemas olnud. Traditsioonilistes keskkonnas lõigati kupongid (ja mõnel juhul ka praegu) brošüüridest või ajakirjadest välja ja kasutati poes. Tehnoloogia arenedes kasutatakse kuponge nüüd sagedamini koodidena, mis sisestatakse veebiplatvormidel (või kauplustes) kassaprotsessi ajal.
Tavaliselt on kuponge kasutavate turunduskampaaniate läbiviimine väga lihtne. Erinevad CMS-süsteemid pakuvad pluginaid, mis genereerivad koode, mida kasutajad saavad kassa lõpus rakendada.
Saate oma klientidele kuponge pakkuda mitmel viisil. Üks populaarsemaid meetodeid on meiliturundus, mis toimetab kupongid otse Teie kliendi postkasti.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Lojaalsusprogrammi e-posti mallid
Hoolikalt koostatud püsikliendiprogrammi e-posti mallid võivad hoida klientide säilitamise kõrgel ja vähendada klientide kadumise määra. Avaldage tänu oma klientidele juba täna.
Tekst räägib erinevatest võimalustest klientide tähelepanu köitmiseks ja müügi suurendamiseks, sealhulgas potentsiaalsete klientidega kontakti säilitamisest, lojaalsusprogrammide ning allahindluste ja sooduspakkumiste kasutamisest. Lisaks tõstetakse esile klienditoe olulisust ning räägitakse erinevatest meetoditest klientide tagasiside kogumiseks. Oluline on hoida ühtlast tooni ja olla kokkuvõtlik, et klientide tähelepanu säilitada.
Tekst käsitleb erinevaid meetodeid kliendide tagasiside kogumiseks ning annab nõuandeid e-kirja mallide koostamiseks kliendirahulolu uuringute ja tagasilükkamiste käsitluste jaoks. Samuti rõhutatakse organiseeritud klienditoe meeskonna tähtsust ja suunamisturunduse abil olemasolevate klientide referrals programmi loomise olulisust. Reaalajas vestluse lisamine veebisaidile võib suurendada konversioonimäära ja premeerimine sooduskoodiga võib suurendada klientide lojaalsust.
SaaS tootega liitumise e-posti mallid
SaaS-ettevõtete jaoks on oluline tagada klientide kaasamine, mitte piirduda ühe tervitusmeiliga. Selleks saab kasutada mitut erinevat liitumismeili, mis pakuvad klientidele vajalikku teavet. Siin on toodud kaheksa väärtuslikku nõuannet ning oluliste ressursside jagamine klientidega. E-posti mallid sisaldavad info jagamist, käivitusjuhendeid, professionaalseid nõuandeid ja tasuta live-treeninguid. Tõhus liitumismeilide strateegia tagab suurema kaasamise, parema kliendikogemuse, kõrgema säilitamismäära ja suurema tulu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team