Kupongi meilimallid

Kas on midagi veenvamat kui kliendile sooduskupongi pakkumine? See tunne, et on võimalik midagi ihaldatut madalama hinnaga saada, annab klientidele sageli viimase tõuke, mida nad vajavad silma jäänud toote või teenuse ostmiseks.

Üha enam ettevõtteid viivad müügi veebi ja ühinevad e-kaubanduse maailmaga. Seega, mida rohkem turundusstrateegiaid oma veebipoes kasutate, seda suurem on võimalus Teil konkurentidest eristuda. Sooduskupongid on suurepärane näide tehnikast, mis meelitab ligi nii olemasolevaid kui ka potentsiaalseid kliente. Mõnede hiljutiste uuringute kohaselt kulutab 77% tarbijatest kupongide lunastamisel 10–50 dollarit rohkem kui ette nähtud ja 68% neist usub, et kupongid suurendavad klientide lojaalsust. (allikas).

Mis on kupongimine?

Kuponge mõistetakse kui mis tahes digitaalset turundusstrateegiat, mille eesmärk on müügi genereerimine ja meelitada ligi rohkem kliente sooduskupongide kasutamise kaudu. Sooduskupongid on alati olemas olnud. Traditsioonilistes keskkonnas lõigati kupongid (ja mõnel juhul ka praegu) brošüüridest või ajakirjadest välja ja kasutati poes. Tehnoloogia arenedes kasutatakse kuponge nüüd sagedamini koodidena, mis sisestatakse veebiplatvormidel (või kauplustes) kassaprotsessi ajal.

Tavaliselt on kuponge kasutavate turunduskampaaniate läbiviimine väga lihtne. Erinevad CMS-süsteemid pakuvad pluginaid, mis genereerivad koode, mida kasutajad saavad kassa lõpus rakendada.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle

Kupongide kasutamise eelised turundusstrateegias

  • Kupongid on lihtsasti kasutatavad ja kiiresti rakendatavad. Peate lihtsalt looma koodi (nt. JÕULUD), ühendama selle oma e-kaubanduse süsteemis teatud allahindlusega ja jagama kupongi oma klientidega.
  • Kupongikampaaniad pakuvad Teile tõelist ja kasulikku teavet. Saate mõõta kampaania edukuse taset ja koodi reklaaminud kanalite toimivust, kontrollides, kui palju kasutajaid vastava kupongi lunastas.
  • Kupongid aitavad Teil luua klientide lojaalsust. Nagu eespool mainitud, usuvad kliendid, et kupongid suurendavad lojaalsust. Sellest maksimumi võtmiseks saate korduvklientidele luua meilikampaaniaid ja premeerida neid eksklusiivsete sooduskupongide pakkumisega.
  • Hüljatud ostukorvide taastamine. Saate pakkuda sooduskuponge uuesti turundamise või meilikampaaniate kaudu, mis sihivad ostukorvi hüljanud kasutajaid. See võib julgustada neid tellimust lõpetama.
  • Saate kasutada kuponge uue toote turuletoomise edendamiseks.

Saate oma klientidele kuponge pakkuda mitmel viisil. Üks populaarsemaid meetodeid on meiliturundus, mis toimetab kupongid otse Teie kliendi postkasti.

Kupongi meili teemaread

  • Säästke järgmiselt ostult [X]%…
  • Meil on Teile midagi erilist!
  • Kupongi aeg on käes!
  • Väike “aitäh” viimase ostu eest
  • Järgmise tellimuse eest saate maksta [X]% vähem
  • Pole ammu näinud. Külastage meie poodi uuesti ja saate [X]% allahindlust
  • Täname, et olete meie klient. Meil on Teile midagi
  • Võtke [X]% allahindlus
  • Säästke seda koodi kasutades kuni [X]%.
  • [kood] – kasutage seda koodi kassas, et oma lemmik [toote/teenuse] eest vähem maksta

Kupongi e-kirja mallid

Kupongi meilimall 1 


Hello [name],

Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.

Follow this link to use your coupon now [link]

Kupongi meilimall 2


[Name], thank you for being our client…

We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.

If it’s the price, then…

GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!

Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:

[code]

Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!

Button: SHOP NOW

Kupongi meilimall 3


Dear [name],

Thank you for placing an order with [name of the store].

We hope that [product/service] will make your life easier.

We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.

Just use the code [code] at checkout*.

*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.

Kupongi meilimall 4


Save [X]% off of your next order.

[Name], [#] days have passed since your last order.

We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:

[code]

It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!

Go to our store to redeem the coupon: [link].

Kupongi meilimall 5


Hello [name],

Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.

This means that you get a [X]% discount on your next purchase!

Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.

Button: Go to the store

Kupongi meilimallid – korduma kippuvad küsimused

Kui tihti peaksin kuponge pakkuma?

Lahendamise aeg

Kupongikampaaniate sagedus sõltub paljudest aspektidest ja iga ettevõte peaks seda hoolikalt planeerima. Kui olete kupongide suhtes uustulnuk, on parem pakkuda kuponge ainult erilistel puhkudel, näiteks toodete turuletoomiseks. Ärge pakkuge allahindlusi liiga sageli, kuna see võib Teie ettevõtte kasumit negatiivselt mõjutada või muutuda Teie klientide jaoks nii tavapäraseks, et nad ei ole nõus ühegi Teie toote või teenuse eest täishinda maksma.

Millistel juhtudel on kõige parem pakkuda klientidele kuponge?

Avatud kingitus, mille sees on allahindlus

Alustuseks võite pakkuda klientidele kuponge erilistel puhkudel, nagu jõulud, must reede või jaanuarikuu allahindlused. Inimesed on neil perioodidel niikuinii rohkem valmis raha kulutama, nii et Teie kampaaniad õnnestuvad suurema tõenäosusega. Samuti võite kaaluda kupongide kinkimist klientidele nende sünnipäevadel või kohalikel pühadel.

Millised ettevõtted on kupongiturunduses head?

Kliendirahulolu määr

Kui otsite võrdlusaluseid, peaksite kindlasti analüüsima Amazoni kupongistrateegiat. The Banana Republic ja H&M on tuntud ka oma hooajaliste müükide poolest, mida toetab kupongiturundus. Shopify kupongikampaaniad vähendavad edukalt ka ostukorvi hülgamise määra.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kui tihti peaksin kuponge pakkuma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kupongikampaaniate sagedus sõltub paljudest aspektidest ja iga ettevõte peaks seda hoolikalt planeerima. Kui olete kupongide suhtes uustulnuk, on parem pakkuda kuponge ainult erilistel puhkudel, näiteks toodete turuletoomiseks. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millistel juhtudel on kõige parem pakkuda klientidele kuponge?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Alustuseks võite pakkuda klientidele kuponge erilistel puhkudel, nagu jõulud, must reede või jaanuarikuu allahindlused. Inimesed on neil perioodidel niikuinii rohkem valmis raha kulutama, nii et Teie kampaaniad õnnestuvad suurema tõenäosusega.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised ettevõtted on kupongiturunduses head?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui otsite võrdlusaluseid, peaksite kindlasti analüüsima Amazoni kupongistrateegiat. The Banana Republic ja H&M on tuntud ka oma hooajaliste müükide poolest, mida toetab kupongiturundus. Shopify kupongikampaaniad vähendavad edukalt ka ostukorvi hülgamise määra. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo