Kohustuslikke e-posti malle kasutatakse oluliste teadete ja uudiste levitamiseks klientidele ja töötajatele. E-post on tõhus suhtluskanal, mida kasutatakse kohustuslike uudiste edastamiseks populaarsuse ja otsekontakti andmise võimaluse tõttu. E-posti malle on võimalik kohandada vastavalt eesmärkidele ja kohustuslike uudiste sagedust tuleks hoolikalt kaaluda.
Mõnikord ilmuvad uudised või teadaanded, mis on nii olulised, et saate selle sildistada kohustuslikuks teabeks. See võib olla värskendus Teie ettevõtte kohta, praegune olukord või avaldus mõne Teie toote või teenuse kohta.
Kuna leiate, et see teave on nii oluline, on üks parimaid viise selle jagamiseks kohustusliku lugemise meilide saatmine. Need võidakse saata kogu Teie e-posti loendisse või lihtsalt konkreetsetele asjakohastele segmentidele (loodame, et Teie kasutajate andmebaas on segmenteeritud!).
E-post on tõhus meetod levitamaks kohustuslikke uudiseid, sest see on endiselt populaarne suhtlusviis. Enamik inimesi kasutab e-posti iga päev ja jätab oma postkastid avatuks, nii et nad näevad Teie sõnumit kohe pärast selle saatmist. Lisaks saate vaadata kirjade avamise määra, et teada saada, kui palju adressaate tegelikult loeb olulist teavet, mida soovite nendega jagada.
Nende teadmiste abil saate teada, kui tõhusad Teie kohustuslikud e-kirjad on. Näiteks kui avatuse määr on madal, peate oma sõnumite mõju suurendama, kirjutades ülerahvastatud postkastidesse paremini silma paistvad teemaread.
Kõik e-kirjad, mis sisaldavad või suunavad olulist teavitust, võib liigitada kohustuslikuks e-kirjaks. Erinevalt muu sisuga meilidest, nagu uudiskirjad, ei ole kohustusliku lugemise meilidel kindlat ajakava. Neid saadetakse ainult siis, kui see on vajalik.
Kui avaldus tehtav on lühike, on võimalik selle teave lisada e-kirja sisusse. Kuid kui teadaanne on pikem või vorming muudab selle vastuvõtjatele postkastist lugemise sobimatuks, võib sõnumi saata manusena. Võite saata ka kohustusliku lugemise e-kirja, mis selgitab asja lühidalt ja sisaldab linki mõnele teisele veebipõhisele asukohale, kus on juurdepääs kogu kohustuslikule tekstile.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Sellisena ei ole neil regulaarset postitamise ajakava, nagu tavaliselt erinevatel sisusõnumitel. Selle asemel peate otsustama, millal on kohustusliku lugemise e-kiri vajalik, ja kui saadate liiga palju, võib Teie oluliste uudiste klassifikatsioon olla vale.
Teade võib aga olla lihtsalt liiga pikk, et seda e-kirja teksti lisada, või soovite pakkuda lisateavet asukohas, kust sellele postkastis tuhnimise asemel koguaeg ligi pääseda. Kõigil neil juhtudel on hea mõte saata sõnum koos lisatud dokumendi või lingiga Teie veebisaidile, ajaveebi või sotsiaalmeedia platvormille, kuhu on kohustuslik teave postitatud.
Selle artikli keskmes on kohustuslikud uudised kui sisu, mis on mõeldud kasutajatele seedimiseks. Siiski on muidugi ettevõtlusega seotud uudiseid, mida tuleks jagada ainult sisemiselt. Mõned e-posti mallid kehtivad nii sisemiste kui ka väliste värskenduste kohta, kuid mõned teated sobivad e-posti koopiaks või kohaliku sisevõrgu postituseks ainult seetõttu, et need sisaldavad konfidentsiaalset teavet, mida Te ei tohiks avalikult oma veebisaidile postitada.
Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri
Artikkel räägib, kuidas luua ametijuhendit ja edendada töökohta. Autor soovitab välja töötada detailse töökirjelduse, üle kontrollida ametijuhendit, võtta olemasolevate töötajatega ühendust, postitada töökoht ja välja töötada objektiivsed valiku kriteeriumid. Oluline on ka ette valmistada intervjuu küsimused. Kõik need sammud on vajalikud, et leida sobivaim kandidaat ametikohale.
Kliendiportaali reklaamimiseks on tõhusaks viisiks kutse e-kirja saatmine, milles tuleks loetleda liitumise eeliseid ja lisada üleskutse. Kutse meil peaks olema atraktiivne ning HTML-meilimalli kasutamine on soovitatav. On oluline jälgida vastuvõtjate reaktsioone ning vajadusel mitte saatmist jätkata. Kutse meili võib saata mõne päeva pärast, kui klient on hakanud toodet/teenust kasutama. Kliendiportaaliga liitumine võimaldab klientidel kasutada toote/teenuse kõiki võimalusi ning see tasub reklaamimisel pingutada.
Kuidas lõpetada e-kirja (Näpunäited + mallid)
Antud tekst annab nõu professionaalsete e-kirjade kirjutamiseks ning tutvustab LiveAgent tarkvara, mille abil saab kiiresti ja personaalse lähenemisega edastada professionaalseid e-kirju. Tekst sisaldab ka näidet, kuidas teha tänulik vastus potentsiaalsele kliendile ning räägib e-kirjade organiseerimisest ja edastamisest. Soovitatakse alustada sobiva tervituse ja tänuavaldusega ning keskenduda sõnumi edastamisele. E-kirja mallid ja klientide tunnustamise e-kirjad aitavad efektiivselt teenindada kliente.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team