Kuidas luua kliendisuhteid ja tagada lojaalsust? Leia siit praktilised nõuanded ja parimad tavad klientide sisseelamiseks meilimallide abil. Investeerides isikupärastatud ja sihitud meilidesse, saad suurendada klientide usaldust ja rahulolu ning leida uusi potentsiaalseid kliente. Tutvu LiveAgenti võimalustega!
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Klientide lojaalsuse tagamine ja uute potentsiaalsete klientideni jõudmine on kõigi digitaalse turunduse strateegiate kaks prioriteetset eesmärki. Neid eesmärke ei ole kerge saavutada, kuid on olemas konkreetsed toimingud, mida saate teha uute klientide hankimiseks ja olemasolevate klientide rahulolu hoidmiseks.
Niisiis, kuidas saate seda teha? Suhelge tarbijatega otse ja teavitage neid oma toodetest või teenustest, pakkudes samal ajal väärtust. Saate tugevdada nende usaldust vastastikusel kasulikul viisil – kliendi kaasamisel.
Kui klient ostab toote või teenuse, ei taha kaupmees, et ta investeeringut kahetseb. Lõppude lõpuks ostab rahulolev klient suurema tõenäosusega samast ettevõttest teisegi toote. Ja siin tulebki appi pardaletulek. See on meetod, mis suunab kliente ostetud tooteid või teenuseid õigesti kasutama.
Kui soovite parandada oma ettevõtte ja klientide vahelist suhtlust, on sisseelamise strateegia rakendamine hea valik. Seda tehes on nendega lihtsam suhelda ja väärtust luua. Sisuliselt on sisseelamine osa suuremast strateegiast, mis puudutab suhet uue kliendiga.
Aga mis on sellel pistmist digitaalse turundusega?
Arvestades, et turundus põhineb peamiselt digitaalsetel tööriistadel, kanalitel ja strateegiatel, on hädavajalik investeerida praktilistesse, tõhusatesse ja edukatesse suhtluskanalitesse, näiteks meiliturundusse. Seetõttu tuleks enamikku Teie pardaletuleku strateegiatest rakendada isikupärastatud ja sihitud meilide kaudu, mis saadetakse uutele kasutajatele.
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Kasutaja tundmine on organisatsiooni kõigis valdkondades hädavajalik, kuid kui me räägime kliendi kaasamisest, muutub see kohustuslikuks.
Igal kasutajal võib olla erinev probleem, mis vajab lahendamist, või erinevad ootused toote või teenusepakkuja suhtes, seega peaksid Teie sisselogimismeilid seda tunnistama. Kas kujutate ette, et juuksur teeb kõigile oma klientidele sama soengu?
Ei? (Kui vastus on jaatav, saatke mulle selle juuksuri aadress, sest see lõige peab olema fenomenaalne!)
Tagage oma kliendi rahulolu. Kui klient on Teie toote või teenuse ostnud, on Teie ülesanne pakkuda talle suurepäraseid tulemusi ja teha seda võimalikult kiiresti. Seetõttu tehke kõik endast olenev, et aidata neil Teie toodet või teenust võimalikult kiiresti ära kasutada. Näidake neile, et see on investeeritud aega ja raha väärt.
Nüüd, kui olete oma klienti juhendanud oma toote või teenuse kasutamise osas, teavad nad kõiki eeliseid, mida toode neile pakkuda võib. Lühikese ajaga saavutasid Teie kliendid tänu Teie tootele oma esimese edu.
Aga kas õpetasite neile, kuidas seda tulemust saavutada, või viisite tulemuse nendeni?
Ärge laske oma klientidel liitumismeeskonnast sõltuda. Neil peab olema autonoomia ja piisavalt teadmisi, et nad saaksid tootega iseseisvalt töötada. Teie roll on aidata neil tootega oma teekonnal edu saavutada.
Teie sisseelamise meeskond on osa mõistatusest, mis peab tagama, et kõik elemendid on edukad.
Kõik peab olema hästi planeeritud ja korraldatud ning Teie kõrval peavad olema professionaalid, kes kliendiprobleemidega silmitsi seisavad.
Teie esimene liitumismeil tuleks saata mõni minut pärast seda, kui Teie klient on registreerunud või toote/teenuse ostnud. Miks mõne minuti pärast? Sest koheselt automatiseeritud meili saatmine tundub liiga kunstlik. Võib olla ilmne, et saadate automaatseid e-kirju, kuid proovige olla nii isiklikud kui võimalik.
Teie liitumismeil peaks olema 60–130 sõna pikk. Hoidke tervitussõnum võimalikult lühike ja lihtne. Te ei taha neid kohe üle koormata.
Veelgi enam, iga kord, kui võtate uue kliendi, küsige tagasisidet, et saaksite oma protsessi pidevalt täiustada.
Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad sekundeid e-kirju sirvides, noppides ainult üldiseid märksõnu ja teemasid. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt. Alustage oma meili kirjutamisega, seejärel eemaldage pooled sõnad ja vaadake need üle, et eemaldada veel mõned. Pärast seda jõuate peaaegu selleni, et Teil on järel vaid põhiteave.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.
Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine
Üha enam kasutajaid eelistab iseteenindust ja tuge otsivad kasutajad muutuvad. Kontrollnimekirjad ja rakendusesisene tugi aitavad nende vajadustele vastata.
Kliendi propageerimine on oluline strateegia, mis keskendub kliendivajaduste täitmisele ja nende rahulolu parandamisele. See loob sügavaid suhteid ja soodustab positiivset teistele klienditeeninduse kogemuste jagamist. Parim viis selle saavutamiseks on tagasiside kogumine ja lojaalsusprogrammide pakkumine.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel