Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Klientide sisseelamise meilimallid

Klientide sisseelamise meilimallid

Klientide lojaalsuse tagamine ja uute potentsiaalsete klientideni jõudmine on kõigi digitaalse turunduse strateegiate kaks prioriteetset eesmärki. Neid eesmärke ei ole kerge saavutada, kuid on olemas konkreetsed toimingud, mida saate teha uute klientide hankimiseks ja olemasolevate klientide rahulolu hoidmiseks.

Niisiis, kuidas saate seda teha? Suhelge tarbijatega otse ja teavitage neid oma toodetest või teenustest, pakkudes samal ajal väärtust. Saate tugevdada nende usaldust vastastikusel kasulikul viisil – kliendi kaasamisel.

Klientide sisseelamise meilimallid
LiveAgent võimaldab Teil saata e-kirju otse oma piletisüsteemi juhtpaneelilt

Mis on klientide pardaletulek? Miks see oluline on?

Kui klient ostab toote või teenuse, ei taha kaupmees, et ta investeeringut kahetseb. Lõppude lõpuks ostab rahulolev klient suurema tõenäosusega samast ettevõttest teisegi toote. Ja siin tulebki appi pardaletulek. See on meetod, mis suunab kliente ostetud tooteid või teenuseid õigesti kasutama.

Kui soovite parandada oma ettevõtte ja klientide vahelist suhtlust, on sisseelamise strateegia rakendamine hea valik. Seda tehes on nendega lihtsam suhelda ja väärtust luua. Sisuliselt on sisseelamine osa suuremast strateegiast, mis puudutab suhet uue kliendiga.

LiveAgenti pardaletuleku e-kiri
LiveAgenti pardaletuleku e-kiri

Aga mis on sellel pistmist digitaalse turundusega?

Arvestades, et turundus põhineb peamiselt digitaalsetel tööriistadel, kanalitel ja strateegiatel, on hädavajalik investeerida praktilistesse, tõhusatesse ja edukatesse suhtluskanalitesse, näiteks meiliturundusse. Seetõttu tuleks enamikku Teie pardaletuleku strateegiatest rakendada isikupärastatud ja sihitud meilide kaudu, mis saadetakse uutele kasutajatele.

5 kliendi pardaletuleku e-kirja malli ideed

Pardaletuleku tervituse e-kiri


Sisseelamise meilimall, mis pärineb tegelikult inimeselt

„Täname, et liitusite meiega” liitumismeili mall 

“Tere tulemast oma prooviperioodile” e-kiri

Tootele keskenduv tervitusmeil

Klientide pardaletuleku e-kirja malli teemaridade näited

  • Tere tulemast [firmasse], [nimi ja perekonnanimi]
  • [nimi], tere tulemast [ettevõtte] kogukonda!
  • [nimi], paneme Teid tegutsema!
  • [nimi], Te väärite parimat
  • Tere tulemast [firmasse], [nimi]. Teie hinnapakkumised on siin!
  • Kas olete [ettevõtte] maailmas uus?
  • Kas tunnete end õnnelikuna?
  • Kas olete huvitatud võimalustest?
  • Kas ütlesite “[ettevõtte nimega seotud nimisõna]?” Tere tulemast [ettevõttesse]!
  • Kas olete valmis [Teie ettevõtte toote/teenusega seotud tegevuseks]?
  • Kas olete valmis üles astuma? Tere tulemast [firmasse]
  • Siit saate teada, kuidas alustada [ettevõte] [toote/teenusega]
  • Logige sisse oma [ettevõtte] kontole
  • 4 viisi [toote/teenuse] kasutamise alustamiseks
  • Tere tulemast [ettevõttesse]: olulised järgmised sammud
  • Tere tulemast! Siin on 5 parimat asja, mida peaksite teadma
  • Tere tulemast [ettevõtte] maailma
  • Tere tulemast [ettevõttesse]! Tundke end nagu kodus
  • Tere tulemast oma uude lemmik [tootesse]

Klientide pardaletuleku e-kirja mallid – nõuanded ja parimad tavad järgimiseks/strong>

1. Tundke oma kliente

Kasutaja tundmine on organisatsiooni kõigis valdkondades hädavajalik, kuid kui me räägime kliendi kaasamisest, muutub see kohustuslikuks.

2. Kohandage oma liitumist

Igal kasutajal võib olla erinev probleem, mis vajab lahendamist, või erinevad ootused toote või teenusepakkuja suhtes, seega peaksid Teie sisselogimismeilid seda tunnistama. Kas kujutate ette, et juuksur teeb kõigile oma klientidele sama soengu?

Ei? (Kui vastus on jaatav, saatke mulle selle juuksuri aadress, sest see lõige peab olema fenomenaalne!)

3. Tagage kiiresti oma kliendi edu

Tagage oma kliendi rahulolu. Kui klient on Teie toote või teenuse ostnud, on Teie ülesanne pakkuda talle suurepäraseid tulemusi ja teha seda võimalikult kiiresti. Seetõttu tehke kõik endast olenev, et aidata neil Teie toodet või teenust võimalikult kiiresti ära kasutada. Näidake neile, et see on investeeritud aega ja raha väärt.

4. Ära anna näljasele mehele kala, õpeta tada kala püüdma

Nüüd, kui olete oma klienti juhendanud oma toote või teenuse kasutamise osas, teavad nad kõiki eeliseid, mida toode neile pakkuda võib. Lühikese ajaga saavutasid Teie kliendid tänu Teie tootele oma esimese edu.

Aga kas õpetasite neile, kuidas seda tulemust saavutada, või viisite tulemuse nendeni?

Ärge laske oma klientidel liitumismeeskonnast sõltuda. Neil peab olema autonoomia ja piisavalt teadmisi, et nad saaksid tootega iseseisvalt töötada. Teie roll on aidata neil tootega oma teekonnal edu saavutada.

5. Struktureerige oma sisseelamise meeskonda hästi

Teie sisseelamise meeskond on osa mõistatusest, mis peab tagama, et kõik elemendid on edukad.

Kõik peab olema hästi planeeritud ja korraldatud ning Teie kõrval peavad olema professionaalid, kes kliendiprobleemidega silmitsi seisavad.

Klientide liitumise meilimallid – korduma kippuvad küsimused

Millal peaksite saatma kliendile pardaletuleku e-kirja?

Lahendamise aeg

Teie esimene liitumismeil tuleks saata mõni minut pärast seda, kui Teie klient on registreerunud või toote/teenuse ostnud. Miks mõne minuti pärast? Sest koheselt automatiseeritud meili saatmine tundub liiga kunstlik. Võib olla ilmne, et saadate automaatseid e-kirju, kuid proovige olla nii isiklikud kui võimalik.

Kui pikk peaks olema kliendi liitumismeil?

Klientide sisseelamise meilimallid

Teie liitumismeil peaks olema 60–130 sõna pikk. Hoidke tervitussõnum võimalikult lühike ja lihtne. Te ei taha neid kohe üle koormata.

Veelgi enam, iga kord, kui võtate uue kliendi, küsige tagasisidet, et saaksite oma protsessi pidevalt täiustada.

Milline peaks olema minu liitumismeili struktuur?

Teavitusmallid

Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad sekundeid e-kirju sirvides, noppides ainult üldiseid märksõnu ja teemasid. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt. Alustage oma meili kirjutamisega, seejärel eemaldage pooled sõnad ja vaadake need üle, et eemaldada veel mõned. Pärast seda jõuate peaaegu selleni, et Teil on järel vaid põhiteave.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksite saatma kliendile pardaletuleku e-kirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie esimene liitumismeil tuleks saata mõni minut pärast seda, kui Teie klient on registreerunud või toote/teenuse ostnud.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks olema kliendi liitumismeil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie liitumismeil peaks olema 60–130 sõna pikk. Hoidke tervitussõnum võimalikult lühike ja lihtne. Te ei taha neid kohe üle koormata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline peaks olema minu liitumismeili struktuur?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad sekundeid e-kirju sirvides, noppides ainult üldiseid märksõnu ja teemasid.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo