Uuesti kaasamise meilikirjad aitavad vältida klientide kaotamist ja hoida klientide huvi brändi vastu. Need on odavamad kui uute klientide hankimine ja nende eesmärk on hoida klientide lojaalsust ettevõttele.
Klientide hoidmise määra kõrgel hoidmine on oluliselt odavam kui uute klientide hankimine. Veelgi enam, kliendid, kelle olete juba omandanud, toovad suurema tõenäosusega ikka ja jälle konversiooni. Tegelikult maksab Forresteri sõnul uute klientide hankimine viis korda rohkem kui olemasolevate õnnelikena hoidmine (allikas). Tihti investeerivad ettevõtted aga palju rohkem uute klientide meelitamiseks kui olemasolevate huviliste hoidmisse ja seotusesse brändi toodete vastu.
Selle lähenemisviisi järgimine on viga, mis võib Teie ettevõttele maksma minna mõeldamatuid summasid. Harvard Business Review teatab, et 65% ettevõtete tulu tuleb olemasolevatelt klientidelt (allikas). Forresteri uuring väidab ka, et ettevõtted kaotavad klientide vähenemise tõttu 1,6 triljonit dollarit aastas.
Veendumaks, et Teie olemasolevad kliendid või tellijad suhtlevad Teie ettevõttega, võite alustada uuesti kaasamise kampaaniat ja saata neile uuesti kaasamise e-kirju.
Uuesti kaasamise e-kirja kampaania on meilikampaania, mis sihib kliente või tellijaid, kes on olnud passiivsed. Eesmärk on neile meelde tuletada eeliseid, mida Teie tooted ja teenused toovad.
See on spetsiaalne kampaania, mille eesmärk on meelde tuletada klientidele Teie kaubamärki ja motiveerida neid uuesti Teie toodete või teenuste eest maksma. Selline suhtlus võib samuti püüda taastada ühendust meili tellijatega, kelle seotus on madal või puudub üldse. Lõppude lõpuks võib iga tellija saada Teie kliendiks.
Uuesti kaasamise meilikampaaniad peaksid sihtima ainult passiivseid kontakte. Seetõttu peaks Teie esimene samm olema mitteaktiivsete kontaktide tuvastamine Teie andmebaasis. Samuti peate otsustama, kui kaua peaks kontakt olema passiivne, et teda uuesti kaasamise kampaaniasse lisada. Kontaktid, mille määrate mitteaktiivseks, lisatakse loendisse, kuhu saadate uuesti kaasamise meili.
Passiivsete kontaktide või varasemate klientide uuesti aktiveerimiseks saate oma meilidesse lisada mitut tüüpi sõnumeid.
Alustage oma meilide süstemaatilise saatmisega ja seejärel jätkake avamismäära, põrkemäära ja klikkimise määra jälgimist. Analüüsige tulemusi pidevalt, et saaksite kindlaks teha, millised kontaktrühmad vajavad rohkem tähelepanu.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Peaksite käivitama vähemalt 3 e-kirjaga uuesti kaasamise meilikampaania pärast seda, kui Teie tellija on 30–60 päeva passiivne olnud. Kõik sõltub aga sellest, kui sageli Te tavaliselt oma e-kirju saadate. Kui saadate ainult igakuiseid uudiskirju, oodake veidi kauem, näiteks 90 päeva.
Nagu eespool mainitud, peaksite saatma vähemalt kolm uuesti kaasamise meili. Siiski jätkake iga sõnumi tulemuste analüüsimist. Kui paljud adressaadid loobuvad tellimusest pärast Teist sõnumit, kaaluge kolmanda meili saatmisest loobumist.
Peaksite ootama vähemalt 48 või 72 tundi, et saata mitteaktiivsetele tellijatele uus uuesti kaasamise meilisõnum.
SaaS tootega liitumise e-posti mallid
SaaS-ettevõtete jaoks on oluline tagada klientide kaasamine, mitte piirduda ühe tervitusmeiliga. Selleks saab kasutada mitut erinevat liitumismeili, mis pakuvad klientidele vajalikku teavet. Siin on toodud kaheksa väärtuslikku nõuannet ning oluliste ressursside jagamine klientidega. E-posti mallid sisaldavad info jagamist, käivitusjuhendeid, professionaalseid nõuandeid ja tasuta live-treeninguid. Tõhus liitumismeilide strateegia tagab suurema kaasamise, parema kliendikogemuse, kõrgema säilitamismäära ja suurema tulu.
Tekstis käsitletakse usaldusväärsuse ja kliendirahulolu olulisust e-kirjades. Antakse soovitusi e-kirjade koostamiseks ja ostujärgseteks e-kirjadeks ning tuuakse välja e-kirjade mallide kasutamise eelised. Lisaks mainitakse LiveAgenti müügijärgset tarkvara. Tekst annab lühidalt ülevaate ka LiveAgenti erinevatest funktsioonidest ja toodetest ning lisaks leiab sellest lahti seletatud sõnavara ja akadeemia.
E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Külma e-posti turundus on tõhus viis müügivihjete saamiseks. Artiklis tutvustatakse parimaid tavaid, teemaridade loendit ja e-kirjade automatiseerimist müügi ja kliendisuhete haldamiseks. E-kirjad on turunduskanalina endiselt olulised, aidates luua suhteid ja lojaalsust klientidega.
Meiliturundus on oluline element müügiedenduskampaaniate korraldamisel. Kampaania edukus sõltub pakkumiste disainist, hääletoonist, sagedusest ja loovusest ning kampaania kestusest. Tooteuuenduste ja klienditeeninduse meilimallidel on oluline roll klientide rahulolu, säilitamise ja tulemuste parandamisel. LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid lahendusi ning huvitavat sisu nagu sõnastik, trükkimistestide kalkulaator ja veebiseminarid. Uuesti kaasamise meilimallid aitavad kliendisuhteid parandada ja partnerprogramm pakub võimalust osaleda LiveAgenti edus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team