KƵikehƵlmava KKK-de lehe olemasolu on kohustuslik kƵigile ettevƵtetele, kuna tƤnapƤeva tarbijad eelistavad iseteenindust. Siit leiate levinumad KKK nƤited ja soovitused sisu vƤrskendamiseks.
Registreerudes ma nƵustunĀ Ćldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tänapäeva tarbijad pöörduvad tavaliselt iseteenindusvõimaluste poole, kui neil on vaja lahendada väiksemaid probleeme või leida teavet toote/teenuse kohta. Seetõttu on kõikehõlmava KKK-de lehe olemasolu kõigi ettevõtete jaoks kohustuslik. KKK-de lehed on tegelikult kasulikud nii klientidele kui ka töötajatele. Nii ei pea kliendid klienditoega ühendust võtma ja ka töötajad säästavad aega, sest ei pea korduma kippuvatele küsimustele vastama.
PƵhjaliku ja tƵhusa KKK-de lehe loomiseks on oluline rakendada parimat turul saadaolevat KKK-de tarkvara, et tagada hƤsti struktureeritud, kergesti ligipƤƤsetav ja visuaalselt atraktiivne leht. TƤnu paljudele funktsioonidele, nagu kohandatavad mallid, kasutajasƵbralik liides ja tƤpsemad otsingusuvandid, vƵib tarkvara aidata ettevƵtetel luua sisu, mis vastab klientide pƤringutele, ja vƤhendab survet klienditoele.
Koostage loend kõige sagedamini esitatavatest küsimustest. Võite hankida oma klienditeeninduse meeskonnalt teavet korduvate küsimuste ja probleemide tuvastamiseks, millega Teie kliendid pidevalt Teie poole pöörduvad.
Korraldage ja liigitage oma KKK-d. Määrake oma küsimuste loendis levinud teemad ja rühmitage need loogiliselt, et kasutajad saaksid hõlpsalt lehte sirvida ja otsitava leida.
Hoidke vastused lühikesed ja konkreetsed. SƵltuvalt küsimuse keerukusestvƵite oma vastuse kirjeldamiseks kasutada 1ā2 lauset kuni 2ā4 lühikest lƵiku. Ćksikasjalikuma teabe pakkumiseks linkige oma teadmistebaasi asjakohastele ressurssidele.
Säilitage oma KKK-sid ja värskendage sisu. Vaadake oma KKK leht regulaarselt üle, kui Teie ettevõte või toode kasvab ja muutub, et sisu püsiks asja- ja ajakohane.
Sõltuvalt Teie ettevõtte tüübist, tööstussektorist ja sihtrühma konkreetsetest vajadustest võib Teie KKK mall sisaldada erinevaid jaotisi, mis hõlmavad erinevaid teemasid. Need võivad sisaldada üldist teavet, toote või teenuse kasutamist, hinnakujunduse ja saatmise üksikasju, tagastusi ja tagasimakseid ning palju muud. Allpool on mõned näited korduma kippuvatest küsimustest, mida saate kasutada oma KKK lehe loomise alustamisel.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.<br>
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus vƵimaldab ettevƵtetel kiirelt ja tƵhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja vƵimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste Ƥrakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Asetage oma kliendid KĆIGI oma ettevƵtmiste keskmesse
Need vƤljavƵtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara vƤikeettevƵtetele. See tarkvara vƵimaldab ettevƵtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada tƤpsem piletihaldus.
Ćrge kuulake oma kliente ā Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kƵned, video kƵned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.
Customer Service | Awkward Puppets
Ettevõtte LiveAgent pakub mitmesuguseid klienditeeninduse tarkvara lahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteeme. Hakake meie partneriks ja telli uudiskiri.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupƤevadel