Klienditoe juhtumite mallid: Kuidas lahendada klientide teatatud probleeme ja parandada klienditeeninduse kvaliteeti. Artikkel jagab parimaid tavasid ja nõuandeid, mis aitavad suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust.
Klientide teatatud probleemide lahendamine on paljude klienditeenindajate igapäevane töö.
Klientide intsidentidest teatamise võimaldamine ja nende lahendamise eest vastutavate agentide olemasolu on alles esimene samm erakorraline klienditeeninduse pakkumisel. Tähtis on see, kuidas neid juhtumeid käsitletakse ja kuidas need lahendatakse.
Usaldusväärsed suhtluskanalid, kiired reageeringud, positiivsed hoiakud, lihtne keel… loetelu võiks jätkata. Need klienditeeninduse elemendid on vaid mõned paljudest aspektidest, mis on vajalikud sujuva suhtluse tagamiseks abi vajavatele klientidele.
Sukeldugem sellesse teemasse sügavamalt ja arutleme klienditeeninduse probleemide tõhusa lahendamise alustalade üle.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Järgige neid kolme sammu, et veenduda, et Teie klienditeenindus töötab õigesti ja suudab klientide probleeme piisavalt kiiresti lahendada.
See võib tunduda ilmne, kuid tegelik probleem on selles, et paljud kliendid ei pruugi isegi juhtumist teada anda või keegi ettevõttest ei võta nendega ühendust. Kui klient väidab, et Teie toode on vigane, peate temaga kohe pärast juhtumist teatamist ühendust võtma.
Oluline on võtta mõni minut, et kliendiga telefonitsi rääkida või saata sõnum, milles küsitakse probleemi kohta. Näidake neile, et hoolite nende arvamusest ja kui nad sõna võtavad, võetakse neid kuulda.
Enamasti on juhtumile reageerimise kiirus olulisem kui vastamine ise. Kui kliendid teatavad juhtumitest, siis nad soovivad, et neid ei ignoreeritaks ning nad saaksid kiireid vatuseid.
Te ei tohiks oodata rohkem kui päeva, et vastata kõikidele e-kirjadele, kõnedele või kommentaaridele, mida Teie kliendid toote kohta kaebavad. Iga tund ilma vastuseta tekitab klientides rohkem pettumust. Seetõttu on võimalikult kiire reageerimine kliendiga suhete parandamiseks hädavajalik.
Peate kliendile oma ebaõnnestumised hüvitama. Kui nad maksaksid näiteks saatmiskulude eest, kuid tellimus ei saabunud õigeaegselt, oleks õiglane neile kulud tagasi maksta. Kui toode on vigane, peaksite selle asendama ja pakkuma järgmisel ostul allahindlust või pakkuma neile kinkekaarti.
Alati on kasulik, et klient tunneks, et teda kuulatakse ja teda koheldakse õiglaselt. Miks? Sest see tugevdab ettevõtte mainet kliendiga ja nad jäävad lojaalseks.
Kaaluge tugiteenuste juhtumite mallide kasutamist, et Teie klientidel oleks lihtsam juhtumitest teatada ja Teie klienditeenindusmeeskonnal oleks võimalik nende probleemidega tegeleda. Allpool leiate mõned kasutusvalmis mallid, mida saate juhtumite aruandlusprotsessis rakendada. Saate neid lihtsalt kopeerida ja kleepida või vastavalt oma vajadustele muuta.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Reaalajas vestlus ja kõnekeskus aitavad suurendada tulusid ja lahendada klientide probleeme. LiveAgent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi. Alusta TASUTA 30 päeva!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Sorry, I cannot provide a summary for a piece of text in a specific language without the actual text to summarize. Please provide the text for summarization.
Kolite Customerly`st LiveAgent`i?
Kolige üle Customerly`st LiveAgent`i ja saage täisfunktsionaalne klienditoe lahendus kõikidele olulistele kanalitele. Alustage tasuta prooviperioodiga 7 päeva või 30 päeva.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Sorry, I cannot summarize a text in a specific language without the actual text to work with. If you provide the text, I can definitely help you with the marketing summarization in language ET.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team