Tasuta Prooviperiood

Iseloomustuste taotlused

Iseloomustuste taotlused

Kuna tänapäeva tarbijad kipuvad traditsioonilist turundust ja reklaami vähem usaldama, pole klientide iseloomustuste ja arvustuste kogumine kunagi olnud nii kriitiline. Klientide iseloomustused võivad avaldada tõeliselt suurt mõju potentsiaalsetele klientidele, kes soovivad Teiega äri teha, ning aitavad Teil parandada oma mainet veebis, suurendada usaldusväärsust ja müüki. Siiski võib olla keeruline panna oma õnnelikud kliendid jagama oma positiivseid kogemusi Teie kaubamärgiga, kuna paljud ettevõtted lihtsalt ei tea, kuidas iseloomustusi küsida.

Mis on iseloomustus?

Iseloomustused on tunnustused rahulolevatelt klientidelt, mis kinnitavad toote või teenuse kvaliteeti, toimivust või väärtust – antud kas vabatahtlikult või ettevõtte taotlusel. Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Tegelikult näitavad uuringud, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.

LiveAgenti arvustus Capterras
LiveAgenti klientide iseloomustused Capterras

Kuidas küsida iseloomustust: parimad tavad

Siin on mõned üldised näpunäited ja parimad tavad klientidelt iseloomustuste taotlemiseks.

  • Olge ennetav – kui Te klientidelt iseloomustusi ei küsi, siis vaevalt Te neid kunagi saate.
  • Valige õige ajastus – projekti lõpetamine, kliendi poolt saavutatud verstapost, aasta lõpp jne.
  • Mõelge õigele toonile (ametlik või juhuslik), mis on Teie ettevõttele ja vaatajaskonnale kõige sobivam.
  • Iseloomustuse kirjutamine võib olla tülikas – muutke see klientide jaoks lihtsamaks, esitades neile mitmeid suunavaid küsimusi.
  • Väljendage tänu, rääkige klientidele, kui oluline on nende tagasiside ja miks Te üldse iseloomustusi kogute.
  • Iseloomustuste mallide kasutamisel kohandage ja isikupärastage oma taotlust, et see oleks mõistlik Teie suhete kontekstis klientidega.
  • Jagage linki oma iseloomustuste lehele, et kliendid saaksid olemasolevatest iseloomustustest ideid ammutada.
  • Pakkuge mitu iseloomustuse vormingu valikut (tekst või video) ja laske klientidel esitada iseloomustus neile sobivas vormingus.
  • Võite kasutada ka mingisugust stiimulit (allahindlus, tasuta tellimus, kinkekaart jne), kuid see pole alati vajalik.
  • Teie iseloomustuse taotlus võib ununeda või kaduda Teie kliendi postkasti – ärge kartke vajadusel järelmeili saata.

12 iseloomustuse küismust, mida klientidelt küsida

Hea iseloomustuse moodustavad klientide detailsed kogemused Teie ettevõtte, toote või teenusega. Enamik neist ei tea aga kuidas alustada. Allpool on mõned põhilised iseloomustuse küsimused klientidele, mida saab kohandada vastavalt Teie ettevõttele.

  1. Kirjeldage olukorda enne meie toodet/teenust?
  2. Mis oli Teie suurim väljakutse enne meie toote/teenuse ostmist?
  3. Kust Te lahenduse otsimist alustasite/kuidas meid leidsite?
  4. Milliseid probleeme proovisite meie toote/teenusega lahendada?
  5. Mille poolest paistis meie toode/teenus teiste turul pakutavate valikute seast esile?
  6. Mida olete pärast meie toote/teenuse kasutamist saavutanud?
  7. Millised on konkreetsed eelised, mida saate meie toote/teenuse kasutamisest?
  8. Mis Teile meie toote/teenuse juures kõige rohkem meeldib?
  9. Mis on Teie ootusi ületanud?
  10. Mis oli Teie peamine mure, mis võis takistada Teil meie toodet/teenust ostmast ja mis Teid rahustas?
  11. Mis on peamine põhjus, miks Te meie toodet/teenust soovitate?
  12. Mida ütleksite kellelegi teisele, kes kaalub meie toote/teenuse ostmist?

5 iseloomustuse taotlemise e-kirja malli

Enamik Teie püsikliente – olenemata sellest, kui rahul nad Teie toodete või teenustega on – ei jaga tõenäoliselt iseloomustusi, välja arvatud juhul, kui neilt seda küsitakse. Aga kuidas täpselt peaksite pöörduma kliendi poole iseloomustuse saamiseks? Siin on mõned läbiproovitud meilimallid, mida saate kasutada klientidelt iseloomustusi taotledes.

Formaalne taotlus

Mitteametlik taotlus

Teenindussektori taotlus

Initsiatiivi pakkuminw

Veebisaidi värskendamine 

Korduma kippuvad küsimused

Mis on iseloomustuse taotlused?

Iseloomustuse taotlused on arvustuste või tunnustuse taotlused, mida saab saata oma klientidele ja seejärel veebisaidile postitada.

Millised on klientide iseloomustuste tüübid?

Erinevat tüüpi klientide iseloomustused võivad hõlmata tsitaadi iseloomustusi, video iseloomustusi, mõjutajate iseloomustusi, tarbijate ülevaateid, juhtumiuuringuid ja sotsiaalmeedia iseloomustusi.

Miks peaksite iseloomustustele tähelepanu pöörama?

Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Uuringud näitavad, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo