Klientide iseloomustuste kogumine on tänapäeval ülioluline, kuid paljud ettevõtted ei tea, kuidas neid küsida. Artiklis jagame nõuandeid klientide iseloomustuste taotlemiseks ja näiteid küsimustest, mida võiks küsida. Samuti tutvustame veebipõhiseid tööriistu, mis aitavad klientide arvamusi mõõta ja analüüsida.
Kuna tänapäeva tarbijad kipuvad traditsioonilist turundust ja reklaami vähem usaldama, pole klientide iseloomustuste ja arvustuste kogumine kunagi olnud nii kriitiline. Klientide iseloomustused võivad avaldada tõeliselt suurt mõju potentsiaalsetele klientidele, kes soovivad Teiega äri teha, ning aitavad Teil parandada oma mainet veebis, suurendada usaldusväärsust ja müüki. Siiski võib olla keeruline panna oma õnnelikud kliendid jagama oma positiivseid kogemusi Teie kaubamärgiga, kuna paljud ettevõtted lihtsalt ei tea, kuidas iseloomustusi küsida.
Iseloomustused on tunnustused rahulolevatelt klientidelt, mis kinnitavad toote või teenuse kvaliteeti, toimivust või väärtust – antud kas vabatahtlikult või ettevõtte taotlusel. Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Tegelikult näitavad uuringud, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.
Siin on mõned üldised näpunäited ja parimad tavad klientidelt iseloomustuste taotlemiseks.
Hea iseloomustuse moodustavad klientide detailsed kogemused Teie ettevõtte, toote või teenusega. Enamik neist ei tea aga kuidas alustada. Allpool on mõned põhilised iseloomustuse küsimused klientidele, mida saab kohandada vastavalt Teie ettevõttele.
Enamik Teie püsikliente – olenemata sellest, kui rahul nad Teie toodete või teenustega on – ei jaga tõenäoliselt iseloomustusi, välja arvatud juhul, kui neilt seda küsitakse. Aga kuidas täpselt peaksite pöörduma kliendi poole iseloomustuse saamiseks? Siin on mõned läbiproovitud meilimallid, mida saate kasutada klientidelt iseloomustusi taotledes.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Iseloomustused on rahulolevate klientide soovitused, mis kinnitavad toote või teenuse kvaliteeti, toimivust või väärtust – kas vabatahtlikult või ettevõtte taotlusel.
Erinevat tüüpi klientide iseloomustused võivad hõlmata tsitaadi iseloomustusi, video iseloomustusi, mõjutajate iseloomustusi, tarbijate ülevaateid, juhtumiuuringuid ja sotsiaalmeedia iseloomustusi.
Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Uuringud näitavad, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.
Teenustaseme leping (SLA) tagab kvantifitseeritud ja arvestatava teenuse osutamise ning selgema ülevaate probleemide korral. LiveAgent pakub SLA-de logi, mida saab erinevate parameetrite järgi sorteerida ja eksportida CSV-faili. Agentide saadavuse aruannetest saab agendi tööaega ja online olemise aega ülevaate ning neid saab genereerida LiveAgentis. Lisaks pakub LiveAgent mitmeid seotud ressursse ja tarkvaralahendusi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team