• Mallid
  • Iseloomustuste taotlused

Iseloomustuste taotlused

Iseloomustuste taotlused

Kuna tänapäeva tarbijad kipuvad traditsioonilist turundust ja reklaami vähem usaldama, pole klientide iseloomustuste ja arvustuste kogumine kunagi olnud nii kriitiline. Klientide iseloomustused võivad avaldada tõeliselt suurt mõju potentsiaalsetele klientidele, kes soovivad Teiega äri teha, ning aitavad Teil parandada oma mainet veebis, suurendada usaldusväärsust ja müüki. Siiski võib olla keeruline panna oma õnnelikud kliendid jagama oma positiivseid kogemusi Teie kaubamärgiga, kuna paljud ettevõtted lihtsalt ei tea, kuidas iseloomustusi küsida.

Mis on iseloomustus?

Iseloomustused on tunnustused rahulolevatelt klientidelt, mis kinnitavad toote või teenuse kvaliteeti, toimivust või väärtust – antud kas vabatahtlikult või ettevõtte taotlusel. Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Tegelikult näitavad uuringud, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.

LiveAgenti arvustus Capterras
LiveAgenti klientide iseloomustused Capterras

Kuidas küsida iseloomustust: parimad tavad

Siin on mõned üldised näpunäited ja parimad tavad klientidelt iseloomustuste taotlemiseks.

  • Olge ennetav – kui Te klientidelt iseloomustusi ei küsi, siis vaevalt Te neid kunagi saate.
  • Valige õige ajastus – projekti lõpetamine, kliendi poolt saavutatud verstapost, aasta lõpp jne.
  • Mõelge õigele toonile (ametlik või juhuslik), mis on Teie ettevõttele ja vaatajaskonnale kõige sobivam.
  • Iseloomustuse kirjutamine võib olla tülikas – muutke see klientide jaoks lihtsamaks, esitades neile mitmeid suunavaid küsimusi.
  • Väljendage tänu, rääkige klientidele, kui oluline on nende tagasiside ja miks Te üldse iseloomustusi kogute.
  • Iseloomustuste mallide kasutamisel kohandage ja isikupärastage oma taotlust, et see oleks mõistlik Teie suhete kontekstis klientidega.
  • Jagage linki oma iseloomustuste lehele, et kliendid saaksid olemasolevatest iseloomustustest ideid ammutada.
  • Pakkuge mitu iseloomustuse vormingu valikut (tekst või video) ja laske klientidel esitada iseloomustus neile sobivas vormingus.
  • Võite kasutada ka mingisugust stiimulit (allahindlus, tasuta tellimus, kinkekaart jne), kuid see pole alati vajalik.
  • Teie iseloomustuse taotlus võib ununeda või kaduda Teie kliendi postkasti – ärge kartke vajadusel järelmeili saata.

12 iseloomustuse küismust, mida klientidelt küsida

Hea iseloomustuse moodustavad klientide detailsed kogemused Teie ettevõtte, toote või teenusega. Enamik neist ei tea aga kuidas alustada. Allpool on mõned põhilised iseloomustuse küsimused klientidele, mida saab kohandada vastavalt Teie ettevõttele.

  1. Kirjeldage olukorda enne meie toodet/teenust?
  2. Mis oli Teie suurim väljakutse enne meie toote/teenuse ostmist?
  3. Kust Te lahenduse otsimist alustasite/kuidas meid leidsite?
  4. Milliseid probleeme proovisite meie toote/teenusega lahendada?
  5. Mille poolest paistis meie toode/teenus teiste turul pakutavate valikute seast esile?
  6. Mida olete pärast meie toote/teenuse kasutamist saavutanud?
  7. Millised on konkreetsed eelised, mida saate meie toote/teenuse kasutamisest?
  8. Mis Teile meie toote/teenuse juures kõige rohkem meeldib?
  9. Mis on Teie ootusi ületanud?
  10. Mis oli Teie peamine mure, mis võis takistada Teil meie toodet/teenust ostmast ja mis Teid rahustas?
  11. Mis on peamine põhjus, miks Te meie toodet/teenust soovitate?
  12. Mida ütleksite kellelegi teisele, kes kaalub meie toote/teenuse ostmist?

5 iseloomustuse taotlemise e-kirja malli

Enamik Teie püsikliente – olenemata sellest, kui rahul nad Teie toodete või teenustega on – ei jaga tõenäoliselt iseloomustusi, välja arvatud juhul, kui neilt seda küsitakse. Aga kuidas täpselt peaksite pöörduma kliendi poole iseloomustuse saamiseks? Siin on mõned läbiproovitud meilimallid, mida saate kasutada klientidelt iseloomustusi taotledes.

Formaalne taotlus


Hi [NAME],
As a valuable customer of [COMPANY], your feedback is very important to us and as you’re probably well-aware, satisfied customers are vital to the success of any business.
I would like to invite you to take a moment to provide some feedback on [PRODUCT NAME], in the form of a testimonial. To help you with this request, please consider answering any or all of the following questions:
What was your greatest problem before you purchased our product?What made our product stand out from other options?What have you been able to achieve since using our product?What made you happiest about working with our company?What’s the main reason you recommend our product?
This is of course completely voluntary, and if you do intend to provide a testimonial, please do it at your own convenience.

Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.

I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]

Mitteametlik taotlus


Hey [NAME],
I hope you are enjoying your [PRODUCT NAME].
I wanted to check in about any feedback you might have – just a few sentences describing your experience with us, how you benefit from using [PRODUCT NAME] or whatever comes to mind. As you probably know prospects usually don’t care so much about what we say about our product, but they do care what our customers have to say.
Here are some testimonial examples [LINK] from other clients to give you an idea of what to write about. If you are able to do this in the next couple of days, that would be awesome.
As always, feel free to reach out if you have any questions.Thanks a lot in advance!
Cheers,[YOUR SIGNATURE]

Teenindussektori taotlus


Dear [NAME],
It has been a real pleasure working with you on [PROJECT NAME]. We are always excited to share customer feedback on our website. If you are happy with the work we completed for you, we would love to tell others about your experience! Would you consider leaving a testimonial for us?
It can be as short or as long as you like. Here are some specific questions that you could answer:
What made you choose [COMPANY NAME] for this project?How well did we handle your project?What has exceeded your expectations since working with us?Is there anything we could have done to make your experience working with us better?If you were to recommend [COMPANY NAME] to your friend or colleague, what would you say?
We appreciate your help! It’s valuable to our future business and, just as importantly, allows us to keep on improving.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Initsiatiivi pakkuminw


Hi [NAME],
As a small gift this holiday season, we’ve selected some of our most loyal customers like you to offer a 3-month subscription to our service for free! All you have to do to claim this deal is simply submit a testimonial, that shouldn’t take you more than 10-15 minutes.
Feel free to share whatever you’d like, but if you need a prompt, please consider answering either all or some of the following questions:
What was life like before you started using our product?Where did you start your search for the solution?What exactly did you like most about our product?What are the three benefits you’ve experienced as a result of using our product?Would you recommend our product to someone looking for the same thing?
You can submit your written or video testimonial by simply following this [LINK]. Once you’re done, your 3-month free subscription will be automatically added to your account. Let me know if you have any questions, and thanks for being a loyal [COMPANY NAME] customer!
Happy Holidays,[YOUR SIGNATURE]

Veebisaidi värskendamine 


Hi [NAME],
I hope all is well with your business!
We are currently in the process of updating our website and would love to include some success stories from our loyal customers like yourself. I was wondering if you’d be willing to provide a testimonial and share your experience with our [COMPANY/ PRODUCT NAME]? Here are some of the questions that might give you a hint on what you could write about:
What was your greatest problem before you bought our product?What made you choose our product over our competitors?What results are you getting from using our product?What would you tell someone who’s considering to buy our product?
Your testimonial will be featured on a special dedicated page and will go a long way in helping us build our business further.
Thanks so much in advance!
All the best,[YOUR SIGNATURE]

Korduma kippuvad küsimused

Mis on iseloomustuse taotlused?

Iseloomustuse taotlused on arvustuste või tunnustuse taotlused, mida saab saata oma klientidele ja seejärel veebisaidile postitada.

Millised on klientide iseloomustuste tüübid?

Erinevat tüüpi klientide iseloomustused võivad hõlmata tsitaadi iseloomustusi, video iseloomustusi, mõjutajate iseloomustusi, tarbijate ülevaateid, juhtumiuuringuid ja sotsiaalmeedia iseloomustusi.

Miks peaksite iseloomustustele tähelepanu pöörama?

Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Uuringud näitavad, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on iseloomustused”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iseloomustused on rahulolevate klientide soovitused, mis kinnitavad toote või teenuse kvaliteeti, toimivust või väärtust – kas vabatahtlikult või ettevõtte taotlusel.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on klientide iseloomustuste tüübid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Erinevat tüüpi klientide iseloomustused võivad hõlmata tsitaadi iseloomustusi, video iseloomustusi, mõjutajate iseloomustusi, tarbijate ülevaateid, juhtumiuuringuid ja sotsiaalmeedia iseloomustusi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite iseloomustustele tähelepanu pöörama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide iseloomustused on üks võimsamaid turundustööriistu. Uuringud näitavad, et iseloomustustel on kõrgeim tõhususe reiting (89%) kui mis tahes muul sisuturunduse tüübil.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo