Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Teadmusbaas: integratsiooni taotluse mallid

Teadmusbaas: integratsiooni taotluse mallid

Ulatuslik integratsioonide kogu on iga tarkvara oluline osa ja mõjutab sageli kasutajate ostuotsuseid. Sellisena võib integratsioonide pakkumine, mida Teie kliendid igapäevaselt kasutavad, olla väravaks suurema müügi ja lojaalsemate klientide juurde.

Teadmusbaas: integratsiooni taotluse mallid
Mõned LiveAgenti integratsioonid

Miks on tarkvara integreerimine oluline?

Tarkvara integreerimine on väärtuslik, sest digitaalturg on täis tööriistu, millel on sarnased funktsioonid ja mis pakuvad sarnaseid klienditeeninduskogemusi. Sellisena võib soovitud tarkvara integreerimine olla ainus erinevus klientide võitmisel ja hoidmisel.

Integratsioonide loendi koostamisega saate oma klientidel oma tarkvaraga ühendada erinevaid tööriistu ilma arendajaid kaasamata või lisatulu kulutamata. Lisaks võivad integratsioonid Teie klientidele tõesti suuri muutusi tuua, kuna need võivad parandada töövoo tootlikkust ja kõrvaldada ülesannete dubleerimise (nt samade andmekogumite sisestamine kahte erinevasse tööriista).

Seda silmas pidades oleme loonud mõned mallid, mida Teie teadmusbaasi kasutajad saavad oma integreerimiste taotluste esitamiseks kasutada.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Teadmistebaas: integratsioonide taotluste mallid

Integratsiooni taotluse mall 1

Integratsiooni taotluse mall 2

Integratsiooni taotluse mall 3

Korduma kippuvad küsimused

Mis on integratsiooni taotluse malli ideaalne pikkus?

Integratsiooni taotluse mall peaks olema lühike, täpne ja hõlmama kõiki olulisi küsimusi, millele arendajad vastust vajavad. Integratsiooni taotluse mall peaks võimaldama Teie klientidel oma taotlusi põhjalikult selgitada ja vajadusel kirjeldada integratsiooni tehnilisi aspekte.

Pidage siiski meeles, et mõned kliendid ei pruugi Teile kõiki vajalikke andmeid anda või võivad lisada teavet, mis pole õige. Kui see juhtub, peaksite pöörduma taotleja poole, koguma teavet ja haldama nende ootusi, selgitades, et nende soovitud integratsioone ei pruugi olla võimalik pakkuda.

Kas peaksin vastama igale integratsiooni taotlusele?

Lühike vastus on jah. Peaksite vastama igale integratsiooni taotlusele. Isegi kui teate, et Teie ettevõte ei tegele sellega lähiajal või isegi kui teatud integratsiooni on võimatu rakendada, peaksite taotlusele vastama.

Parim tava oleks tänada taotluse esitanud isikut ja kinnitada, et Teie ettevõte hakkab lahenduse kallal töötama, või selgitada, miks ei saa integratsiooni praegu rakendada (või ei rakendata kunagi). Selgitage seda lihtsate ja kergesti mõistetavate sõnadega, proovige vahele jätta tehniline žargoon või valdkonnapõhine keel.

Milline on parim lähenemisviis klientide esitatud integratsiooni taotlustele?

Integratsiooni pakkumine erinevate digitaalsete toodete või teenuste vahel on enamiku infotehnoloogiaturul tegutsevate ettevõtete jaoks tavaline. Olenemata sellest, millist toodet või teenust pakute, olgu see siis lihtne rakendus või keeruline ja vastupidav tarkvara, peaksite proovima pakkuda oma kasutajatele võimalikult palju integratsioone.

Pakkudes laia valikut integratsioone, ei tunne kliendid mitte ainult seda, et nende eest hoolitsetakse, vaid muudab Teie digitaalse lahenduse ka uute potentsiaalsete vaatajaskondade jaoks atraktiivsemaks. Sellepärast peate lubama oma kogukonnal integreerimistaotlusi esitada ja andma endast parima, et nende ootusi täita.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo