Teadmusbaas: integratsiooni taotluse mallid - kuidas integratsioonidega klientidele paremat teenindust pakkuda. LiveAgenti integratsioonivõimalused ja nende tähtsus digitaalturul.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Ulatuslik integratsioonide kogu on iga tarkvara oluline osa ja mõjutab sageli kasutajate ostuotsuseid. Sellisena võib integratsioonide pakkumine, mida Teie kliendid igapäevaselt kasutavad, olla väravaks suurema müügi ja lojaalsemate klientide juurde.
Tarkvara integreerimine on väärtuslik, sest digitaalturg on täis tööriistu, millel on sarnased funktsioonid ja mis pakuvad sarnaseid klienditeeninduskogemusi. Sellisena võib soovitud tarkvara integreerimine olla ainus erinevus klientide võitmisel ja hoidmisel.
Integratsioonide loendi koostamisega saate oma klientidel oma tarkvaraga ühendada erinevaid tööriistu ilma arendajaid kaasamata või lisatulu kulutamata. Lisaks võivad integratsioonid Teie klientidele tõesti suuri muutusi tuua, kuna need võivad parandada töövoo tootlikkust ja kõrvaldada ülesannete dubleerimise (nt samade andmekogumite sisestamine kahte erinevasse tööriista).
Seda silmas pidades oleme loonud mõned mallid, mida Teie teadmusbaasi kasutajad saavad oma integreerimiste taotluste esitamiseks kasutada.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Happy customers are the best customers
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Integratsiooni taotluse mall peaks olema lühike, täpne ja hõlmama kõiki olulisi küsimusi, millele arendajad vastust vajavad. Integratsiooni taotluse mall peaks võimaldama Teie klientidel oma taotlusi põhjalikult selgitada ja vajadusel kirjeldada integratsiooni tehnilisi aspekte.
Pidage siiski meeles, et mõned kliendid ei pruugi Teile kõiki vajalikke andmeid anda või võivad lisada teavet, mis pole õige. Kui see juhtub, peaksite pöörduma taotleja poole, koguma teavet ja haldama nende ootusi, selgitades, et nende soovitud integratsioone ei pruugi olla võimalik pakkuda.
Lühike vastus on jah. Peaksite vastama igale integratsiooni taotlusele. Isegi kui teate, et Teie ettevõte ei tegele sellega lähiajal või isegi kui teatud integratsiooni on võimatu rakendada, peaksite taotlusele vastama.
Parim tava oleks tänada taotluse esitanud isikut ja kinnitada, et Teie ettevõte hakkab lahenduse kallal töötama, või selgitada, miks ei saa integratsiooni praegu rakendada (või ei rakendata kunagi). Selgitage seda lihtsate ja kergesti mõistetavate sõnadega, proovige vahele jätta tehniline žargoon või valdkonnapõhine keel.
Integratsiooni pakkumine erinevate digitaalsete toodete või teenuste vahel on enamiku infotehnoloogiaturul tegutsevate ettevõtete jaoks tavaline. Olenemata sellest, millist toodet või teenust pakute, olgu see siis lihtne rakendus või keeruline ja vastupidav tarkvara, peaksite proovima pakkuda oma kasutajatele võimalikult palju integratsioone.
Pakkudes laia valikut integratsioone, ei tunne kliendid mitte ainult seda, et nende eest hoolitsetakse, vaid muudab Teie digitaalse lahenduse ka uute potentsiaalsete vaatajaskondade jaoks atraktiivsemaks. Sellepärast peate lubama oma kogukonnal integreerimistaotlusi esitada ja andma endast parima, et nende ootusi täita.
Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp
Investeeri oma vestlusagentide koolitusse ja kasuta reaalajas vestlust, et parandada kliendirahulolu, suurendada müüki ja vähendada kulusid. Vali sobiv reaalajas vestluse tarkvara pakkuja ning kohanda oma vestlusvahend vastavalt vajadustele.
Lehekülje vaatamise sessiooni jooksul
Parandage oma ettevõtte kliendikogemust LiveAgenti tarkvara abil, mis pakub erakordset klienditeenindust ja toetab mitmeid kanaleid. LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%, mis aitab kasvatada müüki.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel