Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Informatiivsed e-posti mallid

Informatiivsed e-posti mallid

On mitmeid stsenaariume, kui ettevõte peab oma klientidele või kasutajatele meili saatma, et anda neile teavet ilma erilise reklaamita. Informatiivsete meilide kõige levinumad näited on lühikesed uudisteraportid muudatuste kohta seoses ettevõtte tulevase suuna või juhtkonnaga jne.

Informatsionaalsed meilid võivad puudutada ka tingimuste või muude juriidiliste kokkulepete muutmist, samuti avaldusi, millega tellijaid rahustada, pidades silmas praegust arengut tööstuses või ülemaailmseid sündmusi. Seda tüüpi sõnumid on viimastel aastatel olnud eriti levinud, kuna ELi üldine andmekaitsemäärus (GDPR) on toonud kaasa lugematuid e-kirju privaatsuspoliitika kohta. Hiljuti on koroonaviiruse pandeemia tõttu paljud ettevõtted saatnud uuendusi oma klientidele pidevalt muutuva ja areneva situatsiooni kohta.

Muud tüüpi teavitusmeilid on küsitlused, mis saadetakse klientidele, et teavitada neid küsimustikus osalemise võimalusest, või kutse anda neile teada lähitulevikus toimuvast ettevõtteüritusest. Saatja loodab omakorda saada tagasisidet toote/teenuse kohta või vastuse saaja kavandatud kohalviibimise kohta.

Salon Biz RSVP e-posti mall
SalonBizi e-posti vastus

Lõpuks teavitavad hankimise e-kirjad kasutajaid sellest, et nad on edukalt registreerinud oma konto või tellinud uudiskirja sisu. Tagasivõitmise sõnumid teavitavad olemasolevaid kliente, et nad pole mõnda aega ostnud ja et nad võidakse ettevõtte andmebaasist eemaldada, kui nad jäävad passiivseks. Need kahte tüüpi teavitusmeilid on mõnevõrra reklaamivamad kui teised, kuna need sisaldavad sageli kutset tegevusele või pakuvad preemiaks allahindlusi.

Teabemeilide saatmine võimaldab Teil jõuda oma olemasolevate ja potentsiaalsete klientideni, et anda neile teada konkreetsetest uudistest, mida nad peavad lugema või mis on Teie arvates kasulikud. Sellesse artiklisse on koondatud mitmesuguseid näiteid sellistest sõnumitest ning boonuseks soovitatud teemaread.

Mis on informatiivsete meilide saatmise põhjused?

On teatud olukordi, millega iga ettevõte peaks tegelema (näiteks COVID-19). Nendel aegadel on oluline oma klientidele ja töötajatele teada anda, kuidas Teie ettevõte tegevust jätkab ja millised on võimalikud muudatused. Need e-kirjad ei tohiks sisaldada mingit turunduskommunikatsiooni, vaid lihtsalt veenma inimesi, et nende andmed, tellimused või liitumised on turvalised. Nende e-kirjade eesmärk on soovida oma klientidele lihtsalt parimat, lisamata ühtegi müügipakkumistzz. Lühidalt öeldes on mõte säilitada kliendiga head suhted, teavitades teda kõigest.

Teist tüüpi informatiivne meil keskendub ettevõttepõhistele uudistele. Need e-kirjad võivad sisaldada eeskirjade, äristruktuuri või suuna muutmist. Need uued lähenemisviisid võivad tuleneda klientide tagasisidest, mistõttu tuleks teie kliente sellest otse teavitada ja nende panuse eest tänada isikliku sõnumi kaudu. See aitab kaasa ka klientide lojaalsuse ja usalduse suurendamisele – näidates, et teie klientide arvamusi hinnatakse kõrgelt.

Informatiivsed e-posti mallid
Hawaii Pacific University saadab vilistlastele informatiivse meili ülikooli õppekava kohta COVID-19 pandeemia ajal

Mis on e-posti mallid?

E-posti mallid on sõnumite raamistikud, mida saate kasutada oma koopia kirjutamiseks lähtepunktina (lihtsalt muutes soovitatud teksti enda omaga.) E-posti mallid võimaldavad Teil vaevata kirjutada e-kirju, sisestades lihtsalt pilte või muud sisu ja muutes stiili, et see sobiks Teie brändi iseloomuga.

E-posti mallide kohandamine
E posti malli kohandamine LiveAgentis

Üldised näpunäited informatiivse e-kirja kirjtuamiseks

Hoidke see lühike ja informatiivne

Informatiivseid e-kirju ei nimetata põhjuseta „teabeks”. Nende peamine eesmärk on teavitada adressaati konkreetsest toimingust ja kuigi loomingulisus on alati hea asi, ei tohiks Te jätta endast liiga salapärast, ebaselget või müstilist muljet. Aeg on raha, mitte ainult Teile, vaid ka Teie e-posti adressaatidele.

Olge järjekindel

Kui Teie teavitusmeilides on muster, mida järgite, ärge seda järsult muutke. Teie vaatajaskond võib olla harjunud nägema e-kirjades teatud elemente, sealhulgas teemasid, paigutust või isegi kellaaega, mil Te oma e-kirju välja saadate. Sisuliselt veenduge, et Teie kliendid ei eksita Teie e-kirju mõne teise kaubamärgi e-kirjadega. Samuti saatke oma teavitusmeile ainult siis, kui see on tõesti vajalik – ärge kasutage seda võimalust üleliigselt ja üleujutage klientide postkaste, kui tegemist pole millegi pakilisega.

Hoolige stiilist

Rääkides Teie e-posti paigutusest: veenduge, et Teie e-kiri oleks õigesti vormindatud. On tõenäoline, et paljud adressaadid ei loe seda kõike – nad hindavad sisu teemareade, rõhutatud väidete või täpploendite järgi. Teie vormindus peaks rääkima enda eest, asuma otse asja juurde ja omama sobivat tooni. Näiteks kui on midagi ebameeldivat teatada, pole ilmselt parim mõte oma sisus liialdada emotikonide või hüüumärkidega, mis võivad ainult pettumust või viha tugevdada. Teisest küljest, kui on midagi positiivset teatada, võiksite alustada oma e-kirja meeldiva tervitusega.

Informatiivsed e-posti mallid
Näide LiveAgenti e-kirja vormingust

Informatiivse e-kirja teemaridade näited

Allpool on mõned näited informatiivsete meilide teemaridadest:

Ettevõtte teadaande e-posti teemaread 

  • Edendusteade – [töötaja nimi]
  • Õnnitleme [töötaja nimi] edutamise puhul
  • Vaba koht [ametinimetus] ametikohale
  • Värbame ettevõttesiseselt – kandideerige [ametinimetus] rolli
  • Uus töötaja – [uus töötaja nimi] ametikohal [ametinimetus]
  • Palun tervitage meeskonda [uue töötaja nimi]
  • [Koosoleku põhjus] Avatud personalikoosolek [kuupäev] kell [aeg]
  • Meeldetuletus: homme kell [kell] avatud koosolek kõigile [osakonna] töötajatele

E-posti kokkuvõtete teemade read

  • [Ettevõtte nimi] Värskendus [kuu] [aasta]
  • Kõik, millest olete võibolla ilma jäänud [täna/sel nädalal/sel kuul]
  • Oleme olnud hõivatud mõnede muudatuste tegemisega…
  • [Ettevõtte] hiljutiste värskenduste kokkuvõte
  • Teie [päeva/nädala/kuu] [tegevuse] kokkuvõte
  • Siit näete, kuidas Teil [täna/sel nädalal/sel kuul] läks
  • Õnnitleme! Olite [täna/sel nädalal/sel kuul] [tegevuse] [X]% tipus
  • Kas soovite teada, kuidas teistel läheb?

Informatiivsete e-kirjade teemaread

  • Märkus [brändi/toote/teenuse] kogukonna hinnatud liikmetele
  • Ärge muretsege, oleme Teie jaoks olemas
  • Siit saate teada, kuidas [ettevõte] aitab hädas
  • Mida me teeme, et jätkata nagu tavaliselt
  • Tulevikku vaadates…
  • [Ettevõtte nimi] on siia suundumas. Kas liitute meiega?
  • [Ettevõtte] tellimuse üldtingimuste värskendus
  • Teie [tellimuse] tingimused on muutumas
  • Muudatused [Ettevõtte] privaatsuspoliitikas
  • Need on Teie andmed, nii et Teie omate kontrolli.
  • Värskendame oma õiglase kasutamise eeskirju
  • [Ettevõtte] aktsepteeritava kasutamise eeskirjad muutuvad. Siin leiate, mida peate teadma.
  • Teeme muudatusi, et järgida uusi GDPR-i juhiseid
  • Veel üks GDPR-i meil…

Küsitlusmeili teemaread

  • Säästke oma tagasisidet jagades oma järgmiselt ostult [X]%
  • Rohkem kui sent Teie mõtete eest
  • Aidake meil [toodet/teenust] täiustada, vastates ühele lihtsale küsimusele
  • Üks minut Teie ajast on kõik, mida vajame, et Teie arvamusest teada saada
  • Rääkige meile, mida Te tegelikult arvate [tootest/teenusest]
  • Meile meeldiks Teie abi! Palun vastake mõnele lühikesele küsimusele
  • Teie tagasiside oli tõesti teretulnud ja siin on põhjus
  • Tulemused on käes…

RSVP e-kirja teemaread

  • Liituge meiega eelseisval [ettevõttel] [konverentsil/veebiseminaril]!
  • Ära maga maha, vastake meie [teema] sündmusele kohe
  • Kohtumiseni järgmisel [nädalal/kuul] sündmusel [sündmuse nimi]?
  • Kõik räägivad [nimi] auhindadest…
  • Märkige oma kalendrisse [ettevõtte] meeskonna loomise üritus
  • Olete oodatud lõbusale [hommikul/pärastlõunal/päeval] vabale tööle!

Omandamismeili teemaread 

  • Täname, et registreerusite [sisu] jaoks
  • Õnnestumine! Varsti kuulete meist
  • Kas olete endiselt huvitatud meie arvamusest? Siit leiate meie pakkumise…
  • Lühike nõuanne meie aktiivsetele tellijatele
  • Nägime Teie postitust [sotsiaalmeedia platvormil] ja soovime Teid aidata
  • Nüüd, kui oleme [sotsiaalmeedia platvormil] Teie küsimusele vastanud, kuidas oleks registreerumisega?

Tagasivõitmise e-kirja teemaread

  • Sellest on tükk aega möödas! Ostke meilt uuesti, et saada kõigelt [X]% allahindlust
  • Kus Te olete olnud? Me igatseme Teid! Tulge selle pakkumisega meie [ettevõttesse] tagasi
  • Siin on [X] põhjust, miks peaksite ikkagi meiega ostlema
  • Igaüks [ettevõttes] igatseb Teid! Siin on peamised [X] põhjust, miks meie meililistis püsida
  • Andke meile teada, kui soovite meist veel kuulda…
  • Lahkuminek on raske, kuid siiski pole veel hilja asju parandada!

Informatiivse e-kirja malli ideed

Ettevõtte teadaande e-posti mallid

Ettevõtte teadaande e-posti mall 1 – edutamisteade


Ettevõtte teadaande e-posti mall 2 – sisemine värbamine


Ettevõtte teadaande e-posti mall 3 – uue töötaja tutvustamine


Ettevõtte teadaande e-posti mall 4 – avatud koosoleku kutse


E-posti kokkuvõtte mallid

E-posti kokkuvõtte mall 1 – ettevõtte toimivus


E-posti kokkuvõtte mall 2 – ettevõtte uuendus


E-posti kokkuvõtte mall 3 – tegevuste kokkuvõte


E-posti kokkuvõtte mall 4 – võrdlus teistega


Informatiivsete e-kirjade mallid

Informatiivsete e-kirjade mall 1 – kinnitust andev avaldus


Informatiivsete e-kirjade mall 2 – uuenduse pakkumine kriisi ajal


Informatiivsete e-kirjade mall 3 – lühike ettevõtte avaldus





Küsitluse meilimallid

Küsitluse meilimall 1 – initsiatiivi pakkumine


Küsitluse meilimall 2 – koopiasse lisatud küsimus

Küsitluse meilimall 3 – toote/teenuse arvustus

Küsitluse meilimall 4 – küsimustiku tulemused

RSVP e-posti mallid

RSVP e-posti mall 1 – konverentsi/veebiseminari kutse


RSVP e-posti mall 2 – autasustamise ürituse kutse


RSVP e-posti mall 3 – meeskonna loomise ürituse kutse


Omandamise e-posti mallid

Omandamise e-posti mall 1 – tellimuse kinnitus


Omandamise e-posti mall 2 – andmebaasi konsolideerimine ja asjalik nõuanne


Tagasivõitmise e-posti mallid

Tagasivõitmise e-posti mall 1 – allahindluse pakkumine


Tagasivõitmise e-posti mall 2 – teavitamine põhjustest, miks jääda

Tagasivõitmise e-posti mall 3 – tellimise listist eemaldamine

Informatiivsete e-kirjade mallid – korduma kippuvad küsimused

Kuidas kirjutada teavitusmeili?

Informatiivse meili kirjutamiseks peaksite kõigepealt välja pakkuma suurepärase teemarea. Seejärel kirjutage e-kirja sisu ja veenduge, et kaasate kutse tegevusele.

Kuidas kirjutada informatiivset intervjuu e-kirja?

Alustage e-kirja teemareal kavatsusega mitteametlikult suhelda. Lisaks märkige kuupäev ja oma nimi. Esimeses lõigus tutvustage ennast, oma positsiooni ja ettevõtet, kus töötate. Teises lõigus olge lühike ja öelge, et soovite nende äri kohta rohkem teada saada. Kolmandas lõigus küsige 15-minutilist koosolekut, eelistatavalt koha peal. Lõpuks lisage paar lõpetavat rida.

Mis on kolm e-kirja tüüpi?

Saate valida kolme tüüpi e-kirjade vahel, mida oma klientide jaoks kasutada: uudiskiri, reklaam- ja küsitlusmeil.

Kui pikk peaks olema informatiivne e -kiri?

Informatiivsed e-kirjad peaksid olema lühikesed teatised, mis toovad esile praeguse olukorra ja selle kohta, kuidas ettevõte sellega hakkama saab. Seetõttu peaksid need e-kirjad olema suhteliselt lühikesed, sisaldades olulisi üksikasju 3-5 lõigus, mis koosnevad ainult mõnest tekstireast.

Kas informatiivsed e-kirjad peaksid sisaldama turunduselemente?

Lühike vastus sellele küsimusele on ei. Turundamiseks on aeg ja koht ning see pole kindlasti üks neist. Eriti kui informatiivne e-kiri räägib kriisist või raskest olukorrast. Informatiivsed e-kirjad on loodud ainult selleks, et kliente rahustada, neile head soovida ja neile teada anda, kuidas ebakindlatel aegadel tehtud muudatused võivad neid mõjutada.

Kui tihti saab informatiivseid e-kirju saata?

See sõltub tõesti sellest, kui palju kriise või olulisi sündmusi tegelikult toimub. Kui teatud olukord areneb pikka aega, võib informatiivne e-kiri muutuda regulaarselt saadetavaks meiliks värskendustega. Need lühikesed avaldused tuleks siiski reserveerida kõige olulisematele, harvadel juhtudel, vastasel juhul muutuvad need soovitud mõju saavutamiseks liiga normaalseks.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo