Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Funktsioonitaotluse vastuse e-posti mallid

Funktsioonitaotluse vastuse e-posti mallid

Kui tegutsete SaaS ettevõttes, saate klientidelt tõenäoliselt pidevalt funktsioonitaotlusi. Funktsioonitaotlused on sõnumid, mille kliendid saadavad, et küsida teavet funktsiooni kohta, mida Teie toode või teenus ei sisalda. Funktsioonitaotluste saamist ei tohiks käsitleda negatiivse tagasisidena. Tegelikult tähendab see, et Teie kliendid hoolivad piisavalt, et jagada oma ideid selle kohta, kuidas saaksite nende arvates oma toodet või teenust parandada.

Paljud neist taotlustest ei ole aga alati Teie ettevõtte visiooniga kooskõlas ega ole enamiku klientide jaoks mõistlikud. Olenemata sellest, kas kavatsete soovitud funktsiooni rakendada, peate siiski vastama klientidele professionaalselt ja tagama, et Teie sõnum jätaks positiivse mulje. Siin on mõned parimad viisid, kuidas vastata klientide funktsioonitaotlustele, sealhulgas neile, mis ei sobi Teie toote tegevuskavaga või võivad olla võimalikud, kuid mida lähitulevikus ei rakendata.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle otse LiveAgentis

Kuidas vastata klientide funktsioonitaotlustele

  • Tänage kliente aja eest, mille nad kulutasid Teiega ühendust võtmiseks ja tagasiside jagamiseks.
  • Kui Te ei kavatse lähitulevikus soovitud funktsiooni kallal töötada, olge läbipaistev ja tunnistage ausalt, et see pole Teie praeguses tegevuskavas.
  • Kui töötate juba soovitud funktsiooni kallal, vältige täpse ETA esitamist, kuna klientide ootusi võib olla raske hallata, kui Te seda õigeaegselt ei tarni.
  • Kui kaalute nõutud funktsiooni juurutamise võimalust, andke klientidele teada, et pöördute nende poole, kui see luuakse.
  • Kui klient küsib eemaldatud funktsiooni kohta, esitage aus selgitus selle kohta, miks seda tehti, et aidata neil Teie otsust mõista.
  • Olge abiks, pakkudes võimaluse korral lahendust (muud funktsiooni, mis täidab sarnast ülesannet) või alternatiivset lahendust (nt integreerimine teise rakendusega, mis Teie toote/teenusega hästi töötab).
  • Kutsuge kliente uuesti ühendust võtma, kui neil on muid küsimusi või tagasisidet.
Funktsioonitaotluse vastuse e-posti mallid
Salvestage meie mallid konserveeritud sõnumitena ja vastake funktsioonitaotlustele ühe klõpsuga.

7 funktsioonitaotluse vstuse e-kirja malli

Funktsioonitaotluste haldamine võib olla keeruline. Kuigi kõikidele klientide funktsioonitaotlustele ei ole täiuslikku viisi vastamiseks, kuna see sõltub suuresti kontekstist, leiate siit 7 funktsioonitaotluse vastuse malli. Need võivad aidata Teil oma vastuseid paremini koostada, tagades samal ajal, et Teie kliendid jäävad Teie vastusega rahule isegi siis, kui peate nende taotluse tagasi lükkama.

Funktsioonitaotlustele „ei” ütlemine

E-kirja mall #1

E-kirja mall #2

Funktsioonitaotlustele „jah” ütlemine

E-kirja mall #3

E-kirja mall #4

Funktsioonitaotluste puhul „võib-olla” ütlemine.

E-kirja mall #5

E-kirja mall #6

Vastamine kui funktsioon on eemaldatud

E-kirja mall #7

Funktsioonitaotluse vastuse e-kiri – Korduma kippuvad küsimused

Mis on funktsioonitaotlus?

Kui kasutajad leiavad vigu või nõuavad tootelt täiustusi, saavad nad sellest tootjat funktsioonitaotlust esitades teavitada.

Kuidas vastata funktsioonitaotlusele?

Vastake kõigile klientidele, kes esitavad funktsioonitaotluse, paludes funktsiooni/viga üksikasjalikumalt kirjeldada. Kui taotlus on konkreetne, saate selle lisada oma arendusplaani.

Kuidas funktsioonitaotlust jälgida?

Funktsioonitaotlused saate piletitena kasutajatoe tarkvaras. LiveAgentis saate selle prioritiseerida ja lisaks määrata lahendamise tähtaja.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on funktsioonitaotlus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui kasutajad leiavad vigu või nõuavad tootelt täiustusi, saavad nad sellest tootjat funktsioonitaotlust esitades teavitada. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas vastata funktsioonitaotlusele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vastake kõigile klientidele, kes esitavad funktsioonitaotluse, paludes funktsiooni/viga üksikasjalikumalt kirjeldada. Kui taotlus on konkreetne, saate selle lisada oma arendusplaani.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas funktsioonitaotlust jälgida?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funktsioonitaotlused saate piletitena kasutajatoe tarkvaras. LiveAgentis saate selle prioritiseerida ja lisaks määrata lahendamise tähtaja.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo