Ettevõtete seas on VoIP-i kasutajate arv kasvamas, kuna internetiühendust on mugav kõneliikluseks kasutada. Tarvis on vaid infrastruktuuri VoIP-i liikluse haldamiseks. Eduka VoIP-infrastruktuuri täpsed komponendid sõltuvad teie nõudmistest.
Mis on VoIP-i infrastruktuur?
VoIP-i infrastruktuur koosneb füüsilistest ja tarkvaralistest komponentidest, mida vajate VoIP-i (Voice Over Internet Protocol) funktsioneerimiseks. Edukas VoIP-i infrastruktuur pakub veatut transpordisüsteemi kõneliiklusele (või muule meediale), sõltumata füüsilisest asukohast.
Häälevõrgu infrastruktuuri komponendid on
- Piisavalt ribalaiust – iga kõne vajab sujuva edastuse tagamiseks kindlat osa ribalaiusest. Kui teil pole piisavalt ribalaiust, võivad paketid kaotsi minna, mis tähendab, et kõne kvaliteet langeb või tekib viivitusi. Selle vältimiseks võite valida hübriidversiooni ja kasutada spetsiaalset ning lairiba internetiühendust (kasutage selleks tarkvara määratletud SD-teenust) või küsige interneti pakkujalt garanteeritud ribalaiust.
- VoIP pakkuja – valige kõnevõrgu vajaduste rahuldamiseks usaldusväärne teenusepakkuja (teenuseid pakkuvaid VoIP-teenuste pakkujaid on palju, võtke ühendust VoIP müüjaga ja arutage oma häälvõrgu vajadusi, teise võimalusena võite valida kohapealse privaatvõrgu ja seadistada oma süsteemi kohapeal). Laadige alla VoIP-teenuse pakkuja tarkvara ja järgige juhiseid.
- IP-d kasutav VoIP-i telefon (see võib olla riistvara- või tarkvaratelefon, mis töötab rakendusena või mitme liini ja funktsiooniga äritelefon) ühendatakse interneti kaabli abil VoIP-i ruuterisse või modemisse. Võimalik on kasutada ka tavalist VoIP-i adapteriga telefoni, mis on ühendatud arvuti või modemiga.
Kuidas võib LiveAgent kasulik olla?
Teie eduka VoIP-infrastruktuuri töölauana võimaldab LiveAgent teil kasutada VoIP-i teenuseid ja tööriistu, mis käivad käsikäes. Olenemata sellest, kas otsite töölauda või mitme kanaliga või piletisüsteemi, VoIP-i rakendust on võimalik pea kõikjal kasutada. Näiteks kõnekeskuse lahendus koos automatiseeritud IVR-iga võimaldab teil kujundada oma kanalipäringud, et suunata sissetulevad kõned õigesse osakonda koos automaatse kõnede jaotusega (ACD) suure hulga sissetulevate kõnede käsitlemiseks, ning tagasihelistamisfunktsiooni ja piiramatu kõnede salvestamisega. Lisaks saate kujundada oma kliendiportaale, pidada reaalajas vestlusi, teadmusbaase ja luua oma vajadustele kohandatud automatiseeritud ärilahendusi.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Kui olete huvitatud VoIP-i infrastruktuuri teemast, soovitame teil edasi lugeda artiklit "VoIP (Selgitatud)". See artikkel selgitab, mis on VoIP ja kuidas see töötab, samuti saate teada VoIP-i plussidest ja miinustest.
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Avasta, mis on VoIPi helistaja ja kuidas see tehnoloogia võib muuta sinu äri legitiimsemaks ja tõhusamaks. Õpi blokeerima soovimatuid kõnesid, kontrollima helistaja ID-d ja seadistama oma süsteeme, et parandada klienditeenindust ning suurendada müügitulemusi. Tutvu professionaalsete nõuannetega, et kaitsta oma ettevõtet ja parandada suhtlust klientidega!