Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tööaeg

Mis on tööaeg?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Tööaeg on need tunnid, mille ajal toe personal tavaliselt töötab. Firmad loovad tööaegasid, et kliendid saaksid toe personaliga suhelda. Vastamise aeg oleneb samuti tööajast. Keegi ei soovi, et kliendid peaksid Kasutajatoe vastust ootama, kui neil on kiire, nad magavad või on puhkusel.

Erinevatele osakondadele saab valida erinevad tööajad. See on kasulik, kui agendid töötavad erinevates ajavööndites. Näiteks, ettevõtte tugipersonal on saadaval 24 tundi ööpäevas. Seega vastutavad töötajad kõnede eest ainult oma vahetuse tööajal.

Mis on tavapärane tööaeg?

Tavaline tööaeg on enamasti 08.00 kuni 18.00-ni. Tavaliselt on see Esmaspäevast kuni Reedeni. Need ajad kehtivad väljaspool pühasid.

Kuid alati tasub meeles pidada, et tavaline tööaeg võib olenevalt ettevõtte asukohast varieeruda.

Kui minu tööpäeva on 48 tunni sees?

48 tundi on tavaliselt 2 tööpäeva. Tööpäevad on tavaliselt Esmaspäevast kuni Reedeni, kui enamik ettevõtteid töötab.

Mis on tööaeg USA-s?

Tööaeg olenet ettevõtte tüübist. Ametlikes kohtades nagu USA pankades on tööaeg tavaliselt 08.00-17.00 – Esmaspäevast kuni Reedeni. Jah poed võivad olla avatud kauem ja isegi igapäevaselt. See rakendub tavaliselt pühadevälisel ajal. Restoranide tööaeg võib olenevalt asukohast varieeruda. Üldiselt on see 09.00-17.00.

Kuidas saab klienditeeninduse tarkvara teie ettvõtet 24/7 hallata?

Klienditeeninduse tarkvara aitab teie agentidel päringuid hest kohast hallata. Puudub vajadus liideste vahel lülituda.

Näiteks saate kõik e-maili, live vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeediaga seonduvaid päringuid hallata ühest universaalsest postkastist. Seadke üles ja automatiseerige oma Liveagent ning jõuate parima klienditeenidnuse soorituseni!

Kui soovite LiveAgent`i kohta rohkem teada saada, lugege Klienditeeninduse tarkvara.    

Kuid kuidas see teid seoses tööajaga aitab?

Klienditeenindus ttöötab tavaliselt vahetustes. Pakkuda teenindust 24/7 on keeruline, välja arvatud juhul, kui ettevõte saab lubada endale rohkemate töötajate palkamist.

Klienditeeninduse tarkvara nagu LiveAgent pakub Kliendiportaali, mis suudab teid mitmel moel aidata. Üks kõige olulisemaid faktoreid on Teadmistebaasi artiklite loomine. Iseteenindust saab pakkuda näiteks läbi Teadmistebaasi artiklite. See annab klientidele vajaliku abi, siis kui personal pole saadaval.

LiveAgent pakub ka Tööaja funktsiooni. See võimaldab teil tarkavaras üles seada tööaja. Selle üles seadmine aitab teie klienditoel oma töö vahetusteks ettevalmistada. Lisaks seab see üles realistlikke kliendiootusi.

Saage LiveAgent’i funktsiooni – Tööaeg kohta rohkem teada.

Teised teeninduse tarkvara eelised:

  • klientide säilitamine
  • kliendirahulolu
  • allikatele vähem kulutamine
  • ajaefektiivsus
  • suurem kasum
  • kliendilojaalsus
  • kliendi kogukond

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mida tähendab termin tööaeg?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tööaeg on aeg päevas, mil tavaliselt tegutsetakse. Standard tööaeg varieerub riigiti. Paljudes riikides on see tavaliselt periood vahemikus 09:00 kuni 17:00 (kutsutakse ka 9-5-ni).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas LiveAgent`is tööaega üles seada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selleks, et LiveAgent`is tööaega üles seada minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel valige ‘Automatiseerimine’ ja siis ‘SLA’. Järgmise sammu all klikkige ‘Loo tase’. Nüüd saate selle sisse lülitada ja määrata tööaja valides ‘Ajad määratakse kindlaks järgneval tööajal’, seejärel valige ajavöönd, seadke üles iga nädalapäeva tööajad ja ‘välja arvatud pühad’ millal teie ettevõte ei tööta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millise tööaja peaksite üles seadma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie poolt valitud tööaeg peaks olenema teie ettevõtte tüübist. Tööaja seadistamisel võtke arvesse oma sihtgruppi – millisel ajal nad soovivad teie teenuseid osta. Kõige olulisem asi tööaeg lisaga kõigisse kanalitesse, kus klientidega suhtlete.” } }] }

FAQ

Mida tähendab termin tööaeg?

Tööaeg tähendab tavaliselt aega päevas, kui teostatakse tegevusi. Standard tööaeg võib riigiti erineda. Paljudes riikides on see tavaliselt vahemikus 09:00 kuni 17:00 (kutsutakse ka 9-5-ni).

Kuidas LiveAgent`is tööaega üles seada?

Selleks, et LiveAgent`is tööaega üles seada minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel valige ‘Automatiseerimine’ ja siis ‘SLA’. Järgmise sammu all klikkige ‘Loo tase’. Nüüd saate selle sisse lülitada ja määrata tööaja valides ‘Ajad määratakse kindlaks järgneval tööajal’, seejärel valige ajavöönd, seadke üles iga nädalapäeva tööajad ja ‘välja arvatud pühad’ millal teie ettevõte ei tööta.

Millise tööaja peaksite üles seadma?

Teie poolt valitud tööaeg peaks olenema teie ettevõtte tüübist. Tööaja seadistamisel võtke arvesse oma sihtgruppi – millisel ajal nad soovivad teie teenuseid osta. Kõige olulisem asi tööaeg lisaga kõigisse kanalitesse, kus klientidega suhtlete.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo