Tööaeg

Mis on tööaeg?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Tööaeg on need tunnid, mille ajal toe personal tavaliselt töötab. Firmad loovad tööaegasid, et kliendid saaksid toe personaliga suhelda. Vastamise aeg oleneb samuti tööajast. Keegi ei soovi, et kliendid peaksid Kasutajatoe vastust ootama, kui neil on kiire, nad magavad või on puhkusel.

Erinevatele osakondadele saab valida erinevad tööajad. See on kasulik, kui agendid töötavad erinevates ajavööndites. Näiteks, ettevõtte tugipersonal on saadaval 24 tundi ööpäevas. Seega vastutavad töötajad kõnede eest ainult oma vahetuse tööajal.

What are the normal business hours?

Tavaline tööaeg on enamasti 08.00 kuni 18.00-ni. Tavaliselt on see Esmaspäevast kuni Reedeni. Need ajad kehtivad väljaspool pühasid.

But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.

How many business days are 48 hours?

48 tundi on tavaliselt 2 tööpäeva. Tööpäevad on tavaliselt Esmaspäevast kuni Reedeni, kui enamik ettevõtteid töötab.

What are the working hours in the USA?

Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.

How can customer service software help you manage your business 24/7?

Klienditeeninduse tarkvara aitab teie agentidel päringuid hest kohast hallata. Puudub vajadus liideste vahel lülituda.

Näiteks saate kõik e-maili, live vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeediaga seonduvaid päringuid hallata ühest universaalsest postkastist. Seadke üles ja automatiseerige oma Liveagent ning jõuate parima klienditeenidnuse soorituseni!

If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.

But how does it help with your business hours?

Klienditeenindus ttöötab tavaliselt vahetustes. Pakkuda teenindust 24/7 on keeruline, välja arvatud juhul, kui ettevõte saab lubada endale rohkemate töötajate palkamist.

Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.

LiveAgent pakub ka Tööaja funktsiooni. See võimaldab teil tarkavaras üles seada tööaja. Selle üles seadmine aitab teie klienditoel oma töö vahetusteks ettevalmistada. Lisaks seab see üles realistlikke kliendiootusi.

Business-hours-feature-LiveAgent
LiveAgent office hours example

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.

Teised teeninduse tarkvara eelised:

  • klientide säilitamine
  • kliendirahulolu
  • allikatele vähem kulutamine
  • ajaefektiivsus
  • suurem kasum
  • kliendilojaalsus
  • kliendi kogukond

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo