Mis on telefoni sedelisüsteem?
Iga kliendi tehtud telefonikõne kasutajatoele arhiveeritakse sedeli kujul. Sedel sisaldab informatsiooni helistavast kasutajast, agendist ja nende omavahelisest vestlusest. Kui tehakse veel üks sama teemat puudutav telefonikõne, lisatakse eelmisele sedelile infot juurde.
Sedelisüsteem on oluline hoidmaks kõigil tegevustel silma peal. Mitte ainult telefonikõned, vaid sedeliteks muudetakse ka teised suhtlused. See aitab üle kõigi kanalite säilitada ühtsust ja korda.
Frequently Asked Questions
Mis on telefoni sedelisüsteem?
Telefonikõned, mida kliendid kasutajatoesse teevad arhiveeritakse sedeli kujul. See sisaldab informatsiooni helistavast kasutajast, juhtumiga tegelevast agendist ja nende omavahelisest vestlusest.
Kuidas saate telefoni sedelisüsteemi kasutada?
Telefoni sedelid võimaldavad teil klientide kohta liainfot koguda, koguda lugusid kliendi ja ettevõtte omavahelisest suhtlusest. Tänu sellele on valitseb teil kõigis suhtluskanalites ühtsus ja kord.
Kas saate LiveAgent`is telefoni sedelisüsteemi kasutada?
LiveAgent pakub telefoni sedelite võimalust. Tänu tarkvarale saate kasutada telefone kõrgemal tasemel töötades nii välja klienditeeninduse taseme.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.