Mis on telefoni sedelisüsteem?
Iga kliendi tehtud telefonikõne kasutajatoele arhiveeritakse sedeli kujul. Sedel sisaldab informatsiooni helistavast kasutajast, agendist ja nende omavahelisest vestlusest. Kui tehakse veel üks sama teemat puudutav telefonikõne, lisatakse eelmisele sedelile infot juurde.
Sedelisüsteem on oluline hoidmaks kõigil tegevustel silma peal. Mitte ainult telefonikõned, vaid sedeliteks muudetakse ka teised suhtlused. See aitab üle kõigi kanalite säilitada ühtsust ja korda.
Frequently Asked Questions
Mis on telefoni sedelisüsteem?
Telefonikõned, mida kliendid kasutajatoesse teevad arhiveeritakse sedeli kujul. See sisaldab informatsiooni helistavast kasutajast, juhtumiga tegelevast agendist ja nende omavahelisest vestlusest.
Kuidas saate telefoni sedelisüsteemi kasutada?
Telefoni sedelid võimaldavad teil klientide kohta liainfot koguda, koguda lugusid kliendi ja ettevõtte omavahelisest suhtlusest. Tänu sellele on valitseb teil kõigis suhtluskanalites ühtsus ja kord.
Kas saate LiveAgent`is telefoni sedelisüsteemi kasutada?
LiveAgent pakub telefoni sedelite võimalust. Tänu tarkvarale saate kasutada telefone kõrgemal tasemel töötades nii välja klienditeeninduse taseme.
Expert note
Telefoni sedelisüsteem võimaldab koguda informatsiooni klientide kohta ning säilitada suhtluskanalite ühtsust ja korda. Oluline tegevustel silma peal hoidmiseks.
