Tasuta Prooviperiood

Teekonna kaardistamine

Mis on teekonna kaardistamine?

Teekonna kaardistamine on analüütiline protsess. See nõuab, et omanik või juht uuriks kõiki kliendi kokkupuutepunkte. Need kontaktpunktid võivad olla iseteenindus, veebivestlus, KKK lehekülg või e-kirjad.

Mis on puutepunkt?

Kliendi puutepunkt on esimene kokkupuutepunkt teie kaubamärgiga/veebisaidiga.

Milline on teekonna kaardistamise eesmärk?

Peamine eesmärk on muuta kliendi teekond sujuvaks ja lihtsaks, et see viiks teie ettevõtte eesmärkideni. Tavaliselt on eesmärgiks müük. Seega aitab teadlikkus kliendi kokkupuutepunktidest teil protsessi parandada.

Kliendikogemus on sama oluline kui toote kvaliteet ja hind. Kujutage ette, et teie kliendid kukuvad keset ostuteekonda. See võib juhtuda seetõttu, et kliendi teekond oli segane või liiga pikk. Seega on kehva kliendikogemuse vältimiseks vaja analüüsida puutepunkte. 

Kuidas teha teekonnakaarti?

  • Looge oma UX
  • Koostage nimekiri viisidest, kuidas klient saab teie ettevõttega ühendust võtta (kõik kokkupuutepunktid)
  • Uurige ja mõistke klientide eesmärke
  • Kaardistage oma klientide teekond üksikasjalikult
  • Lihtsate voogude loomine – asjakohased kokkupuutepunktid teie brändi ja klientide jaoks

Ärge unustage sageli uuendada ja kontrollida oma klientide teekonda!

Kuidas saab teekonna kaardistamine aidata teie klienditeeninduses?

Võtame ühe näite.

Teie klient ei leia teie veebisaidilt konkreetset teavet. Hiljem avastate, et see oli tingitud sellest, et kokkupuutepunkte ei olnud tõhusalt loodud. Seega on kliendikogemus kehv ja teie klienditeeninduses on rohkem päringuid. Ettevõttena soovite neid päringuid võimalikult palju vältida. Seega, teekonnakaartide loomine, mis on lihtsad ja tõhusad, tekitab vähem päringuid. 

Aga kui teil on ikka veel palju kliendipäringuid. Teabepõhiste päringute vähendamiseks on kaks võimalust. Parim ja kõige optimaalsem viis on luua kergesti kättesaadavad KKK-d. Teine optimaalne viis on luua teadmusbaasi artikleid. Nendes artiklites saate põhjalikult selgitada olulist teavet, mida kliendid otsivad. See aitab ettevõttel vähendada tarbetuid kliendipäringuid ja parandada kliendi teekonda.

Lisateave teadmusbaasist.

Kuidas saab klienditeeninduse tarkvara aidata kliendi teekonna kaardistamisel?

Kliendi teekonna kaardistamine võib anda teile ülevaate võimalikest vigadest. Paljud vead saate parandada, kohandades oma veebisaidi kujundust. Kuid mõnikord sellest ei piisa. Tänapäeval on kõige olulisem, et teie kliendid oleksid igal platvormil kättesaadavad. Selleks vajavad teie agendid klienditeeninduse tarkvara, näiteks LiveAgent. Sellised funktsioonid nagu reaalajas vestlus võivad aidata klientidel ostu sooritamist nende teekonnal lõpule viia. Nende ostuteekonnal ei ole vaja edasi-tagasi hüpata.

Millised on muud klienditeeninduse tarkvara eelised?

  • Suurenenud kliendipidamine
  • Lihtne ja tõhus suhtlemine
  • Reaalajas vestlus, kõned, e-kiri, sotsiaalmeedia päringud ühes tarkvaras
  • Suurem käive
  • Klientide lojaalsus
  • Kliendirahulolu
  • Agentide rahulolu

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Mida tähendab teekonna kaardistamine?

Teekonna kaardistamine on protsessi visualiseerimine, mille konkreetne inimene peab läbima, et saavutada konkreetne eesmärk. See algab kasutaja tegevuste kõrvutamisega ajajoonel ning seda täiendatakse kasutajate mõtete ja emotsioonidega, et luua narratiiv, mis lõppkokkuvõttes annab protsessi visualiseerimise. Klientide teekonna kaardistamine on visuaalne esitus ostuprotsessist, mille klient läbib.

 

Mis on teekonna kaardistamise eesmärk?

Teekonna kaardistamise eesmärk on töötada välja parim strateegia konkreetsete eesmärkide jaoks, mida soovite saavutada või mida keegi on saavutamas. See aitab kindlaks määrata prioriteedid ja kõige olulisemad ülesanded, mida peate eesmärgi saavutamiseks täitma. Iga klient läbib konkreetse protsessi alates toote tundmaõppimisest kuni ostu sooritamiseni. Tänu sellele on ettevõtetel ja organisatsioonidel lihtsam kindlaks teha, mida nad peavad tagama, et protsess oleks edukas, st ostuotsus ja toote müük.

 

Millised on teekonna kaardistamise eelised?

Kui teekonna kaardistamise protsessis on teil võimalus teada saada, millist teavet, milliseid vahendeid ja protsesse kasutab iga ettevõttes tegutsev meeskond. See võimaldab teil ka panna end ostja olukorda ja lihtsamini vastata küsimusele, mida nad vajavad ostu sooritamiseks. Lisaks toetab see sisuturunduse strateegiaid. See annab soovitusi, milline sisu võib olla atraktiivne. Ja mis kõige tähtsam - see võimaldab teil ennustada enamiku klientide käitumist.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo