Mis on SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) on XML avatud-standard valideerimisandmete vahetamiseks teenusepakkuja ja identiteedi pakkuja (IDP) vahel. Saate kasutajate tuvastamiseks kasutada kolmandate osapoolte identiteedipakkujaid ja edastada identiteedi informatsiooni serveripakkujatele digitaalselt allkirjastatud XML vormis.
Frequently Asked Questions
Mis on SAML?
SAML ehk Security Assertion Markup Language, on avatud XML standard. Seda kasutatakse valideerimisandmete vahetamiseks teenusepakkuja ja identideedipakkuja (IdP) vahel. Väline identideedipakkuja võimaldab kasutajatel autentida ja edastada ka infot teenusepakkuja identiteedi kohta.
Miks peaksid SAML-i rakendama?
SAML on väärt rakendamist, sest see lihtsustab kasutajate, identiteedi pakkujate ja teenusepakkujate jaoks ühendatud autentimis- ja autoriseerimisprotsessid. Selline lahendus võimaldab tuvastada, et identiteedi pakkuja ja teenusepakkuja eksisteerivad üksteisest eraldi. See tsentraliseerib kasutajate haldamise ja annab juurdepääsu SaaS-i lahendustele.
Kas LiveAgent pakub SAML-i?
LiveAgent ei paku veel SAML-i. Siiski plaanime seda rakendada tulevikus. See võimaldab identiteedituvastajatel isesesivalt fubktsioneerida. Kasutajate haldamine on tsentraliseeritud ja SaaS lahendustele on võimalik juurde pääseda.
Expert’s note
SAML on avatud XML standard, mis lihtsustab ühendatud autentimis- ja autoriseerimisprotsesse identiteedi pakkujate ja teenusepakkuja vahel.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.