Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piletite mahajäämus

Mis on piletite mahajäämus?

Piletite mahajäämus on väljend, mida klienditoe juhid kasutavad teatud aja jooksul lahendamata piletite nimetamiseks. Piletid võivad jääda lahendamata mitmel põhjusel – võib olla suur piletite maht, agentide madal jõudlus või lihtsalt ootamatu ühekordne arvukuse tõus.

Oluline on jälgida oma piletite mahajäämust, et teha kindlaks, kas on vaja uusi töötajaid palgata või klienditeenindajaid rohkem koolitada. See annab teile üldist teavet teie tugimeeskonna tulemuslikkuse kohta ja selle kohta, millal on vaja lisatööjõudu.

Kui teie piletite seas on liiga palju lahendamata pileteid, võib see viia rahulolematute klientideni.

Piletite mahajäämusPiletite mahajäämus

KKK

Mida tähendab piletite mahajäämus?

Piletite mahajäämus on termin, mis viitab kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul lahendamata taotlustele. Põhjuseid võib olla palju, sealhulgas agentide piiratud töövõime, taotluste arv ja sõltuvused. Piletite mahajäämus on ka suurepärane mõõdik, mida jälgida, et teada saada, kui tõhus on teie klienditugi. Samuti aitab see hinnata klientide rahulolu taset.  

Millised on piletite mahajäämuse riskid?

Piletite mahajäämusega seotud riskid on eelkõige sissetulevate taotluste liiga aeglane käsitlemine, mis võib kliente frustreerida ja agentide madal tõhusus, mis võib tuleneda mitte ainult ületöötamisest, vaid ka valest prioriteetide seadmisest. Kuigi tegemist on juhusliku olukorraga, võib see tähendada, et teatud perioodidel suureneb klientide huvi, kuid kui see on regulaarne, võib see mõjutada klientide rahulolu ja brändi mainet.  

Kuidas vältida piletite mahajäämust?

Piletite mahajäämuse vältimiseks saate pileteid prioriseerida. See peaks teie töö kindlasti lihtsamaks ja tõhusamaks muutma. Laske oma meeskonnal töötada koos ja aidata üksteist piletite lahendamisel. Sobiva töörütmi säilitamine toetab ka piletite tõhusat puhastamist.  

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo