Mis on ootel olev sedel?
Sedeli ootel olevaks märkimine on moodus anda teada, et selle lahendamiseks on vaja rohkem aega. Kui sedel on märgitud Ootel, pannakse selle SLA-taimer pausile. See pakub agendile, kes konkreetse sedeli eest vastutab lahenduse leidmiseks rohkem aega.
Sedeli elutsükli ajal pole vajalik seda Ootel olevaks märkida, sest seda saab võibolla koheselt märkida staatusega Lahendatud.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab ootel sedel?
Sedeli ootel olevaks märkimine on moodus anda märku, et selle lahendamiseks on vaja rohkem aega või informatsiooni. Seda juhtub kõige rohkem sedeli elutsükli teises etapis.
Kas teil on vaja kõik sedelid ootel olevateks märkida?
Igat sedelit pole vaja ootele panna. Kui agent saab sellele anda kiire vastuse, siis ei pea sedel ootel olevat staatust läbima. Selline markeering on kasulik agentidele, kellel on palju sedeleid ja viitab asjaolule, et klient ootab oma sedeli lahendamist.
Kus saate LiveAgent`is ootel olevate sedelite nimekirja kontrollida?
Saate kontrollida sedelite ootenimekirja sedelite sektsioonis kõigi sedelite kõrval. Samuti saate filtreerida nimekirja nii, et see näitab ainult ootel olevaid sedeleid.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.