Mis on online vestlus?
Kõik algab Talkomatic`ust – see on maailma kõige esimene online vestluse süsteem, mis pakkus kõigest paari kanalit. Tänapäeval on meil mitmeid online vestluse programme, mis võimaldavad inimestel teistega interneti teel reaalajas suhelda. Sellist suhtlemist kutsutakse ka online vestluseks.
Online suhtelmisest on saanud üks põhilisi reegleid. Chatiquette, mis on tuntud ka kui vestluse etikett, loodi selleks, et vältida valestimõistmisi või konflikte.
Frequently Asked Questions
Mis on online vestlus?
Online vestlus on programm, mis võimaldab teil teiste inimestega interneti teel suhelda. Sellele pääseb juurde brauserit või saab suhelda rakenduse kaudu.
Millised on online vestluse eelised?
Online vestluse eeliseks on kiire kliendi probleemile vastamine. Tänu sellele on kogu ettevõttel võimalus suurendada konversioonide arvu ja vältida ostukorvi hülgamist, sest klient saab oma probleemile kiire vatsuse. Lisaks vähendab see teeninduse kulutusi ja tõstab klienditoe meeskonna efektiivsust. See võimaldab kliendiandmeid koguda.
Kas LiveAgent pakub online vestlust?
LiveAgent pakub live vestluse tuge. Sellel on turulolevatest kiireim vidin, mis võimaldab efektiivset suhtlemist. Lisaks on teil võimalus mistahes online vestluse konfogureerimiseks vastavalt oma vajadustele.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.