Mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel?
Erinevus seisneb kliendikogemuse individuaalseks muutmise meetodis. Mõlemad aitavad Teil teenuseid pakkuda ainulaadsel viisil, kuid teevad seda erinevalt.
Nad mõlemad…
…näivad tähendavat sama. Isikupärastamist ja kohandamist kasutatakse sageli vaheldumisi, kuna nende tähendused kattuvad. Ja kindlasti, põhimääratluse tasemel individualiseerivad nad mõlemad kliendikogemust ja sellisena on nad mõlemad klientide kaasamise strateegiad. Mõlemad lähtuvad oma individualiseerimisel tarbija eelistustest ja nende ühine eesmärk on luua eritellimusel sõnumeid.
Aga nad…
…erinevad tehnoloogia poolest. Nad kasutavad sama eesmärgi saavutamiseks erinevaid tehnoloogilisi mehhanisme. Seetõttu ei ole digitaaltehnoloogias isikupärastamine ja kohandamine omavahel asendatavad.
Nad erinevad nõutavate toimingute poolest. Isikupärastamine tehakse kasutaja jaoks ja kohandamine on tehtud kasutaja poolt. Teisisõnu, need erinevad konkreetse kasutaja kaasatuse taseme poolest. Esimesel juhul (isikupärastamine) serveeritakse Teile ilma pingutuseta maitsev võileib. Teisel juhul (kohandamine) saate muuta selle selliseks, nagu soovite.
Mitte versus, vaid isikupärastamine ja kohandamine
Need klientide kaasamise strateegiad ei ole üksteisega vastuolus, kuna neil on turunduskampaaniates sama eesmärk. Ainult et nad saavutavad selle erinevate vahenditega. Põhimõtteliselt enam-vähem keeruka automatiseerimisega.
Isikupärastamise ajal filtreeritakse kogutud andmed algoritmide abil, et eeldada ja sisuliselt oletada. Kusjuures kohandamise protsess kasutab konkreetselt kasutaja sisestatud andmeid, mis nõuavad valikute tegemist. Paradoksaalsel kombel on viimane “isiklikum” protsess, mis põhjustab mõistetes segadust.
Isikupärastamine
Tõhus isikupärastamine kasutab metoodiliselt kliendi koondandmeid, et kasutajakogemust dramaatiliselt mõjutada. Mõju on silmatorkav, sest kasutaja pole protsessi teadlikult kaasatud.
Nutikad algoritmid kontrollivad kasutajate omadusi ja meie veebikäitumist. Nende andmete põhjal pakuvad nad meile asjakohaseid tooteid, teenuseid või asjakohast sisu. Isikupärastamise näide on see, kui saate reklaamteateid, mis näivad jubedalt viitavat või on täiesti ekslikud. Nagu siis, kui saate suussulava võileiva, ei teadnud Te kunagi, et seda soovite, või veganburgerit, hoolimata sellest, et olete kõigesööja. Algoritmid võivad eksida.
Tehnoloogiline samm kohandamisest isikupärastamiseni on tegelikult kuristik. Isikupärastamiseks on vaja võimsaid algoritme. Lõppude lõpuks ei taha Te oma klientidele rullbiskviidi pakkumist teha.
Kohandatud teenused
Kas soovite edendada ja nautida individuaalset lähenemist? Kohandage. Täiustage kasutajakogemust, luues valikuid ja pakkudes individuaalseid teenuseid. Valmistage võileib ise.
Isikupärastamise ja kohandamise tulevik on siin, pakkudes ainulaadset hooldust ja meeldejäävaid kogemusi, kohandades kasutajakogemust vastavalt individuaalsetele vajadustele.
Näiteks: kujutame ette, et töötate klienditeeninduse meeskonnas ja Teile määratakse ülesanne, millest Teil pole õrna aimugi. Te raiskate tohutult aega optimaalse lahenduse otsimiseks, samal ajal kui sinu kõrval istuv kolleeg oleks võinud ülesande mõne minutiga ära teha või Teile sellest rääkida.
saamine tööl tunduks suurepärane. Tegelikult pole selleks vaja võimsaid algoritme ja eraldi arendusmeeskondi. Saate seadistada automaatikareeglid, et need teeksid valikud teie eest. Nii määratakse teile eritellimusel valmistatud ülesanded, et igaüks saaks teha seda, mida ta kõige paremini oskab.
Kohandatud kogemus
Info ülekülluse ja ületöötamise ajastul tervitame me kõik keskendunud suhtlust. Iga klient, olgu ta Teie kliendibaasist või anonüümne kasutaja, soovib saada positiivset kasutajakogemust. Ja ettevõtted tahavad seda pakkuda. Soovite kasutada erinevaid turunduskanaleid, et pakkuda oma klientidele asjakohaseid tooteid koos toega, kui nad seda soovivad ja seda läbi nende eelistatud platvormi.
Kohandamine praegu
Tehniliselt öeldes, kuigi isikupärastamist saab teha ainult võimsate algoritmide abil, saate individualiseerimist kohandamisega kohe alustada, kasutades reaalajas isikupärastatud turundust.
customer service culture
Saate rakendada reaalajas isikupärastatud teenuseid reaalajas vestluse või meiliturunduse kaudu. Olenemata sellest, kas teavitate uudiskirjadest, reklaamite klientidele uut sisu või saadate sihtotstarbelisi uuringumeile, soovite et need oleksid individuaalsed. Nii nagu teie ettevõte kohandab kujutisi, et säilitada erksat veebikohalolekut, nii saab see ka kohandada kirjutatud tekste, e-kirju ja rakenduste sõnumeid segmenteeritud vaatajaskondade jaoks.
Kiiruse suurendamiseks ja töökoormuse hõlbustamiseks võite kasutada meilimalle, terveid valmiskirjutatud sõnumeid või rakenduse sõnumeid. Kui sihite oma vaatajaskonda infograafika abil, saate kontakteeruda ka omnikanali toe ja meilisõnumitega.
Kohandamise kasutamine sõltub teie turunduskogemusest, eelarvest, kaubamärgi mainest, visioonist ja ettevõtte suunast, mille kavatsete valida.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Vaadake isikupärastamise ja kohandamise videot
Isikupärastamine ja kohandamine on kliendisuhetes kaks erinevat mõistet. Isikupärastamine tähendab kliendikogemuse kohandamist nende vajaduste ja eelistuste mõistmise kaudu. See hõlmab kohandatud teabevahetust ja soovitusi. Kohandamine tähendab, et kliendid saavad kohandada toote või teenuse aspekte vastavalt oma individuaalsetele eelistustele. LiveAgent on kõik-ühes kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda oma klientidele nii isikupärastatud kui ka kohandatud kogemusi. Tarkvara võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele dünaamilisi ja kohandatud lahendusi, kasutades reaalajas ja varasemate klientide andmeid. LiveAgent muudab erakordse kliendikogemuse loomise lihtsaks.
Topics
- Isikupärastamine
- Kohandamine
- Usaldus
Video summary
Oluline on näidata oma kasutajatele sisu, mis on nende jaoks oluline. Kui näitate kasutajatele sisu, mis vastab nende vajadustele, loote endale usaldusväärse allika. Saate teavet isikupärastada või kohandada. Isikupärastamine tähendab teenuse muutmist, et ette aimata, mis kasutajale oluline on. Kujutage ette, et lähete oma lemmik kohvikusse. Kui käite seal sageli, võite end leida tavakundena: baarmenid võivad hakata teid nimepidi tervitama. Teie kogemus on teie jaoks isikupärastatud, lähtudes sellest, mida ettevõte teie kohta teab. Toote kujunduses on isikupärastamine passiivne protsess, mis muudab sisu või kliendi nägemust. Kõik need muudatused toimuvad tagaplaanil. Isikupärastamine võib olla seotud konkreetsele isikule - näiteks soovitavad e-kaubanduse saidid sageli tooteid, mis põhinevad kasutaja varasematel ostudel. Isikupärastamine võib põhineda ka laiemate demograafiliste tunnuste - rahvusvahelised uudiste saidid esitavad kasutajatele kohalikke uudiseid nende praeguse asukoha põhjal. Kohandamine nõuab kasutajalt rohkem aktiivset osalemist: naastes kohvikusse, kohandate oma tellimust, kui soovite midagi pisut erinevat sellest, mida ettevõte tavaliselt pakub. Võite näiteks tellida oma tavalise tellimuse, kuid soovida rohkem vahust koort. Kui kasutajad kujundavad saiti vastavalt oma vajadustele ja huvidele, teevad nad muudatusi sellele, mida nad näevad: paljud uudistega sait pakuvad kasutajatele võimalust valida huvipakkuvaid uudisteteemasid. See nõuab rohkem vaimset pingutust ja rohkem usaldust teie kasutajatelt. Pidage meeles, et isikupärastamine tehakse *kasutaja jaoks* ja kohandamine tehakse *kasutaja poolt*.
Frequently Asked Questions
Kuidas isikupärastamine ja kohandamine ettevõtetel klienditeenindust parandada aitavad?
Nad parandavad klienditeenindust, pakkudes tõhusamat, sihipärasemat ja kiiremat tuge. Klienditeeninduse individualiseerimine suurendab kliendikogemust ja täiustab ühtlasi ka kliendi teekonda. Klienditeeninduse kvalitatiivne täiustamine suurendab võimalusi potentsiaalsete klientide konverteerimist ja klientide hoidmist.
Mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel e-kaubanduse tehnoloogias?
Tehniliselt hõlmab e-kaubanduse isikupärastamine algoritme koos programmeeritud juhistega konkreetsete ülesannete jaoks. Need peavad olema väga võimsad, et kliente hästi sihtida ja individualiseerida. Kohandamine võimaldab ettevõtetel ja klientidel seadistada automatiseerimisi, et pakkuda teistele ettevõtetele ja/või klientidele individuaalset kliendituge.
Miks asendab isikupärastamine kohandamise?
Sest andmete kogumine ja analüüs on muutumas üha keerukamaks ja ettevõtetele kättesaadavamaks. Ka kasutajatel võib olla raske teha teadlikke otsuseid seoses sellega, mida valida või mida nad üldse tahavad. Nii et tegelikkuses võivad nad kõrgetasemelist individualiseerimist suisa tervitada.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.