Tasuta Prooviperiood

Isikupärastamine või kohandamine

Mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel?

Erinevus seisneb kliendikogemuse individuaalseks muutmise meetodis. Mõlemad aitavad Teil teenuseid pakkuda ainulaadsel viisil, kuid teevad seda erinevalt.

Nad mõlemad…

…näivad tähendavat sama. Isikupärastamist ja kohandamist kasutatakse sageli vaheldumisi, kuna nende tähendused kattuvad. Ja kindlasti, põhimääratluse tasemel individualiseerivad nad mõlemad kliendikogemust ja sellisena on nad mõlemad klientide kaasamise strateegiad. Mõlemad lähtuvad oma individualiseerimisel tarbija eelistustest ja nende ühine eesmärk on luua eritellimusel sõnumeid.

Aga nad…

…erinevad tehnoloogia poolest. Nad kasutavad sama eesmärgi saavutamiseks erinevaid tehnoloogilisi mehhanisme. Seetõttu ei ole digitaaltehnoloogias isikupärastamine ja kohandamine omavahel asendatavad.

Nad erinevad nõutavate toimingute poolest. Isikupärastamine tehakse kasutaja jaoks ja kohandamine on tehtud kasutaja poolt. Teisisõnu, need erinevad konkreetse kasutaja kaasatuse taseme poolest. Esimesel juhul (isikupärastamine) serveeritakse Teile ilma pingutuseta maitsev võileib. Teisel juhul (kohandamine) saate muuta selle selliseks, nagu soovite.

Mitte versus, vaid isikupärastamine ja kohandamine

Need klientide kaasamise strateegiad ei ole üksteisega vastuolus, kuna neil on turunduskampaaniates sama eesmärk. Ainult et nad saavutavad selle erinevate vahenditega. Põhimõtteliselt enam-vähem keeruka automatiseerimisega.

Isikupärastamise ajal filtreeritakse kogutud andmed algoritmide abil, et eeldada ja sisuliselt oletada. Kusjuures kohandamise protsess kasutab konkreetselt kasutaja sisestatud andmeid, mis nõuavad valikute tegemist. Paradoksaalsel kombel on viimane “isiklikum” protsess, mis põhjustab mõistetes segadust.

Isikupärastamine

Tõhus isikupärastamine kasutab metoodiliselt kliendi koondandmeid, et kasutajakogemust dramaatiliselt mõjutada. Mõju on silmatorkav, sest kasutaja pole protsessi teadlikult kaasatud.

Nutikad algoritmid kontrollivad kasutajate omadusi ja meie veebikäitumist. Nende andmete põhjal pakuvad nad meile asjakohaseid tooteid, teenuseid või asjakohast sisu. Isikupärastamise näide on see, kui saate reklaamteateid, mis näivad jubedalt viitavat või on täiesti ekslikud. Nagu siis, kui saate suussulava võileiva, ei teadnud Te kunagi, et seda soovite, või veganburgerit, hoolimata sellest, et olete kõigesööja. Algoritmid võivad eksida.

Tehnoloogiline samm kohandamisest isikupärastamiseni on tegelikult kuristik. Isikupärastamiseks on vaja võimsaid algoritme. Lõppude lõpuks ei taha Te oma klientidele rullbiskviidi pakkumist teha.

Kohandatud teenused

Mis aga puudutab soovitud kliendikogemuse pakkumist, kas sooviksite esitleda ja nautida individuaalset lähenemist? Kohandage. Täiustage kasutajakogemust, tehes valikuid ja pakkudes individuaalseid teenuseid. Valmistage võileib ise.

Isikupärastamise ja kohandamise tulevik on siin, pakkudes ainulaadset hooldust ja meeldejäävaid kogemusi, kohandades kasutajakogemust vastavalt individuaalsetele vajadustele.

Näiteks: kujutame ette, et töötate klienditeeninduse meeskonnas ja Teile määratakse ülesanne, millest Teil pole õrna aimugi. Te raiskate tohutult aega optimaalse lahenduse otsimiseks, samal ajal kui sinu kõrval istuv kolleeg oleks võinud ülesande mõne minutiga ära teha või Teile sellest rääkida.

Isikupärastatud ülesannete määramine tunduks tööl suurepärane. Tegelikult pole selleks vaja võimsaid algoritme ega eraldi arendusmeeskondi. Saate seadistada automaatika reeglid Teie eest valikuid tegema. Nii määratakse Teile eritellimusel valmistatud ülesanded, et igaüks saaks teha seda, mida ta kõige paremini oskab.

Kohandatud kogemus

Info ülekülluse ja ületöötamise ajastul tervitame me kõik keskendunud suhtlust. Iga klient, olgu ta Teie kliendibaasist või anonüümne kasutaja, soovib saada positiivset kasutajakogemust. Ja ettevõtted tahavad seda pakkuda. Soovite kasutada erinevaid turunduskanaleid, et pakkuda oma klientidele asjakohaseid tooteid koos toega, kui nad seda soovivad ja seda läbi nende eelistatud platvormi.

Kohandamine praegu

Tehniliselt võttes võib öelda, et kuigi isikupärastamist saab teha ainult võimsate algoritmidega, saate individualiseerimist alustada kohe, kasutades reaalajas isikupärastatud turundust.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture
Teadmusbaasi kohandamine kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Saate rakendada reaalajas isikupärastatud teenuseid reaalajas vestluse või meiliturunduse kaudu. Olenemata sellest, kas teavitate uudiskirjadest, reklaamite klientidele uut sisu või saadate sihtotstarbelisi küsitlusmeile, soovite et need oleksid individuaalsed. Täpselt nii nagu Teie ettevõte kohandab pilte, et säilitada erksat kohalolekut veebis, saate kohandada ka kirjutatud tekste, e-kirju ja rakenduste sõnumeid segmenteeritud vaatajaskondade jaoks.


Töökoormuse kergendamiseks ja kiirendamiseks võite kasutada e-kirja malle, terviklikke eelnevalt kirjutatud sõnumeid või rakenduse sõnumeid. Kui sihite oma vaatajaskonda infograafika abil, saate jätkata ka mitmekanalilise toe ja e-kirjadega.
Kohandamise kasutamine sõltub Teie turunduskogemusest, eelarvest, brändi kuvandist, visioonist ja plaanitud ettevõtte suunast.

Tagasiside ja soovituste funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kuidas isikupärastamine ja kohandamine ettevõtetel klienditeenindust parandada aitavad?

Nad parandavad klienditeenindust, pakkudes tõhusamat, sihipärasemat ja kiiremat tuge. Klienditeeninduse individualiseerimine suurendab kliendikogemust ja täiustab ühtlasi ka kliendi teekonda. Klienditeeninduse kvalitatiivne täiustamine suurendab võimalusi potentsiaalsete klientide konverteerimist ja klientide hoidmist.

Mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel e-kaubanduse tehnoloogias?

Tehniliselt hõlmab e-kaubanduse isikupärastamine algoritme koos programmeeritud juhistega konkreetsete ülesannete jaoks. Need peavad olema väga võimsad, et kliente hästi sihtida ja individualiseerida. Kohandamine võimaldab ettevõtetel ja klientidel seadistada automatiseerimisi, et pakkuda teistele ettevõtetele ja/või klientidele individuaalset kliendituge. 

Miks asendab isikupärastamine kohandamise?

Sest andmete kogumine ja analüüs on muutumas üha keerukamaks ja ettevõtetele kättesaadavamaks. Ka kasutajatel võib olla raske teha teadlikke otsuseid seoses sellega, mida valida või mida nad üldse tahavad. Nii et tegelikkuses võivad nad kõrgetasemelist individualiseerimist suisa tervitada. 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo