Mis on hosti kaardistamine?
Hosti kaardistamine on teie vaikimisi URL-i domeeni kaardistamise protsess URL-i või teise domeeniga. Sellisel moel saab URL teie ettevõtte nime sisaldada.
Teie aadressiks on vaikimisi LiveAgent`i alamdomeen. Hosti kaardistamisega saab seda muuta enda domeeni alamdomeeniks. Selline mugandus peab olema domeeni pakkuja poolt heaks kiidetud.
Näiteks võib teie vaikimisi toe lehekülje URL-i aadress olla support.companyname.ladest.com. Hosti kaardistamine võimaldab teil teha URL-i support.companyname.com.
Saage hosti kaardistamisest rohkem teada.
Frequently Asked Questions
Mis on hosti kaardistamine?
Hosti kaardistamine on prostess, mis võimaldab teil kaardistada vaikimisi domeeni URL-i teise URL-i või domeeniga. See võimaldab URL-il sisaldada teie ettevõtte nime. Näiteks, vaikimisi toe lehekülje URL võib olla help.companyname.helpdesk.com. Hosti kaardistamine loob URL-i support.companyname.com.
Milline on hosti kaardistamise roll?
Hosti kaardistamine võimaldab paremat jagatava lingi kvaliteeti. Seda on lihtsam meeles pidada ning see näeb palju professionaalsel välja. Tänu sellele tajutakse klienditeenindust veelgi kõrgemal tasemel olevana.
Kas saate LiveAgent`is oma hosti kaardistamist kontrollida?
Saate kontrollida hosti kaardistamist LiveAgent`is. Saate LiveAgent`i paneelil kõike teha. Minge "Konfiguratsioon", siis klikkige "Süsteem" ja "Domeeni seaded" ning sinna saate sisestada oma kohandatud domeeni. See võimaldab kõigil agentidel kasutada kohandatud domeeni.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.