Mis on agendi paneel?
Kui agendid logivad oma LiveAgent`i kontole saavad nad asju hallata Agendi paneelilt. Nad saavad aktiveerida plugina, luua ja hallata sedeleid, asendada vaikimisi Liveagent`i logo, luua uusi kasutajaid, redigeerida organisatsioone ja palju muud. Vestluse sessioone on võimalik algatada otse Agendi paneelilt. Kõik on koondatud ühte kohta. agendi paneel asub Liveagent`i akna vasakul pool. Selle kasutamine on lihtne ja selge.
Kui agendid logivad sisse oma LiveAgenti kontodele, leiavad nad agendiliidese vasakus servas agendipaneeli. Sealt saavad nad konfigureerida ja kohandada konto seadeid, lisada või eemaldada kasutajaid, luua agendirühma, hallata õigusi (juhul, kui administraatori roll), aktiveerige pistikprogramm ja palju muud. Kuid oma igapäevaste ülesannete puhul võimaldab paneel neil peamiselt töötada kliendiprofiilidega, pääseda juurde saadud tugipiletitele, suhelda armatuurlauaga, suhelda klientidega reaalajas vestluse või kasutage kõnekeskuse funktsioone.
Agendipaneeli mugavus seisneb selles, et kõiki kliendisuhtlusi saab algatada, neile juurde pääseda ja hallata ühest kohast. See mitte ainult ei aita tõsta agentide tootlikkust ja minimeerida nende jõudeolekuaega, vaid, mis on veelgi olulisem, lühendab klientide ooteaegu, suurendab nende rahulolu ja parandab üldist kliendikogemust.
Improve your customer service
Profit from higher agent productivity levels and customer retention with LiveAgent's omnichannel help desk software.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.