Mis on agendi liides?
Agendi liides annab agendile täieliku kontrolli kõigi tegevuste üle, mis on seotud agendi tööga kasutajatoe tarkvaras. Liidesel on erinevad sektsioonid nagu töölaud ja sedeli detailide paneel, mis võimaldab agentidel teostada mitmeid tegevusi.
Mida saate agendi liideses teha?
Agendid suudavad sooritada mitmeid tegevusi nagu:
- Kanda üle sedeli kohustusi
- Lisada märkusi
- Redigeerida kliendi informatsiooni
- Liita ja eemaldada kliente e-mailide nimekirjast
- Pakkuda tagasimakseid
- Viia läbi väliseid ja sisemisi live vestlusi, videokõnesid ja telefonikõnesid
- Luua laiaulatuslikke raporteid
- Looge teadmistebaase ja kliendiportaale
Selleks, et saada täielikku ülevaadet sellest, mida saate agendi liideses teha, tutvuge selle lingiga.
Milliseid raporteid saate oma agendi liideses luua?
Raporteerimise töölaud agendi liideses annab ülevaate individuaali ja meeskonna (osakonna) sooritusest, mis puutub sedelite lahendamisse, keskmisesse vastamise aega, sedelite ülekandmisesse, esimese kontakti lahendusse ja muusse.
Aruannete loomisega saate mitte ainult määrata agenditarkvara kasutust, vaid tuvastada ka ebatavalisi tegevusi või suundumusi teie töötajate käitumises.
