Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agendi liides

Mis on agendi liides?

Agendi liides annab agendile täieliku kontrolli kõigi tegevuste üle, mis on seotud agendi tööga kasutajatoe tarkvaras. Liidesel on erinevad sektsioonid nagu töölaud ja sedeli detailide paneel, mis võimaldab agentidel teostada mitmeid tegevusi.

Mida saate agendi liideses teha?

Agendid suudavad sooritada mitmeid tegevusi nagu:

  • Kanda üle sedeli kohustusi
  • Lisada märkusi
  • Redigeerida kliendi informatsiooni
  • Liita ja eemaldada kliente e-mailide nimekirjast
  • Pakkuda tagasimakseid
  • Viia läbi väliseid ja sisemisi live vestlusi, videokõnesid ja telefonikõnesid
  • Luua laiaulatuslikke raporteid
  • Looge teadmistebaase ja kliendiportaale

Selleks, et saada täielikku ülevaadet sellest, mida saate agendi liideses teha, tutvuge selle lingiga.

Milliseid raporteid saate oma agendi liideses luua?

Raporteerimise töölaud agendi liideses annab ülevaate individuaali ja meeskonna (osakonna) sooritusest, mis puutub sedelite lahendamisse, keskmisesse vastamise aega, sedelite ülekandmisesse, esimese kontakti lahendusse ja muusse.

Agendi liides
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on agendi kasutajaliides?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agendi kasutajaliides annab agentidele võimaluse kontrollida ja teha oma osa tööst kasutajatoe tarkvaras. Liides sisaldab töölauda ja sedelipaneeli, tänu millele agent saab kanda üle sedelite kohustus, redigeerida kliendi informatsiooni, koordineerida e-mailide nimekirju, viia läbi kõnesid ning vestlusi, luua laiaulatuslikke raporteid ja teadmistebaase.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid funktsioonid on LiveAgent`i töölaual?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`i töölaualt leiate kõik, mida vajate on praeguse töö tegemiseks. Sealt leiate reaalajas agentide töö jälgimise võimalused. Lisaks näete neile määratud avatud sedelite arvu, kuid agent näeb ka oma kolleegidele määratud sedeleid.” } } ] }

KKK

Mis on agendi kasutajaliides?

Agendi kasutajaliides annab agentidele võimaluse kontrollida ja teha osa tööst kasutajatoe tarkvaras. Liides sisaldab teiste seas töölauda ja sedelipaneeli, tänu millele agent saab kanda üle sedelite kohustus, redigeerida kliendi infot, koordineerida e-mailide nimekirju, viia läbi telefonikõnesid ja vestlusi, luua laiaulatuslikke raporteid ja teadmistebaase.

Millised funktsioonid LiveAgent`i töölaual on?

LiveAgent`i töölaualt leiate kõik, mida vajate on praeguse töö tegemiseks. Sealt leiate reaalajas agentide töö jälgimise võimalused. Lisaks näete neile määratud avatud sedelite arvu, kuid agent näeb ka oma kolleegidele määratud sedeleid.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo