Mis on agendi liides?
Agendi liides annab agendile täieliku kontrolli kõigi tegevuste üle, mis on seotud agendi tööga kasutajatoe tarkvaras. Liidesel on erinevad sektsioonid nagu töölaud ja sedeli detailide paneel, mis võimaldab agentidel teostada mitmeid tegevusi.
Mida saate agendi liideses teha?
Agendid suudavad sooritada mitmeid tegevusi nagu:
- Kanda üle sedeli kohustusi
- Lisada märkusi
- Redigeerida kliendi informatsiooni
- Liita ja eemaldada kliente e-mailide nimekirjast
- Pakkuda tagasimakseid
- Viia läbi väliseid ja sisemisi live vestlusi, videokõnesid ja telefonikõnesid
- Luua laiaulatuslikke raporteid
- Looge teadmistebaase ja kliendiportaale
Selleks, et saada täielikku ülevaadet sellest, mida saate agendi liideses teha, tutvuge selle lingiga.
Milliseid raporteid saate oma agendi liideses luua?
Raporteerimise töölaud agendi liideses annab ülevaate individuaali ja meeskonna (osakonna) sooritusest, mis puutub sedelite lahendamisse, keskmisesse vastamise aega, sedelite ülekandmisesse, esimese kontakti lahendusse ja muusse.

KKK
Mis on agendi kasutajaliides?
Agendi kasutajaliides annab agentidele võimaluse kontrollida ja teha osa tööst kasutajatoe tarkvaras. Liides sisaldab teiste seas töölauda ja sedelipaneeli, tänu millele agent saab kanda üle sedelite kohustus, redigeerida kliendi infot, koordineerida e-mailide nimekirju, viia läbi telefonikõnesid ja vestlusi, luua laiaulatuslikke raporteid ja teadmistebaase.
Millised funktsioonid LiveAgent`i töölaual on?
LiveAgent`i töölaualt leiate kõik, mida vajate on praeguse töö tegemiseks. Sealt leiate reaalajas agentide töö jälgimise võimalused. Lisaks näete neile määratud avatud sedelite arvu, kuid agent näeb ka oma kolleegidele määratud sedeleid.