Tundub, et proovite kätte saada Slack’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Slack tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Slack veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Slack esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Slack on uus moodus, kuidas oma meeskonnaga suhelda. See on kiirem, paremini organiseeritud ja palju turvalisem, kui e-mail.
Slack on uus moodus, kuidas oma meeskonnaga suhelda. See on kiirem, paremini organiseeritud ja palju turvalisem, kui e-mail.
Slack`i klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi..
Saate Slack`iga ühendust võtta alustades nende veebilehel agendiga live vestlust või jättes nende sotsiaalmeediasse sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi
Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili aadressil: feedback@slack.com.
Jah, Slack pakub live tuge. Minge lehe alaossa: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack ei paku telefoni teel klienditeenindust.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel