Tundub, et proovite kätte saada Sendinblue ’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sendinblue tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sendinblue veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sendinblue esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Sendinblue on kõik-ühes digitaalsete kliendisuhete turundusplatvorm, mis annab B2B ja B2C ettevõtetele, poodide müüjatele ja agentuuridele võimaluse luua kliendisuhteid.
Sendinblue on kõik-ühes digitaalsete kliendisuhete turundusplatvorm, mis annab B2B ja B2C ettevõtetele, poodide müüjatele ja agentuuridele võimaluse luua kliendisuhteid.
Sendinblue klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, e-posti tugi, kontaktivorm ja teadmusbaas.
Võite Sendinbluega ühendust võtta, saates neile e-kirja, helistades nende vihjeliinile või jättes neile sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega ühenduse võtmiseks võite kirjutada meili aadressile contact@sendiblue.com.
Ei, Sendinblue'l pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate helistamist, võite võtta ühendust nende infotelefoniga numbril + 1 (844)-744-2639.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel