Tundub, et proovite kätte saada Reverb’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Reverb tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Reverb veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Reverb esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Reverb on suurim online-turg, mis on pühendatud uute, kasutatud ja vanade muusikainstrumentide ja varustuse ostmisele ja müügile.
Reverb on suurim online-turg, mis on pühendatud uute, kasutatud ja vanade muusikainstrumentide ja varustuse ostmisele ja müügile.
Reverbi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
Saate Reverb'iga ühendust võtta, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate Reverb'iga ühendust võtta vormi täites. Otsige üles nupp "Need Help" veebilehel https://reverb.com/.
Ei, Reverb ei paku kliendituge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada tuge kõne teel, saate ühendust võtta nende telefoniliiniga (866) 279-4489
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel