Tundub, et proovite kätte saada Poly’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Poly tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Poly veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Poly esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Poly klienditeeninduse agentidel kulub tavaliselt e-kirjadele vastamiseks 1 päev .
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Poly on ülemaailmne kommunikatsiooniettevõte, mis tagab autentse inimliku ühenduse ja koostöö.
Poly on ülemaailmne kommunikatsiooniettevõte, mis tagab autentse inimliku ühenduse ja koostöö.
Poly klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-kiri vormi kaudu, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi.
Poly'ga saab ühendust võtta, saates neile e-kirja vormi kaudu, alustades vestlust nende veebisaidil reaalajas vestluse agendiga, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile.
Saate Poly'ga ühendust võtta, täites vormi: https://www.poly.com/us/en/support/contact/email-support#
Jah, Poly pakub reaalajas vestluse tuge. Minge veebisaidile ja valige nupp "Chat": https://www.poly.com/us/en/support/contact#
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil 1-855-765-7878
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel