Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poly kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Poly’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Poly tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Poly veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Poly esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Poly klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Poly klienditoega

Poly E-posti tugi

Puudub

Vestelge Poly esindajaga

Poly Reaalajavestluse tugi

Reaalajavestluse nupp veebilehel

Helistage Poly kasutajatoele

Poly Kõnekeskuse tugi

1-855-765-7878

Uurige rohkem Poly toodete kohta

Poly Teadmusbaas

Puudub

Osalege Poly kogukonna foorumi aruteludes

Poly Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Poly Facebooki leht

Poly Facebooki leht

facebook.com/PolyCompany/

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Poly klienditeeninduse agentidel kulub tavaliselt e-kirjadele vastamiseks 1 päev .

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Poly Üldtingimused

Poly Üldtingimused

Puudub

Poly Privaatsuspoliitika

Poly Privaatsuspoliitika

Puudub

Poly Turbepoliitika

Poly Turbepoliitika

Puudub

Poly GDPR

Poly GDPR

Puudub

Poly Vikipeedia Leht

Poly Vikipeedia Leht

Puudub

Poly Sidusprogramm

Poly Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Poly??

Poly on ülemaailmne kommunikatsiooniettevõte, mis tagab autentse inimliku ühenduse ja koostöö. 

Millist kliendituge Poly pakub?

Poly klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-kiri vormi kaudu, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi.

Kuidas võtta ühedust Poly'ga?

Poly'ga saab ühendust võtta, saates neile e-kirja vormi kaudu, alustades vestlust nende veebisaidil reaalajas vestluse agendiga, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. 

Mis on Poly e-posti aadress?

Saate Poly'ga ühendust võtta, täites vormi: https://www.poly.com/us/en/support/contact/email-support#

">

Kas Poly'l on reaalaajas vestlus?

Jah, Poly pakub reaalajas vestluse tuge. Minge veebisaidile ja valige nupp "Chat": https://www.poly.com/us/en/support/contact#

 

Kuidas rääkida kellegagi Poly'st?

Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil 1-855-765-7878 

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo