Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Habr’i kasutajatoe kontaktid

Habr’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Habr’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Habr tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Habr veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Habr esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Habr klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Habr klienditoega

Habr E-posti tugi

info@habr.com

Vestelge Habr esindajaga

Habr Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Habr kasutajatoele

Habr Kõnekeskuse tugi

+7 499 653-59-61

Osalege Habr kogukonna foorumi aruteludes

Habr Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Habr Instagram

Habr Instagram

Puudub

Habr Facebooki leht

Habr Facebooki leht

facebook.com/habr.eng

Habr Twitter

Habr Twitter

twitter.com/habr_eng

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Habr Üldtingimused

Habr Üldtingimused

Puudub

Habr Privaatsuspoliitika

Habr Privaatsuspoliitika

Puudub

Habr Turbepoliitika

Habr Turbepoliitika

Puudub

Habr GDPR

Habr GDPR

Puudub

Habr Vikipeedia Leht

Habr Vikipeedia Leht

Puudub

Habr Sidusprogramm

Habr Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Habr?

Habr on massiivne blogiplatvorm, millel on mitmemiljoniline ja mitmekultuuriline publik.

Millist kliendituge Habr pakub?

Habr'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

 

Kuidas võtta ühendust Habr'iga?

Habr'iga saab ühendust võtta e-posti teel, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

Mis on Habr'i e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile info@habr.com

Kas Habr'il on reaalajas vestlus?

Ei, Habr ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi Habr'ist?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +7 499 653-59-61

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo