Tundub, et proovite kätte saada Habr’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Habr tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Habr veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Habr esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Habr on massiivne blogiplatvorm, millel on mitmemiljoniline ja mitmekultuuriline publik.
Habr on massiivne blogiplatvorm, millel on mitmemiljoniline ja mitmekultuuriline publik.
Habr'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
Habr'iga saab ühendust võtta e-posti teel, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile info@habr.com
Ei, Habr ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +7 499 653-59-61
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel