Tundub, et proovite kätte saada Nintendo’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Nintendo tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Nintendo veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Nintendo esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Nintendo on rahvusvaheline tarbeelektroonika ja videomängude ettevõte.
Nintendo on rahvusvaheline tarbeelektroonika ja videomängude ettevõte.
Nintendo klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi.
Saate Nintendoga ühendust võtta, alustades reaalajas vestlust nende veebisaidil, helistades nende infoliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende kogukonnafoorumit.
Nintendo ei paku e-posti tuge.
Jah, Nintendo pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebisaidile ja otsige üles "Start chat" nupp: https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact
Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga 1-800-255-3700
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel