Tundub, et proovite kätte saada Microsoft’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Microsoft tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Microsoft veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Microsoft esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Microsoft klienditeeninduse agentidel kulub tavaliselt e-kirjadele vastamiseks 3 päeva .
Microsoft reaalajavestluse agentidel kulub tavaliselt vastamiseks 3 päeva .
Microsoft kõne esindajatel kulub tavaliselt vastuvõtmiseks 3 päeva .
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Microsoft on juhtiv ülemaailmne arvutitarkvara tootja.
Microsoft on tarkvara ja veebiteenuste ettevõte. Microsoft on juhtiv ülemaailmne arvutitarkvara, arvuti-, mobiil- ja mängusüsteemide riistvara ning pilveteenuste müüja.
Microsofti klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindus.
Saate Microsoft'i tugimeeskonnaga ühendust võtta, alustades vestlust reaalajas vestluse agendiga nende veebisaidil või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Alternatiivina võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteenindustuge.
Jah, Microsoft pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebilehele: https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ and start chatting with a live agent.
Microsoft ei paku kliendituge telefoni teel.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel