vCita integration
Partner website
Partner Privacy Policy
vCita Privaatsuspoliitikaga
Mis on vCita?
vCita on väikeste ettevõtete poolt kasutatav kohtumiste ajakavasse lisamise töörist. Ühtlasi sisaldab vCita ka kliendihalduse ja turunduse tööriistu.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage vCita integratsiooni, et luua ja üles leida kliente, luua vestlusi ning kiireid aegu ja hoida end uute ja olemasolevate klientide suhtes teadlikuna.
Hüved
- Hallake kliente ilma rakendusi vahetamata
- Andke omale hingamisruumi ja lisaga ajakavasse kiireid aegu.
Frequently Asked Questions
Mis on vCita?
vCita on graafiku tegemise tarkvara, mis pakub alates 2010. aastast ka CRM-i ja turundustööriistu.
Mis on LiveAgentis vCita integratsioonide kasutamise hüved?
vCita LiveAgenti integreerimise võimalused: - luua efektiivse töövoo - lubab lisada graafikusse kohtumisi LiveAgentist - võimaldab alustada vestlusi vCita kontaktidega
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.
Kuidas kasutada klienditeeninduses WhatsAppi
WhatsApp on võimas tööriist klienditeeninduseks, võimaldades isikupärastatud suhtlust, klientide rahulolu jälgimist ja lojaalsuse suurendamist. Ettevõtted saavad luua profiile, teavitada kliente saadavusest ja integreerida platvormi oma kasutajatoe tarkvaraga. Lisaks saab WhatsAppi kasutada ka sisekommunikatsiooni vahendina, parandades töötajate kogemust.