Partner
Mis on vCita?
vCita on väikeste ettevõtete poolt kasutatav kohtumiste ajakavasse lisamise töörist. Ühtlasi sisaldab vCita ka kliendihalduse ja turunduse tööriistu.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage vCita integratsiooni, et luua ja üles leida kliente, luua vestlusi ning kiireid aegu ja hoida end uute ja olemasolevate klientide suhtes teadlikuna.
Hüved
- Hallake kliente ilma rakendusi vahetamata
- Andke omale hingamisruumi ja lisaga ajakavasse kiireid aegu.
Frequently asked questions
Mis on vCita?
vCita on graafiku tegemise tarkvara, mis pakub alates 2010. aastast ka CRM-i ja turundustööriistu.
Mis on LiveAgentis vCita integratsioonide kasutamise hüved?
vCita LiveAgenti integreerimise võimalused:
- luua efektiivse töövoo
- lubab lisada graafikusse kohtumisi LiveAgentist
- võimaldab alustada vestlusi vCita kontaktidega
Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.
Sedeli lõim on kommunikatsiooni, märkmete, ajatemplite ja vastuste kogum. Kõik agendid, kellele on määratud sedelid, administraatorid ja omanik, kellel on juurdepääs lõimedele, saavad sellele juurde pääseda LiveAgent`is klienditoe tarkvaras. LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klienditoe ja klienditeeninduse jaoks ning partnerprogrammi. Keskendutakse ka brändi tugevdamisele ja selle loomisele.
Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse funktsioone, nagu tagasisidekogumine, klientide jälgimine ja kaaskirja mallid. LiveAgenti tarkvara sisaldab ka VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Oluline on saada kasutajatelt tagasisidet kliendiportaali kasutamise kohta. Mallid võimaldavad saata kliendile kohandatud tagasiside taotlusi. Tugiportaal salvestab teadmusebaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet ning toetab kliente ka siis, kui ettevõte pole võrgus.