uKit integration
Partner website
Uurige Rohkem
Partner Privacy Policy
uKit Privaatsuspoliitikaga
Kui soovite hakata oma uKit veebilehel kasutama LiveAgent’s vestluse nuppu, palun järgige samm-sammulist allpool olevat integratsioonijuhendit või vaadake lihtsalt integratsioonivideot.
- Avage uKit ehitaja ja minge Vidinad>Kontaktid
- Valige LiveAgent ja lohistage vidin veebilehele, hoides all hiire vasakpoolset nuppu.
- Klikkige live vestluse nupul, seejärel klikkige vasakul külgribal “Ühenda konto”.
- Otsige üles oma LiveAgent`i konto url ja API võti. Kui tel pole kontot, saate selle luua klikkides “Loo konto”.
Mis on API võti?
- Minge oma LiveAgent`i kontol Konfiguratsioon >Süsteem> API ja kopeerige siit oma API võti
- Oletegi valmis. Vaikimisi live vestluse nupp on teie veebilehel nähtav.
- Kui soovite muuta vaikimisi nuppu (värvi, teksti…) avage oma LiveAgent`i konto ja minge Konfiguratsioon>Vestlus>Vestluse nupud ja klikkige nupul, et konkreetse nupu väljanägemist redigeerida.
Miks uKit?
uKit on veebilehe koostaja, mille abil on võimalik kerge vaevaga funktsionaalseid ettevõtte veebilehti luua. See veebilehe koostaja on mõeldud tehnikat mitte nii hästi valdavatele inimestele. See on kergesti navigeeritav, lõbus ja kaasaegne. uKit`il on elegantne “drag-and-drop” redigeerija, mis võimaldab teil väljav valitud vormimalli kergesti kohandada.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i uKit integratsioon võimaldab teil oma uKit poe veebilehele live vestluse nupu paigaldada.
Frequently Asked Questions
Kuidas saate integreerida live vestluse nupu Ukit`i?
1. Minge Ukit'i Vidinad - Kontaktid - Liveagent 2. Täitke ära the URL ja API võti mis on saadud LiveAgent`ist 3. Logige oma LiveAgent`i kontole 4. Kohandage oma live vestlust Konfiguratsioonid - Vestlus - Vestluse nupp
Millised on Ukit`i kasutamise eelised?
- soodne - kohandatav - lihtne kasutada - suurepärase disainiga
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.