Ucraft integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ucraft Privaatsuspoliitikaga
Mis on Ucraft?
Ucrafti veebisaidi koostaja eesmärk on muuta teie veebiideed veebireaalsuseks. Selle eesmärk on muuta veebisaitide arendusprotsess lihtsamaks ja kiiremaks ning keskenduda kvaliteedile. Kui soovite luua veebisaiti endale, oma ettevõttele või mõne sündmuse jaoks, on Ucraft suurepärane võimalus. Ucraftiga saate hõlpsalt ja kiiresti luua veebilehti drag-and-drop meetodil. Kauni veebilehega võidate rohkem külastajaid.
Kuidas Ucrafti kasutada?
Ucraft sobib kõigile, kes soovivad luua isikliku või ettevõtte veebisaidi. See on elujõuline sihtlehtede, ajaveebiplatvormide ja veebipoodide loomiseks. Ucrafti abil saate luua oma ettevõtte veebisaidi ja reklaamida oma ettevõtet või luua veebipoe ja müüa rohkem oma tooteid või teenuseid veebis.
Iga suurepärane veebipood vajab suurepärast kliendituge. Õnneks saate selle LiveAgentiga hõlpsalt teoks teha, lisades oma veebisaidile vestlusnupu ja ühendades oma veebitoe meili meie piletisüsteemiga.
Reaalajas vestlus on suurepärane klienditoe tööriist ja mugav vahend kliendi ja agendi suhtluseks. Suurepäraseks teeb selle lihtsus. Saate luua LiveAgenti seadistustes kohandatud vestlusnupu – valida kujunduse, seadistada vormi ja muud üksikasjad ning kopeerida ja kleepida koodi oma veebisaidile.
Veebisaidi külastajad näevad koheselt nuppu ja saavad klienditoega ühenduse loomiseks lihtsalt sellel klõpsata. Suhtlemine on kohene ja teie kliendid saavad samal ajal ostlemist jätkata, ilma et tekiks pettumust teie toodete või teenustega seotud lahendamata küsimuste osas.
Parim osa on see, et reaalajas vestlus on ühendatud kogu LiveAgenti piletisüsteemiga, mis suudab lisaks hakkama saada ka e-kirjadega, kõnekeskuse kõnedega, kliendiportaalidega ja sotsiaalmeediaga – Facebooki, Twitteri, Instagrami, WhatsAppi ja Viberiga. See on ka täis funktsioone, mis aitavad teil oma tööd kiiremini ja sujuvamalt teha.
Kasutage reaalajas kirjutamise eelvaadet, et näha, mida teie kliendid soovivad küsida enne saatmisnupule vajutamist. Saate ette valmistada kiirmaid vastuseid salvestatud sõnumitega, samal ajal kui proaktiivsed vestluskutsed tagavad, et teie vestlusnuppu märgatakse.
Kas me mainisime, et meie reaalajas vestlus on üks kiiremaid reaalajas vestluse vidinaid? Selle vestluse kuvamise kiirus 2,5 sekundit. Vaadake võrdlust sellel lingil.
Millised on Ucrafti kasutamise eelised?
- Tõhus ja lihtne veebisaidi koostaja
- Sisaldab logo koostajat
- Kiire suhtlus reaalajas vestlusega
- Ühtne täisfunktsionaalne piletisüsteem
Looking to provide faster support?
Add a LiveAgent live chat to your website and handle customer requests quickly and efficiently
Kuidas integreerida LiveAgenti reaalajas vestlus oma Ucrafti lehele?
Kas soovite teada, kuidas oma veebisaidile reaalajas vestluse vidinat lisada? Järgige allolevat integreerimisjuhendit ja uurige, kuidas luua oma Ucrafti veebisait ja kuidas integreerida oma LiveAgenti reaalajas vestluse vidin avalehele. Kui te pole veel oma Ucrafti veebisaiti loonud, järgige esimesi samme. Kui olete selle juba teinud ja avaldanud, jätke esimesed sammud vahele ja minge otse reaalajas vestluse vidina seadistusse.
- Minge Ucrafti veebisaidile ja klõpsake paremas ülanurgas nuppu Alusta. Teid suunatakse kohe veebisaidi loomise lehele.
- Nüüd saate valida enam kui 120 malli hulgast. Kategooriad hõlmavad ettevõtlust, e-kaubandust, isiklikku, ajaveebi, sündmust ja palju muud. Vaadake neid hoolikalt ja valige see, mis teie vajadustele kõige paremini sobib. Seejärel valige oma Ucrafti alamdomeenile nimi ja klõpsake nuppu Alusta.
- Järgmised sammud võimaldavad teil valida maksevõimalused ja alustada tasuta 30-päevase prooviperioodiga. Pärast seda suunatakse teid veebisaidi redaktorisse ja saate hakata oma veebisaiti kohandama. Redaktor on väga kasutajasõbralik.
- Kui olete lõpetanud ja soovite lisada LiveAgenti reaalajas vestluse nupu, klõpsake vasakul oleval Armatuurlaual ja minge jaotisse Integratsioonid. Nüüd valige loendist LiveAgent ja sisestage oma andmed – LiveAgent ettevõtte nimi ja vestlusnupu ID. Klõpsake käsul Ühenda.
Ongi kõik, teie integreerimine on lõppenud ja teie LiveAgenti reaalajas vestlus on valmis vastama klientide küsimustele ja päringutele. Vaadake LiveAgenti akadeemiat, et õppida, kuidas reaalajas vestluse abil õigesti suhelda, või sirvige reaalajas vestluse funktsioonide lehte, et näha, milleks see suuteline on.
Take your website support to the next level and deliver seamless customer experiences
Easily manage customer inquiries, support requests, and engage with visitors in real-time, all within the LiveAgent platform with Ucraft integration.
Frequently Asked Questions
Mis on Ucraft?
Ucraft on intuitiivne veebisaitide koostaja, mida saavad kasutada nii algajad kui ka professionaalid. See lihtsustab veebisaitide loomise protsessi ja kiirendab seda, pidades samal ajal silmas kvaliteeti. Ucraftil põhinev veebisait on suurepärane võimalus, kui olete huvitatud oma ettevõtte või sündmuse jaoks veebisaidi loomisest.
Kuidas kasutada Ucrafti LiveAgentiga?
Klienditeenindus on e-poe ja ettevõtte veebisaidi edu jaoks hädavajalik. Hea uudis on see, et LiveAgent muudab selle protsessi lihtsaks, lisades oma veebisaidile vestlusnupu ja hankides piletisüsteemi, mis seob Teie tugiteenuse meili Teie vestlusnupuga.
Kuidas integreerida Ucraft LiveAgentiga?
See on lihtne! Kui olete oma veebisaidi kätte saanud ja redigeerimist alustanud, minge Juhtpaneel & gt; Integratsioonid ja valige LiveAgent. Pärast seda peate esitama ainult oma klienditoe lingi ja vestlusnupu ID. Kui klõpsate nuppu Ühenda, on integreerimine lõppenud.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.