Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Privaatsuspoliitikaga
Mis on Sinch?
Sinch on rahvusvaheline VoIP pakkuja, mis pakub rikkalike kliendisuhtluse võimalusi. Sellega saab teha rahvusvahelisi häälkõnesid,andmekõnesid ning isegi videokõnesid. Sõnumeerimist pole unustatud, API kaudu saate hallata tekstisõnumeid, rikkalikke SMS-e ja isegi Facebook`i Messenger`i ja Instagram`i API kaudu.
Sinch võimaldab teil valiku teha mitmete numbritüüpide seast nagu virtuaalsed pikad numbrid, lühikoodid ja tasuta numbrid. Sinch pakub ka täiendavaid funktsioonide nagu välkkõned, häältuvastus või SMS-ga tuvastus. Sellised lahendused on sobilikud erinevates ärides kasutamiseks – tervishoid, finants, müük, reisimine ja meedia.
Kuidas Sinch`i kasutada?
Kasutage Sinch`i oma VoIP teenuse pakkujana ja hakake oma kliente teenindama ühtsest mitme kanaliga sedelisüsteemist, kus saate jälgida kõiki suhtluskanaleid. Sinch on suurepärane lisandus teie LiveAgent kõnekeskusele. Kasutage ülejäänud API integratsioone koos LiveAgent`iga, et edastada kõik kõned oma Sinch`i numbrile LiveAgent`i kõnekeskuses.
LiveAgent aitab teil hallata vestlusi ühest kohast ja pakkuda parimat teenindust. Meie kõnekeskus on ühendatus teiste kanalitega, mis tähendab, et saate tegeleda kõige klientidega seonduvaga ja jälgida kõiki päringuid ühest kohast.
Kõnekeskuse tööd toetavad ka IVR puud, kohandatud vestluse nupud ja, piiramatud kõnesalvestused, või automaatne tagasi helistamine. Tutvuge täieliku kõnekeskuse funktsioonide nimekirjaga.
Mis on Sinch`i kasutamise eelised?
- Verifitseeritud ja kasulikud funktsioonid
- Pakub rikkaliku sõnumeerimist ja videokõnesid
- Kasutatav laias valikus valdkondades
- API võimaluste verifitseerimine
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Kas LiveAgent`i Sinch`iga integreerimine on tasuta?
Integratsioon Sinch`iga sisaldub ühes meie plaanides, seega lisatasud puuduvad. Saate lihtsalt ühendada oma Sinch`i numbri LiveAgent`iga ja hakata kõnesid haldama.
Kuidas saan Sinch`i LiveAgent`iga integreerida?
Sinchi integratsioon on kerge tänu sisseehitatud pluginale. Kõik, mida peate tegema on andma LiveAgent`ile vajamineva info. Järgige allpool olevaid juhiseid, et saada teada, kuidas seda teha.
- Järgmine samm on minna oma Sinch`i kontole ja avada Äppide sektsioon, mis asub vasakul paneelil. Klikkige Loo uus äpp. Andke sellele nimi ja kirjutage äpile lühike kirjeldus. Kui olete lõpetanud, näete äppi oma rakenduste nimekirjas.
- Selle konfigureerimiseks klikkige äpil ning minge Hääl ja Video sektsiooni. SIP suunamise jaoks valige tagasi helistamise URL ja sisend võõrustaja andmed selle formaadi esimese sammu alt: ” sip:{number}@your.asterisk.host “. Määrake oma Sinch number, mis teil on selle äpi jaoks saadaval ja klikkige Uuendage hääl & Video sätteid. Kui teil pole veel Sinch`i numbrit on teil võimalus number rentida.
- Nüüd looge teine äpp ja nimetage see. Kasutage SIP autentimiseks LiveAgent`is selle äpi Võtit ja Saladust. Järgmisteks sammudeks vajate Sinch`i kasutajat ja salasõna.
- Avage LiveAgent ja minge Konfigureerimine > Kõne > Numbrid. Klikkige oranžil nupul, et Luua uus number. Valige uues aknas VoIp pakkujate seast Sinch.
- Viimaseks sammuks on integratsiooni konfigureerimine. Selleks andke teise sammuna enda Sinch`i kasutajanimi, salasõna ja telefoninumber, samuti võti ja saladus. Saate valida ka osakonna, kuhu kõned suunatakse, nimetada numbri ja suunakoodi. Kui olete valmis, klikkige Lisa ja teie Sinch`i number ühendatakse LiveAgent`iga
Olete edukalt lõpetanud Sinchi integreerimise LiveAgent`i. Vaadake vabalt ringi meie kõne funktsiooni leheküljel et näha, kuidas saate LiveAgent`i kõnekeskust kasutada. Veenduge, et tutvute meie Akadeemia leheküljega, et omandada toe pakkumise nipid.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Kui palju Sinch maksab?
Sinch`i integratsioon LiveAgent`iga sisaldub ühes makseplaanis, lisatasusid ei rakendu ja saate seda vabalt kasutama hakata.
Mis on Sinch?
Sinch on VoIP pakkuja, mis pakub oma klientidele ülemaailmseid häälkõnesid, andmekõnesid ja isegi videokõnesid. Nad pakuvad teenuseid rahvusvaheliselt.
Kuidas saan kasutada Sinch`i koos LiveAgent`iga?
Kasutage seda, et ühendada oma Sinch number LiveAgent`iga ja seadke üles kliendi kõnekeskus.
Sotsiaalmeedia on oluline klientidega suhtlemise vahend nii B2B kui B2C tööstustes. LiveAgent pakub integreerimist nii Facebooki kui Twitteri ning sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekirja, mis aitab ettevõtetel oma kontosid seadistada. Sotsiaalne tugi on oluline mainekujunduse ja klientide rahulolu seisukohalt e-kaubandusettevõtetele. Õige sisu loomine klientidele võimaldab kogukonna loomist, mis viib lojaalsuse ja müügi kasvuni.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaratooteid, et aidata ettevõtetel paremini haldada oma klienditeenindust. Nende hulka kuuluvad VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvarad ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi ja võimalust korraldada veebiseminare ja tugiteenuseid. LiveAgent pakub ka tasuta katsetust ja on saadaval erinevate integreerimiste ja alternatiividega. Kliendid saavad hõlpsalt ühendust võtta erinevate müügikontaktide või sotsiaalmeedia kaudu.
Kõnekeskused on suurepärane võimalus kliendisuhete ja klienditeeninduse parandamiseks ning uute klientide meelitamiseks. LiveAgent pakub täiustatud IVR funktsiooni, mis suunab kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde ning salvestab kõnesalvestusi. Axialys on tehnoloogiaettevõte, mis pakub pilvepõhiseid tarkvarakomplekte telefonisüsteemide ja kliendisuhete haldamiseks. LiveAgent ja Axialys integreeruvad sujuvalt.