Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sinch

Mis on Sinch?

Sinch on rahvusvaheline VoIP pakkuja, mis pakub rikkalike kliendisuhtluse võimalusi. Sellega saab teha rahvusvahelisi häälkõnesid, andmekõnesid ning isegi videokõnesid. Sõnumeerimist pole unustatud, API kaudu saate hallata tekstisõnumeid, rikkalikke SMS-e ja isegi Facebook`i Messenger`i ja Instagram`i API kaudu.

Sinch võimaldab teil valiku teha mitmete numbritüüpide seast nagu virtuaalsed pikad numbrid, lühikoodid ja tasuta numbrid. Sinch pakub ka täiendavaid funktsioonide nagu välkkõned, häältuvastus või SMS-ga tuvastus. Sellised lahendused on sobilikud erinevates ärides kasutamiseks – tervishoid, finants, müük, reisimine ja meedia.

Kuidas Sinch`i kasutada ?

Kasutage Sinch`i oma VoIP teenuse pakkujana ja hakake oma kliente teenindama ühtsest mitme kanaliga sedelisüsteemist, kus saate jälgida kõiki suhtluskanaleid. Sinch on suurepärane lisandus teie LiveAgent kõnekeskusele. Kasutage ülejäänud API integratsioone koos LiveAgent`iga, et edastada kõik kõned oma Sinch`i numbrile LiveAgent`i kõnekeskuses.

LiveAgent aitab teil hallata vestlusi ühest kohast ja pakkuda parimat teenindust. Meie kõnekeskus on ühendatus teiste kanalitega, mis tähendab, et saate tegeleda kõige klientidega seonduvaga ja jälgida kõiki päringuid ühest kohast.

Kõnekeskuse tööd toetavad ka IVR puud, kohandatud vestluse nupud ja piiramatud kõnesalvestused või automaatne tagasi helistamine. Tutvuge täieliku kõnekeskuse funktsioonide nimekirjaga.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=1s

Mis on Sinch`i kasutamise eelised?

  • Verifitseeritud ja kasulikud funktsioonid
  • Pakub rikkaliku sõnumeerimist ja videokõnesid
  • Kasutatav laias valikus valdkondades
  • API võimaluste verifitseerimine

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

FREE TRIAL

Kas LiveAgent`i Sinch`iga integreerimine on tasuta?

Integratsioon Sinch`iga sisaldub ühes meie plaanides, seega lisatasud puuduvad. Saate lihtsalt ühendada oma Sinch`i numbri LiveAgent`iga ja hakata kõnesid haldama.

Kuidas saan Sinch`i LiveAgent`iga integreerida?

Sinchi integratsioon on kerge tänu sisseehitatud pluginale. Kõik, mida peate tegema on andma LiveAgent`ile vajamineva info. Järgige allpool olevaid juhiseid, et saada teada, kuidas seda teha.

  • Järgmine samm on minna oma Sinch`i kontole ja avada Äppide sektsioon, mis asub vasakul paneelil. Klikkige Loo uus äpp. Andke sellele nimi ja kirjutage äpile lühike kirjeldus. Kui olete lõpetanud, näete äppi oma rakenduste nimekirjas.
Sinch settings with the option to create a new app
Create new app in Sinch
  • Selle konfigureerimiseks klikkige äpil ning minge Hääl ja Video sektsiooni. SIP suunamise jaoks valige tagasi helistamise URL ja sisend võõrustaja andmed selle formaadi esimese sammu alt: ” sip:{number}@your.asterisk.host “. Määrake oma Sinch number, mis teil on selle äpi jaoks saadaval ja klikkige Uuendage hääl & Video sätteid. Kui teil pole veel Sinch`i numbrit on teil võimalus number rentida.
Sinch voice and video settings in new app configuration with SIP forwarding selected
Sinch voice and video settings
  • Nüüd looge teine äpp ja nimetage see. Kasutage SIP autentimiseks LiveAgent`is selle äpi Võtit ja Saladust. Järgmisteks sammudeks vajate Sinch`i kasutajat ja salasõna.
Sinch app Key and Secret in second app
Sinch Key and Secret
  • Avage LiveAgent ja minge Konfigureerimine > Kõne > Numbrid. Klikkige oranžil nupul, et Luua uus number.  Valige uues aknas VoIp pakkujate seast  Sinch.
Create a new number option in LiveAgent configuration
Create number in LiveAgent
  • Viimaseks sammuks on integratsiooni konfigureerimine. Selleks andke teise sammuna enda Sinch`i kasutajanimi, salasõna ja telefoninumber, samuti võti ja saladus. Saate valida ka osakonna, kuhu kõned suunatakse, nimetada numbri ja suunakoodi. Kui olete valmis, klikkige Lisa ja teie Sinch`i number ühendatakse LiveAgent`iga
Configuration of Sinch number in LiveAgent
Configure sinch number

Olete edukalt lõpetanud Sinchi integreerimise LiveAgent`i. Vaadake vabalt ringi meie kõne funktsiooni leheküljel, et näha, kuidas saate LiveAgent`i kõnekeskust kasutada. Veenduge, et tutvute meie Akadeemia leheküljega, et omandada toe pakkumise nipid.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Kui palju Sinch maksab?

Sinch`i integratsioon LiveAgent`iga sisaldub ühes makseplaanis, lisatasusid ei rakendu ja saate seda vabalt kasutama hakata. 

Mis on Sinch?

Sinch on VoIP pakkuja, mis pakub oma klientidele ülemaailmseid häälkõnesid, andmekõnesid ja isegi videokõnesid. Nad pakuvad teenuseid rahvusvaheliselt.

Kuidas saan kasutada Sinch`i koos LiveAgent`iga?

Kasutage seda, et ühendada oma Sinch number LiveAgent`iga ja seadke üles kliendi kõnekeskus. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo